Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00432194/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
- 2024/BZP 00545062/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w Grodźcu ul Targowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 17
1.5.2.) Miejscowość: Grodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-580
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@grodziec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grodziec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej w Grodźcu ul Targowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c65e373e-6418-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061393/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa drogi gminnej w Grodźcu ul. Targowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432194
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Budowa drogi gminnej w Grodźcu, ul. Targowa” obejmująca wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej ulicy o łącznej długości około 240 m. ,budowę nowych chodników i zjazdów z kostki brukowej oraz 24 miejsc postojowych z kostki brukowej dla pojazdów osobowych (w tym 3 dla osób niepełnosprawnych). Wykonana zostanie też przebudowa istniejącego wodociągu, budowa nowych latarni oświetleniowych w technologii LED, wykonanie odwodnienia pasa drogowego za pomocą kanalizacji deszczowej oraz wykonanie kanału technologicznego. Teren nieutwardzony w obrębie pasa drogowego zostanie zahumusowany i obsiany trawą.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
- odhumusowanie terenu,
- roboty ziemne,
- przebudowę wodociągu,
- wykonanie nowego odcinka kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej będącej własnością Inwestora,
- wykonanie oświetlenia ulicznego,
- budowę kanału technologicznego,
- ułożenie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
- wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej,
- wykonanie warstw nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów oraz miejsc postojowych,
humusowanie i obsianie terenu trawą,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
2. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie położonym w Gminie Grodziec, powiat koniński, województwo wielkopolskie, działka ew. nr 2453/1, 334, 336/1, obręb Grodziec, gmina Grodziec.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1138000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1666332,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1138000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystian Musiałowski Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681707808
7.3.4) Miejscowość: Obrzębin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krystian Musiałowski PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
Krystian Musiałowski PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1138000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.