Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009777/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029566 z dnia 2021-04-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie przykrawężnikowe dróg, ulic, ciągów pieszych i pieszo–rowerowych wzdłuż dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227640598
1.5.8.) Numer faksu: 227640566
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oczyszczanie przykrawężnikowe dróg, ulic, ciągów pieszych i pieszo–rowerowych wzdłuż dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab4ef952-75b2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001697/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Oczyszczanie przykrawężnikowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009777/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157463,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z oczyszczaniem przykrawężnikowym dróg, ulic i ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) jednokrotne pozimowe obustronne oczyszczenie przykrawężnikowe dróg i ulic powiatowych z zalegającego piasku wraz z wywozem i utylizacją urobku – długość ok. 19,234 km. W ramach oczyszczania przykrawężnikowego należy wykonać również oczyszczanie opasek zewnętrznych jezdni oraz tzw. martwych pól, tj. części wyłączonych z ruchu za pomocą linii oraz azyli;2) 7-krotne letnie obustronne oczyszczenie przykrawężnikowe dróg i ulic powiatowych z zalegającego piasku wraz z wywozem i utylizacją urobku – długość jednokrotnego wykonania prac ok. 19,234 km. W ramach oczyszczania przykrawężnikowego należy wykonać również oczyszczanie opasek zewnętrznych jezdni oraz tzw. martwych pól, tj. części wyłączonych z ruchu za pomocą linii oraz azyli;3) oczyszczenie ok. 80 000m2 ciągów pieszo-rowerowych (chodniki, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo-rowerowe) z zalegającego piasku (zamiatanie oraz wywóz i utylizacja urobku);4) usuwanie przerostów trawy i chwastów przy krawężnikach jezdni, w ciągach pieszych i pieszo–rowerowych (ręczne lub chemiczne – w gestii Wykonawcy) ok 4 000m2;5) zebranie, wywiezienie i utylizacja ok. 10m3 piasku, błota zgromadzonego przez właściciela posesji z przylegającego chodnika;6) oczyszczanie nawierzchni obejmuje również skropienie (zwilżenie) nawierzchni wodą w celu zmniejszenia pylenia podczas oczyszczania;7) w ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się również do oczyszczania opasek zewnętrznych jezdni oraz tzw. martwych pól, tj. części wyłączonych z ruchu za pomocą linii oraz azyli.3. Zamawiający zastrzega, że podane w ust. 2 ilości służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach.4. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.:- kierowca samochodu ciężarowego (obsługa zamiatarki);- pracownik do wykonywania ręcznego oczyszczania jezdni w miejscach trudno dostępnych dla zamiatarki;1) wykonanie ww. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320);2) wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie);3) ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy;4) sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2021 r.6. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na zlecenie Zamawiającego.7. Zamawiający każdorazowo wymaga wykonania prac związanych z oczyszczaniem przykrawężnikowym dróg i ulic przez Wykonawcę w terminach:1) maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych na pisemne zlecenie Zamawiającego; 2) maksymalnie w ciągu 5 godzin od przyjęcia zlecenia telefonicznego, tj. wykonywanie prac w trybie awaryjnym i dotyczy także dni ustawowo wolnych od pracy; 8. Tryb awaryjny, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 obejmuje wykonanie prac powstałych wskutek zdarzeń losowych, takich jak:1) sprzątanie pozostawionych na drodze elementów obcych, w tym porzuconych przedmiotów, rozsypanych materiałów sypkich, połamanych gałęzi;2) interwencyjne sprzątanie miejsc po zakończeniu działań ratowniczo-gaśniczych na drogach.9. Miejsce wykonywania zamówienia: drogi i ulice powiatowe na terenie Powiatu Legionowskiego wskazane w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150551,44
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-Complex Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 010662762
7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150551,44
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
2021-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem na wszystkie koła (4x4)
- Oczyszczanie studni chłonnych, studni rewizyjnych, wpustów ulicznych, koszy osadnikowych oraz kanałów i przykanalików z monitoringiem TV za pomocą kamery wraz z wywiezieniem i utylizacją urobku
- Wykonanie odwodnienia pasa drogowego drogi gminnej ulicy Wspólnej w Legionowie
- Przebudowa dróg publicznych w Legionowie. Zadanie 1: Remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna); Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska)
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych oraz placów na terenie miasta Piły
- Letnie oczyszczanie dróg i chodników na terenie Miasta Trzebinia
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Iława i okolic w 2025 r.
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie ulic/dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- Sprzątanie letnie ulic, ścieżek rowerowych będących w kompetencji zarządcy drogi dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych z podziałem na zadania częściowe
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.