Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364221/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
- 2022/BZP 00377107/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych, skratek i zawartości piaskowników z Oczyszczalni Ścieków w Wodzisławiu przez 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych, skratek i zawartości piaskowników z Oczyszczalni Ścieków w Wodzisławiu przez 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f16483b9-3d8e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068146/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wywóz osadów, skratki, piasek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364221/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.1.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234434,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie:
- ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu: 19 08 05) w ilości 600 Mg (min. 400 Mg),
- skratek (kod odpadu: 19 08 01) w ilości 1 Mg (min. 1 Mg),
- zawartość piaskowników (kod odpadu: 19 08 02) w ilości 5 Mg (min. 1 Mg),
z Oczyszczalni Ścieków w Wodzisławiu, zwanych dalej „odpadami”.
2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów, wywozu i ich zagospodarowania zgodnie z przepisami obowiązującymi w momencie wykonywania umowy, w szczególności z ustawą o odpadach oraz rozporządzeniami dotyczącymi komunalnych osadów ściekowych.
3. Warunki realizacji zamówienia w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych:
3.1. Odbiór odpadów będzie się odbywał w systemie obsługi ciągłej po zgłoszeniu przez Zamawiającego (średnio 1 raz w miesiącu).
3.2. Zamawiający wymaga, żeby odbiór następował w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od zgłoszenia telefonicznego (potwierdzonego e-mailem). Termin odbioru odpadów jest jednym z kryteriów oceny ofert.
3.3. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia za pomocą pojazdów o ładowności min. 25 ton.
3.4. Załadunek komunalnych osadów ściekowych, skratek, zawartości piaskowników leży po stronie Zamawiającego.
3.5. W momencie odbioru odpadów własnymi środkami transportu Wykonawca staje się ich posiadaczem i przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za sposób ich dalszego zagospodarowania, w tym transport i przetwarzanie, które powinno być zgodne z posiadanymi zezwoleniami, w tym decyzjami zezwalającymi na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów o kodach 19 08 05, 19 08 01, 19 08 02.
3.6. Ważenie samochodów odbywać się będzie na wadze Zamawiającego, znajdującej się w miejscowości Mieronice (w odległości ok. 3 km od oczyszczalni ścieków w Wodzisławiu).
3.7. Zagospodarowanie komunalnych odpadów będzie prowadzone przez Wykonawcę w procesie odzysku R3 lub R10.
3.8. Wykonawca dostarczy na Oczyszczalnię ścieków w Wodzisławiu dwa puste, szczelne kontenery i podstawi je do załadunku. Pojemniki o pojemności 1100 litrów będą przeznaczone do składowania skratek oraz zawartości piaskowników.
3.9. Ustabilizowany osad ściekowy jest odwodniony za pomocą prasy taśmowej. Osad po wyjściu z prasy jest składowany na poletku osadowym nie zadaszonym.
4. W ramach niniejszego zamówienia obowiązującymi przepisami są:
4.1. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 699 z późn. zm.); w tym przepisy regulujące BDO (Rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami);
4.2. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U z 2015 r. poz. 257);
4.3. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 stycznia 2015 r. w sprawie procesu odzysku R 10 (Dz. U. z 2015 r. poz. 132);
4.4. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 z późn. zm.).
5. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającej na zwiększeniu o 100 ton ilości osadów podlegających zamówieniu (do 17 % wartości zamówienia podstawowego).
5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy.
5.2. W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
5.3. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5.4. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
5.5. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
5.6. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130442,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220104 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130442,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bioselect Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „ZIELIŃSKI” Zbigniew Zieliński; Zbigniew Masternak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572955559
7.3.4) Miejscowość: Raków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130442,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WODZISŁAW
- Dostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urządzeń będących w dyspozycji Urzędu Miasta i Gminy Wodzisław oraz jednostek podległych
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Dębianach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego - IV postępowanie
więcej: przetargi WODZISŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów o kodach, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów, tj.: Skratek o
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
- "Świadczenie usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych z posesji Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o."
- Dostawa pojemników oraz wywóz odpadów z terenów Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.