eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzZimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025. Część Nr 4 i 6



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025. Część Nr 4 i 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50

1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/114/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025. Część Nr 4 i 6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea2e1263-960d-4c82-8fda-a1054e1cea7a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039914/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674193

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 319723,05 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149502,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy Sieradz, w podziale na 2 części:
a) Część Nr 1 pn.: Część Nr 4 - Rejon wsi: Podłężyce, Rzechta, Grabowiec, Stawiszcze, Czartki - Mokre - Zborowskie, Męcka Wola, Letniska, Dębowiec, Chałupki
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżenie i posypanie 20%-wą mieszanką piasku i soli dróg gminnych.
Część Nr 4 obejmuje ogółem 16,35 km dróg, w tym: miejscowość: Czartki - Mokre – Zborowskie - 0,80 km, Męcka Wola - 3,37 km, Letniska - 1,29 km, Dębowiec - 1,24 km, Stawiszcze - Grabowiec - 2,45 km, Rzechta - 2,05 km, Podłężyce - 2,58km, Chałupki - 2,57 km
Zakres prac związanych z utrzymaniem dróg obejmuje:
- odśnieżanie na całej szerokości drogi,
- likwidacja śliskości na całej szerokości drogi: na odcinkach decydujących o możliwości ruchu, a przede wszystkim: niebezpieczne zakręty i podjazdy, na skrzyżowaniach z drogami twardymi, przystankach autobusowych,
- posypywanie na całej długości drogi wystąpi w przypadkach wystąpienia gołoledzi na jej całym odcinku,
- Wykonanie zimowego utrzymania dróg i szczegółowy zakres robót nastąpi każdorazowo na zgłoszenie koordynatora wyznaczonego przez zamawiającego.
Rodzaj sprzętu i jego dyspozycyjność:
- od Wykonawcy wymaga się dyspozycyjności przez całą dobę, również w dni wolne od pracy i święta,
- usługi Wykonawca wykonywał będzie sprzętem będącym w jego posiadaniu (co najmniej 2 ciągniki o mocy (min.100kM) z napędem na 2 osie oraz piaskarkę),
- Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrzenia się na własny koszt w materiał przeznaczony do likwidacji śliskości dróg,
- Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wykonywania usługi nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania zawiadomienia od koordynatora wyznaczonego przez zamawiającego,
- Wykonawcę obciąża zachowanie wszelkich czynności przewidzianych przepisami prawa w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w trakcie wykonywania usługi,
- Wykonawca odpowiada za utrzymanie dróg w sposób zapewniający przejezdność pojazdów.
b) Część Nr 2 pn.: Część Nr 6 - Rejon wsi : Kowale, Biskupice, Grądy, Kamionaczyk, Wojciechów, Sucha i Mnichów
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżenie i posypanie 20%-wą mieszanką piasku i soli dróg gminnych.
Część Nr 6 obejmuje ogółem 24,32 km dróg, w tym: miejscowość: Kowale - 1,73km, Biskupice - 4,39 km, Grądy - 5,95 km, Kamionaczyk, Wojciechów - 1,11km, Sucha - 6,80 km, Mnichów - 4,34 km
Zakres prac związanych z utrzymaniem dróg obejmuje:
- odśnieżanie na całej szerokości drogi,
- likwidacja śliskości na całej szerokości drogi: na odcinkach decydujących o możliwości ruchu, a przede wszystkim: niebezpieczne zakręty i podjazdy, na skrzyżowaniach z drogami twardymi, przystankach autobusowych,
- posypywanie na całej długości drogi wystąpi w przypadkach wystąpienia gołoledzi na jej całym odcinku,
- Wykonanie zimowego utrzymania dróg i szczegółowy zakres robót nastąpi każdorazowo na zgłoszenie koordynatora wyznaczonego przez zamawiającego.
Rodzaj sprzętu i jego dyspozycyjność:
- od Wykonawcy wymaga się dyspozycyjności przez całą dobę, również w dni wolne od pracy i święta,
- usługi Wykonawca wykonywał będzie sprzętem będącym w jego posiadaniu (co najmniej 2 ciągniki o mocy (min.100kM) z napędem na 2 osie oraz piaskarkę),
- Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrzenia się na własny koszt w materiał przeznaczony do likwidacji śliskości dróg,
- Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wykonywania usługi nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania zawiadomienia od koordynatora wyznaczonego przez zamawiającego,
- Wykonawcę obciąża zachowanie wszelkich czynności przewidzianych przepisami prawa w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w trakcie wykonywania usługi,
- Wykonawca odpowiada za utrzymanie dróg w sposób zapewniający przejezdność pojazdów.
2) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- kierowanie i obsługa sprzętu służącego do zimowego utrzymania dróg, placów i parkingów.
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 46215,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy Sieradz, w podziale na 2 części:
a) Część Nr 1 pn.: Część Nr 4 - Rejon wsi: Podłężyce, Rzechta, Grabowiec, Stawiszcze, Czartki - Mokre - Zborowskie, Męcka Wola, Letniska, Dębowiec, Chałupki
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżenie i posypanie 20%-wą mieszanką piasku i soli dróg gminnych.
Część Nr 4 obejmuje ogółem 16,35 km dróg, w tym: miejscowość: Czartki - Mokre – Zborowskie - 0,80 km, Męcka Wola - 3,37 km, Letniska - 1,29 km, Dębowiec - 1,24 km, Stawiszcze - Grabowiec - 2,45 km, Rzechta - 2,05 km, Podłężyce - 2,58km, Chałupki - 2,57 km
Zakres prac związanych z utrzymaniem dróg obejmuje:
- odśnieżanie na całej szerokości drogi,
- likwidacja śliskości na całej szerokości drogi: na odcinkach decydujących o możliwości ruchu, a przede wszystkim: niebezpieczne zakręty i podjazdy, na skrzyżowaniach z drogami twardymi, przystankach autobusowych,
- posypywanie na całej długości drogi wystąpi w przypadkach wystąpienia gołoledzi na jej całym odcinku,
- Wykonanie zimowego utrzymania dróg i szczegółowy zakres robót nastąpi każdorazowo na zgłoszenie koordynatora wyznaczonego przez zamawiającego.
Rodzaj sprzętu i jego dyspozycyjność:
- od Wykonawcy wymaga się dyspozycyjności przez całą dobę, również w dni wolne od pracy i święta,
- usługi Wykonawca wykonywał będzie sprzętem będącym w jego posiadaniu (co najmniej 2 ciągniki o mocy (min.100kM) z napędem na 2 osie oraz piaskarkę),
- Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrzenia się na własny koszt w materiał przeznaczony do likwidacji śliskości dróg,
- Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wykonywania usługi nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania zawiadomienia od koordynatora wyznaczonego przez zamawiającego,
- Wykonawcę obciąża zachowanie wszelkich czynności przewidzianych przepisami prawa w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w trakcie wykonywania usługi,
- Wykonawca odpowiada za utrzymanie dróg w sposób zapewniający przejezdność pojazdów.
b) Część Nr 2 pn.: Część Nr 6 - Rejon wsi : Kowale, Biskupice, Grądy, Kamionaczyk, Wojciechów, Sucha i Mnichów
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżenie i posypanie 20%-wą mieszanką piasku i soli dróg gminnych.
Część Nr 6 obejmuje ogółem 24,32 km dróg, w tym: miejscowość: Kowale - 1,73km, Biskupice - 4,39 km, Grądy - 5,95 km, Kamionaczyk, Wojciechów - 1,11km, Sucha - 6,80 km, Mnichów - 4,34 km
Zakres prac związanych z utrzymaniem dróg obejmuje:
- odśnieżanie na całej szerokości drogi,
- likwidacja śliskości na całej szerokości drogi: na odcinkach decydujących o możliwości ruchu, a przede wszystkim: niebezpieczne zakręty i podjazdy, na skrzyżowaniach z drogami twardymi, przystankach autobusowych,
- posypywanie na całej długości drogi wystąpi w przypadkach wystąpienia gołoledzi na jej całym odcinku,
- Wykonanie zimowego utrzymania dróg i szczegółowy zakres robót nastąpi każdorazowo na zgłoszenie koordynatora wyznaczonego przez zamawiającego.
Rodzaj sprzętu i jego dyspozycyjność:
- od Wykonawcy wymaga się dyspozycyjności przez całą dobę, również w dni wolne od pracy i święta,
- usługi Wykonawca wykonywał będzie sprzętem będącym w jego posiadaniu (co najmniej 2 ciągniki o mocy (min.100kM) z napędem na 2 osie oraz piaskarkę),
- Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrzenia się na własny koszt w materiał przeznaczony do likwidacji śliskości dróg,
- Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wykonywania usługi nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania zawiadomienia od koordynatora wyznaczonego przez zamawiającego,
- Wykonawcę obciąża zachowanie wszelkich czynności przewidzianych przepisami prawa w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w trakcie wykonywania usługi,
- Wykonawca odpowiada za utrzymanie dróg w sposób zapewniający przejezdność pojazdów.
2) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- kierowanie i obsługa sprzętu służącego do zimowego utrzymania dróg, placów i parkingów.
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 103287,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48753,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48753,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48753,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Gołębiowski Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271877251

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48753,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111618,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111618,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111618,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Barczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271925671

7.3.4) Miejscowość: Grądy

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111618,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.