Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00239047/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00257078/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie i wykonanie Ekologicznej Ścieżki Edukacyjnej wraz z Eksperymentalnym Ogrodem Dziedzictwa przy Bramie Poznania ICHOT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie Ekologicznej Ścieżki Edukacyjnej wraz z Eksperymentalnym Ogrodem Dziedzictwa przy Bramie Poznania ICHOT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ddc318-30e7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001366/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Zaprojektowanie i wykonanie Ekologicznej Ścieżki Edukacyjnej wraz z Eksperymentalnym Ogrodem Dziedzictwa przy Bramie Poznania ICHOT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Brama otwarta na rzekę – edukacja ekologiczna na terenach nadrzecznych w Poznaniu / Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 Środowisko, Działanie 4.5. Ochrona przyrody, Poddziałanie 4.5.4. Edukacja ekologiczna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239047/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.13.2021.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
I. Zaprojektowanie i wykonanie Ekologicznej Ścieżki Edukacyjnej, tj.:
a) zaprojektowanie kształtu i form oraz szaty graficznej oznakowani, spójnej ze wspólną szatą graficzną dla całego zamówienia na bazie CI Bramy Poznania, opracowaniu treści merytorycznych, wyprodukowaniu i montażu oznakowań na Ścieżce,
b) zaprojektowanie kształtu i formy oraz szaty graficznej zeszytu spójnej z CI Bramy Poznania ze wspólną szatą graficzną dla całego zamówienia, opracowanie treści merytorycznych i wydrukowaniu oraz dostawie zeszytu edukacyjnego z zadaniami dla odwiedzających Ścieżkę,
c) opracowaniu treści na stronę internetową,
d) zakup i dostawa plecaków z zestawami dydaktycznymi do wykorzystania na Ścieżce,
e) zorganizowanie warsztatów na otwarcie Ścieżki.
II. Wykonanie Eksperymentalnego Ogrodu Dziedzictwa
a) wykonanie Eksperymentalnego ogrodu dziedzictwa wg projektu wykonawczego stanowiący zał. nr 7 do umowy, poprzez wykonanie nasadzeń i zakupie niezbędnych materiałów do stworzenia ogrodu,
b) zaprojektowaniu szaty graficznej tablic informacyjno-edukacyjnych do Ogrodu, spójnej z szatą graficzną wspólną dla całego zamówienia, zaprojektowaniu kształtu i formy tablic, opracowaniu treści merytorycznych na tablice, wyprodukowaniu i montażu tablic w Ogrodzie,
c) zorganizowaniu programu edukacyjnego 2021-2022 dotyczącego Ogrodu, w tym warsztatów w Ogrodzie,
d) zaprojektowanie banerów i plakatów w formie elektronicznej, które będą służyły do promowania Ścieżki i Ogrodu, zwłaszcza warsztatów. Wszelkie elementy wyprodukowane lub zakupione w ramach realizacji zamówienia muszą być oznaczone logotypami zgodnymi z wytycznymi określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz logotypem Miasta Poznania, Bramy Poznania ICHOT i logotypem projektu „Brama otwarta na rzekę…” przedstawionymi w załączniku nr 3, 4_1 i 4_2 do umowy.
2) Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121000-5 - Produkty ogrodnicze
22000000-0 - Druki i produkty podobne
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71510000-6 - Usługi badania terenu
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515210,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515210,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515210,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inbox Zbigniew Łowżył
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791961193
7.3.3) Ulica: Zielona 8 lok. 1/16
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-851
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515210,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
więcej: Produkty ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.