Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00460460/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch samochodów specjalistycznych – asenizacyjnych – 3 postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492916321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Tysiąclecia 35 A
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppk@ppkpodhale.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpodhale.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch samochodów specjalistycznych – asenizacyjnych – 3 postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-345d2faa-6cc6-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460460/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/DI/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów specjalistycznych – asenizacyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 6 grudnia 2022 roku dokonał otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę. Po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawcą zgodnie z art. 275 pkt 2) Zamawiający w dniu 4 stycznia 2023 roku dokonał otwarcia ofert dodatkowych. Wykonawca złożył ofertę dodatkową (ulepszoną).Wykonawca złożył ofertę dodatkową za pośrednictwem Formularza do złożenia/zmiany/wycofania oferty lub wniosku ePUAP w terminie określonym przez Zamawiającego, jednakże przesłana oferta dodatkowa nie została złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, oraz wymogami określonymi w zapisach SWZ. Wykonawca złożył jedynie skan dokumentu podpisanego odręcznie, co oznacza, że oferta nie
została podpisana (sporządzona) zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie i SWZ.
Zgodnie z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie gdyż kwota najkorzystniejszej oferty jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający
na dzień 04.01.2023 roku nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Usługi - "Kompleksowa obsługa bankowa Powiatu Nowotarskiego wraz z jednostkami"
- Wykonanie przebudowy parteru budynku Urzędu Miasta w Nowym Targu w celu zapewnienia dostępności parteru budynku dla osób niepełnosprawnych oraz remont budynku wraz z przebudową instalacji gazowej.
- Wykonanie remontów brukarskich na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2025r.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1661K Trute - Klikuszowa - Obidowa w miejscowościach Klikuszowa i Obidowa
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości ciekłych z bezodpływowych zbiorników od mieszkańców Gminy Krasocin
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu do zbiórki odpadów komunalnych - śmieciarki dwukomorowej.
- Dostawa używanego ciężarowego pojazdu asenizacyjnego na potrzeby gminy Jarczów
- Zakup pojazdu asenizacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Sępólnie Krajeńskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.