Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00564740/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Godziesze Wielkie w sezonie zimowym w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godziesze Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada, 10
1.5.2.) Miejscowość: Godziesze Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-872
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627611089
1.5.8.) Numer faksu: 627611053
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@godzieszewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.godzieszewielkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-godziesze-wielkie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Godziesze Wielkie w sezonie zimowym w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af92d0f-9f2e-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020721/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Godziesze Wielkie w sezonie zimowym w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.U.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Godziesze Wielkie, realizowanej zgodnie z Planem zimowego utrzymania dróg gminnych zatwierdzonym zarządzeniem Wójta Gminy Godziesze Wielkie nr 843/2023 z dnia 14 grudnia 2023 r., stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, o kodzie PKWiU 81.29.12.0.
2. Wykonawca zimowego utrzymania dróg gminnych musi dysponować sprzętem, umożliwiającym realizację usuwania śniegu i likwidacji śliskości z dróg gminnych.
3. W szczególności Wykonawca powinien zabezpieczyć następujący sprzęt:
1) pług odśnieżny – 3 szt.,
2) piaskarkę – 3 szt.
4. Materiały do zimowego utrzymania dróg (piasek, sól) zabezpieczy we własnym zakresie Wykonawca.
5. Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Godziesze Wielkie będzie wykonywana na polecenie Zamawiającego we wskazanym przez niego zakresie i terminie.
1) z usługi Wykonawca sporządza meldunki według wzoru stanowiącego załącznik do umowy, które są podstawą do wystawienia faktur,
2) do zimowego utrzymania dróg stosowana będzie: mieszanka piasku i soli (20% soli drogowej, 80% piasku). Zużycie mieszanki powinno odpowiadać ilości skutecznie likwidującej śliskość. O użyciu odpowiedniego sprzętu i uruchomieniu akcji decydować będzie Przedstawiciel Zamawiającego, który będzie nadzorował i koordynował zimowe utrzymanie dróg. Wykonawca wyznaczy osoby do kontaktu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca od dnia podpisania umowy będzie przygotowany do świadczenia usługi w czasie nie przekraczającym 1 godziny od momentu wyrażenia zgody Przedstawiciela Zamawiającego na użycie odpowiedniego sprzętu lub wezwania Wykonawcy do użycia sprzętu, rozpocznie akcję. Szerokość pasa drogowego do odśnieżania i posypywania wynosi 3-4 m.
6. Długość dróg gminnych do jednorazowej usługi:
1) usuwanie śniegu z dróg gminnych o długości 127 km,
2) likwidacja śliskości z dróg gminnych o długości 40,2 km (skrzyżowania, wzniesienia, zakręty).
W zależności od warunków atmosferycznych Zamawiający będzie decydował i określi zakres zleconej usługi.
7. Przy realizacji zamówienia, do usuwania śliskości na drogach, Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania środków zgodnych z przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r Nr 230 poz. 1960).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146943,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146943,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146943,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "NASZA FIRMA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680965289
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 10
7.3.4) Miejscowość: Godziesze Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-872
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Krzemionka, Wola Droszewska, Zadowice, Nowa Kakawa, Stara Kakawa, Kakawa Kolonia, Biała, Rafałów - Brukarstwo Wojciech Knop,
2. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Saczyn, Takomyśle - Usługi Transportowe i Handel - Damian Chodyła
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "NASZA FIRMA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "NASZA FIRMA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146943,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GODZIESZE WIELKIE
więcej: przetargi GODZIESZE WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.