eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzebudowa p³yty Rynku w Gliwicach



Og³oszenie z dnia 2022-01-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa p³yty Rynku w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Miejskich w Gliwicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240009251

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: P³owiecka 31

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 300-86-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: latta_j@zdm.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zdm.gliwice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa p³yty Rynku w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d7d75644-7a87-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00029714

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017594/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Zagospodarowanie p³yty Rynku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zdm.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/12960

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (z zastrze¿eniem sposobu przygotowania i z³o¿enia oferty) odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej.
Dodatkowe informacje znajduj± siê w SWZ pkt 12

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
3) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,
4) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
5) za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.

6) sk³adane przez wykonawców zapytania do specyfikacji powinny byæ opatrzone zapisem:
"Zapytanie do specyfikacji warunków zamówienia dotycz±ce zadania pod nazw±: Przebudowa p³yty Rynku w Gliwicach" .
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarzad Dróg Miejskich ul. P³owiecka 31 44-121 Gliwice .
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych mo¿liwy jest pod adresem e-mail: iod@zdm.gliwice.eu, tel. 32 300-86-32.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pod nazw±: "Przebudowa p³yty Rynku w Gliwicach", numer sprawy: ZDM-ZPU.26.2.2022, prowadzonym w trybie: tryb podstawowy- wariant I (bez negocjacji) w oparciu o art. 275-296 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) zwanej dalej "ustaw± pzp".
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Dodatkowe informacje znajduj± siê w rozdziale 27 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDM-ZPU.26.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest renowacja nasadzeñ oraz towarzysz±cej ma³ej architektury na terenie Rynku w Gliwicach w ramach zadania: „Przebudowa p³yty Rynku w Gliwicach” na dzia³kach ewidencyjnych nr: 1671 obrêb Stare Miasto.
Zadanie realizowane jest w oparciu o dokumentacjê projektow± dla zadania: Budowa obiektów ma³ej architektury w ramach projektu renowacji nasadzeñ na terenie Rynku miejskiego w Gliwicach”, opracowan± w 2021 r. przez Pracowniê 44STO Sp. z o.o. z Gliwic.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegaj±cego na powtórzeniu robót objêtych zamówieniem podstawowym. Warto¶æ ewentualnego zamówienia nie przekroczy 20% zamówienia podstawowego i zostanie udzielone na warunkach zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie powy¿szego kryterium.
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wy¿ej wymienione kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta to 100 pkt.. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz ustaw± pzp i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powy¿ej kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres pielêgnacji zrealizowanego za³o¿enia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunku:
WARUNEK W ZAKRESIE WIEDZY I DO¦WIADCZENIA

O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, których wiedza i do¶wiadczenie pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia, w szczególno¶ci Wykonawca musi wykazaæ, ¿e realizowa³ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót polegaj±cych na budowie lub rozbudowie terenów rekreacyjnych lub terenów zieleni, obejmuj±cych swym zakresem budowê lub rozbudowê elementów ma³ej architektury w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2021 poz. 2351 z pó¼n. zm.) wraz z towarzysz±ca jej infrastruktur± oraz zieleni± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 450 000,00 z³ ka¿da. Zamawiaj±cy rozumie poprzez
- tereny rekreacyjne - ogólnodostêpne, uporz±dkowane i zorganizowane tereny przeznaczone do odpoczynku i rekreacji mieszkañców,
- tereny zieleni - tereny ogólnodostêpne i zorganizowane pod wzglêdem przyrodniczym (parki, skwery, zieleñce, deptaki, promenady, pasy zieleni przyulicznej), towarzysz±ce zabudowie miejskiej.
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie do¶wiadczenie w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia musi spe³niaæ w ca³o¶ci jeden z podmiotów.
OSOBY ZDOLNE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA

o zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± co najmniej:

1. Kierownikiem budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej (koordynator)
Kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeñ

2. Kierownikiem prac w zakresie urz±dzania terenów zieleni
Kwalifikacje zawodowe: minimum 5-letnie do¶wiadczenie w pracach zwi±zanych z zak³adaniem lub konserwacj± terenów zieleni, poprzez które Zamawiaj±cy rozumie tereny ogólnodostêpne i zorganizowane pod wzglêdem przyrodniczym (parki, skwery, zieleñce, deptaki, promenady, pasy zieleni przyulicznej), towarzysz±ce zabudowie miejskiej, wykszta³cenie wy¿sze lub ¶rednie w kierunku ogrodnictwo, architektura krajobrazu lub pokrewne.

3. Ogrodnik legitymuj±cy siê minimum wykszta³ceniem ¶rednim w kierunku ogrodnictwo lub architektura krajobrazu.

Wskazane powy¿ej uprawnienia budowlane musza byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub opowiadaj±cym im wa¿nym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objêtym zamówieniem pozwalaæ bêd± na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ciach.*Wszystkie osoby bêd±ce obywatelami krajów cz³onkowskich Unii Europejskiej, które Wykonawca wska¿e do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane s± uprawnienia budowlane, winny posiadaæ decyzjê w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustaw± z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220) lub ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650 oraz z 2014 r. poz. 1004), dopuszcza siê tak¿e kwalifikacje równowa¿ne do przedstawionych powy¿ej zdobyte w innych pañstwach na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów.
UWAGA: W przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia dojdzie do zmiany osób, o których mowa powy¿ej, wskazanych w wykazie osób, nowe osoby bêd± musia³y spe³niaæ wy¿ej wymienione wymagania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powy¿szego dokumentu sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem,

Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg± lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny byæ wystawione w terminach nie wcze¶niejszych ni¿ podano powy¿ej.
o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 5 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 9 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz zawiera roboty budowlane, w wykonaniu których wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 10 do SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca wpisany do urzêdowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikuj±ce spe³niaj±ce wymogi europejskich norm certyfikacji mo¿e, zamiast odpowiednich podmiotowych ¶rodków dowodowych, z³o¿yæ za¶wiadczenie o wpisie do urzêdowego wykazu wydane przez w³a¶ciwy organ lub certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wskazuj±ce na podmiotowe ¶rodki dowodowe stanowi±ce podstawê wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba ¿e zamawiaj±cy ma uzasadnione podstawy do zakwestionowania informacji wynikaj±cych z za¶wiadczenia lub certyfikatu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej). Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.

Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zobowi±zani bêd± do z³o¿enia - nie pó¼niej ni¿ dzieñ przed terminem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - kopii umowy o wspó³pracy podmiotów dzia³aj±cych wspólnie (np. umowa konsorcjum, umowa spó³ki cywilnej).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy bez przeprowadzenia odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia we wskazanych ni¿ej przypadkach i pod nastêpuj±cymi warunkami:
1. Zamawiaj±cy przewiduje istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, z³o¿onej w postêpowaniu prowadzonym pod nazw±: "Przebudowa p³yty Rynku w Gliwicach", na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy w zakresie zmiany terminu umownego z powodu:
1) wyst±pienia si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenia zewnêtrznego, niezale¿nego od dzia³ania stron umowy i którym strony nie mog³y zapobiec np. powód¼, tr±ba powietrzna, huragan - o czas w jakim si³a wy¿sza i jej skutki uniemo¿liwiaj±ce realizacjê przedmiotu umowy wystêpowa³y, a w szczególno¶ci:
a) klêski ¿ywio³owe, w tym trzêsienia ziemi, huragan, powód¼ i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne,
b) akty w³adzy pañstwowej, w tym stan wojenny, stan wyj±tkowy, zakazy importu lub eksportu, blokady granic lub portów, wyw³aszczenie, itd.,
c) dzia³ania wojenne, akty sabota¿u, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagra¿aj±ce porz±dkowi publicznemu,
d) strajki powszechne lub inne niepokoje spo³eczne, w tym publiczne demonstracje,
e) epidemie lub pandemie.
2) przed³u¿aj±cych siê postêpowañ administracyjnych lub cywilnych niezawinionych przez Strony,
3) wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych rozumianych jako ci±g³e: opady deszczu d³u¿szych ni¿ 7 dni kalendarzowych, wystêpowanie niskich temperatur uniemo¿liwiaj±cych realizacjê prac zgodnie z przyjêt± technologi± powy¿ej 7 dni kalendarzowych - o czas wystêpowania tych zjawisk,
4) decyzji s³u¿b konserwatorskich lub nadzoru budowlanego oraz innych instytucji, które maj± wp³yw na zatrzymanie prac - o czas na jaki prace zosta³y zatrzymane,
5) z powodu istotnych braków lub b³êdów dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa - o czas niezbêdny na dokonanie stosownych zmian w dokumentacji,
6) nadzwyczajnych zdarzeñ gospodarczych niezale¿nych od Zamawiaj±cego, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w szczególno¶ci zmiany dotychczasowych lub wej¶cia w ¿ycie nowych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy - o czas niezbêdny do wprowadzenia tych zmian,
7) zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego w szczególno¶ci wstrzymanie prac przez Zamawiaj±cego - o czas na jaki wstrzymano prace,
8) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy - o czas wykonywania tych robót,
9) wyst±pienia dodatkowych robót w rozumieniu ustawy Prawo zamówieñ publicznych, niezbêdnych do prawid³owego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, gdyby ich wykonanie spowodowa³o znaczne opó¼nienie realizacji przedmiotu umowy - o czas niezbêdny na wykonanie tych robót,
10) wyst±pienia kolizji z istniej±cymi obiektami infrastruktury, o których nie by³o wiadomo na etapie opracowywania dokumentacji projektowej oraz kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
11) skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy,
12) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania czê¶ci lub ca³o¶ci prac na czas trwania przeszkody w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy bez zmiany wynagrodzenia,

Ci±g dalszy poni¿ej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-07 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

ci±g dalszy zmian umowy

13) zastosowania innej technologii wykonania robót spowodowanej w szczególno¶ci: niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji na skutek zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku materia³ów lub urz±dzeñ, pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, pojawieniem siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy - o czas niezbêdny do wdro¿enia na budowie,
3. O wyst±pieniu okoliczno¶ci mog±cych wp³yn±æ na zmianê terminów Wykonawca winien niezw³ocznie, pisemnie poinformowaæ Zamawiaj±cego.
4. Zmiany wynagrodzenia zgodnie z zapisami §5 niniejszej umowy.
5. Uzgodnienia w zakresie zmian wymagaj± dla swej wa¿no¶ci zatwierdzenia przez obie Strony, a zmiana umowy mo¿e nast±piæ jedynie na pi¶mie, w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
6. Istnieje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w oparciu o zapisy art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o wprowadzenie zmian.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.