Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00280200/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00290354/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udostępnienie w sieci internetowej (on- line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy wraz ze świadczeniem wsparcia technicznego w tym okresie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 259 2342
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makolczyk@gig.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gig.eu/przetarg/3044/udostepnienie-w-sieci-internetowej-on-line-systemu-informacji-prawnej-na-okres-12-miesiecy-wraz-ze-swiadczeniem-wsparcia-technicznego-w-tym-okresie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udostępnienie w sieci internetowej (on- line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy wraz ze świadczeniem wsparcia technicznego w tym okresie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c6c76b1-4c3e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280200/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-1/5610/MKO/21/GIG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 284552,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszego postępowania jest udostępnienie w sieci internetowej (on- line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy wraz ze świadczeniem wsparcia technicznego w tym okresie. Wymagane ilości równoczesnych dostępów on-line do systemu informacji prawnej: 40 licencji imiennych.
W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp on-line (w sieci internetowej) do bieżącej aktualizacji bazy Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego (bieżącego stanu prawnego, nie starszego niż 2 dni robocze od daty publikacji) systemu informacji prawnej oraz aktualizacji oprogramowania do nowszych wersji.
W okresie obowiązywania umowy Wykonawca musi zapewnić wsparcie techniczne dla Zamawiającego: telefoniczne oraz e-mailowe ( w dni robocze w godz. 8-16, czas reakcji: 4h robocze dla telefonu i 8h roboczych dla e-maila), w razie braku możliwości rozwiązania problemu drogą telefoniczną lub e mailową - dojazd do Zamawiającego (max. 48h w dni robocze, od zgłoszenia problemu).
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolters Kluwer Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-001-89-31
7.3.3) Ulica: Przyokopowa 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-208
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLTERS KLUWER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOLTERS KLUWER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43296,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
tj.: 2 x 12 miesięcy w zakresie zgodnym z opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Pozycje :
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Zawierają łączną kwotę za realizację zamówienia w pierwszym roku oraz ewentualne dwukrotne wznowienie.
Zakres podstawowy, na który zostaje zawarta umowa wynosi: 43 296,00 PLN brutto
Wznowienie na każde kolejne 12 miesięcy w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ wynosi: 43 296,00 PLN brutto (dwukrotne wznowienie: 86 592,00 PLN brutto).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- Dostawa sprzętu RTV
- Remont mieszkań VII/2025
- Dostawa papieru
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT oraz agregatów prądotwórczych dla UG Czudec oraz niektórych jednostek organizacyjnych Gminy
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
- 214/IH/TP/2/2025_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.