eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RZEMIESLNICZA

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/6721573

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1002769

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af526e3-8953-4c24-8a7b-d1328d1779ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038872/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613716

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0061/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102617,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2025r.
2.Szczegółowy rodzaj asortymentu oraz zakres zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Ilości poszczególnych towarów podane w tym formularzu są ilościami przewidywanymi przez Zamawiającego, które zostały przyjęte w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych towarów w zależności od bieżących potrzeb przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych i do wysokości kwoty przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz prawo do możliwości ograniczenia wartości zamówienia maksymalnie o 30 %.
3.Towary objęte zamówieniem oraz sposób ich dostarczenia Zamawiającemu muszą być zgodne z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Formularza asortymentowo-cenowego, ofertą Wykonawcy, obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia normami i atestami oraz przepisami prawa.
4.Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego: ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie.
5.Realizacja zamówienia musi być zgodna z wdrożonymi i stosowanymi w zakładzie Wykonawcy zasadami systemu HACCP.
6.Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie odrębnych zamówień określających min. ilość, asortyment towaru i termin dostawy. Zamówienia będą składane przez przedstawicieli Zamawiającego w uzgodniony wcześniej sposób: telefonicznie, pocztą elektroniczną lub osobiście.
7.Zamawiający wymaga, aby realizacja dostaw następowała w dni robocze, pięć razy w tygodniu.
8.Wykonawca zrealizuje dostawy w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia, w godzinach 07:00-08:00 rano. W przypadku, gdy termin dostawy wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, dostawa zostanie realizowana w dniu poprzedzającym ten dzień.
9.Wykonawca będzie dostarczał towar środkiem transportu przystosowanym
do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
10.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania towaru:
a)dopuszczonego do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
b)dostępnego w ogólnopolskiej sieci sprzedaży detalicznej,
c)świeżego, czystego, nieuszkodzonego, bez obcych zapachów,
d)o gramaturze zgodnej z umową i zamówieniem,
e)w ilości zgodnej z zamówieniem.
11.Opakowania towarów powinny umożliwiać ich identyfikację zgodnie z dokumentem handlowym.
12.Wykonawca zapewni opakowanie towarów:
a)zgodne z wytycznymi sanitarnymi,
b)czyste, chroniące przed utratą właściwości spożywczych i walorów smakowych,
c)zabezpieczające przez zabrudzeniem lub uszkodzeniem w trakcie transportu.
Jeżeli wymaga tego specyfika towaru, Wykonawca dostarczy go w dodatkowym opakowaniu o cechach jak w zdaniu pierwszym.
13.Opakowania producentów dostarczonych towarów:
a)nie mogą wykazywać oznak naruszenia fabrycznego zamknięcia, uszkodzenia lub zabrudzenia,
b)muszą posiadać nadrukowaną informację, co najmniej o nazwie środka spożywczego, informację dotyczącą producenta, dacie przydatności do spożycia.
14.Elektromobilność: Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania aktualnych wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz zapewnienia udziału pojazdów samochodowych elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych użytkowanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w liczbie wynikającej z powyższej ustawy. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych użytkowanych przy wykonywaniu umowy do wymagań z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (o ile będą zachodzić okoliczności wynikające z przepisów tej ustawy) lub oświadczenie, z którego wynika, że używana do realizacji zamówienia liczba pojazdów samochodowych nie wymaga zastosowania pojazdów samochodowych elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym w formie określonej w Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy w sprawie zamówienia stanowiącymi Załącznik nr 5 do SWZ.
15.Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób i szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, jak również warunki płatności, określają Projektowane postanowienia przyszłej umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15851100-9 - Makaron niegotowany

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109657,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153227,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109657,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLARIS" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109657,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.