Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00302609/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic miasta Leszna w 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzd@leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic miasta Leszna w 2022 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f79c5c3a-5737-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003628/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic miasta Leszna w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302609/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZD.271.08.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1068470,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic miasta Leszna, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, w następujących technologiach:
a) mieszanką mineralno-bitumiczną o uziarnieniu 0/8 mm (AC8 S) lub 0/11 mm (AC11 S ), dla KR 3-4, przy grubości wyboju 4 cm i zachowaniu następującej technologii prac:
mechaniczne wycięcie frezarką uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywozem rumoszu,
skropienie naprawianego miejsca wraz z krawędziami szybkorozpadową emulsją asfaltową K-65,
mechaniczne rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej wytworzonej na gorąco, z mechanicznym zagęszczeniem,
ręczne skropienie powierzchni górnej warstwy w ilości 1,1 kg/m2 szybkorozpadową emulsją rozpadową K-65 i zasypanie grysem kamiennym 2-4 mm w ilości 8,0 kg/m2 z nadaniem regularnych kształtów krawędziom łaty, przy czym krawędź powierzchniowego zamknięcia powinna wychodzić o 5 cm poza krawędzie rzeczywiste remontu,
b) mieszanką mineralno-bitumiczną o uziarnieniu 0/8 mm (AC8 S) lub 0/11 mm (AC11 S), dla KR3-4, przy grubości wyboju 4 cm i zachowaniu następującej technologii prac:
mechaniczne wycięcie frezarką uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywozem rumoszu,
skropienie naprawianego miejsca wraz z krawędziami szybkorozpadową emulsją asfaltową K-65,
ręczne rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej wytworzonej na gorąco z mechanicznym zagęszczeniem,
ręczne skropienie powierzchni górnej warstwy w ilości 1,1 kg/m2 szybkorozpadową emulsją rozpadową K-65 i zasypanie grysem kamiennym 2-4 mm w ilości 8,0 kg/m2 z nadaniem regularnych kształtów krawędziom łaty, przy czym krawędź powierzchniowego zamknięcia powinna wychodzić o 5 cm poza krawędzie rzeczywiste remontu,
c) mieszanką mineralno-bitumiczną o uziarnieniu 0/8 mm (AC8 S) lub 0/11 mm (AC11 S), dla KR 3-4, przy grubości wyboju 4 cm i zachowaniu następującej technologii prac:
oczyszczenie i skropienie naprawianego miejsca wraz z krawędziami szybkorozpadową emulsją asfaltową K-65,
ręczne rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej wytworzonej na gorąco z mechanicznym zagęszczeniem,
ręczne skropienie powierzchni górnej warstwy w ilości 1,1 kg/m2 szybkorozpadową emulsją rozpadową K-65 i zasypanie grysem kamiennym 2-4 mm w ilości 8,0 kg/m2 z nadaniem regularnych kształtów krawędziom łaty, przy czym krawędź powierzchniowego zamknięcia powinna wychodzić o 5 cm poza krawędzie rzeczywiste remontu,
d) mieszanką mineralno-bitumiczną o lepiszczu asfaltowym, produkowaną i wbudowywaną na zimno przy grubości wyboju 4 cm i zachowaniu następującej technologii prac:
wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywozem rumoszu,
ręczne rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej wytworzonej na zimno, o lepiszczu asfaltowym z mechanicznym zagęszczeniem,
e) przy pomocy urządzenia typu „PATCHER” do dwufrakcyjnego dozowania pod ciśnieniem grysów i emulsji, przy grubości wyboju do 2 cm,
f) wypełnienie pęknięć nawierzchni masą zalewową o elastyczności nie mniejszej niż 50% przy zachowaniu następującej technologii prac:
wykonanie nacięcia warstwy ścieralnej w miejscu spękania lub rysy,
oczyszczenie uszkodzonych miejsc,
wypełnienie masą zalewową o elastyczności nie mniejszej niż 50%.
2. W przypadku, gdy remont wykonywany będzie na głębokości większej niż 4 cm w technologiach prac wymienionych w ust. 2 lit. a), b), c) i d) zaoferowane ceny jednostkowe brutto zostaną proporcjonalnie przeliczone do faktycznej grubości wykonanego remontu w oparciu o cenę dodatku za każdy 1 cm grubości wykonywanego remontu ponad 4 cm w poszczególnych technologiach.
3. Zakres prac do wykonania oraz dobranie odpowiedniej technologii robót każdorazowo będą określane przez Zamawiającego. Szacowany zakres zamówienia został przedstawiony w kosztorysie ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ.
4. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonywania zleconych robót po czasie nie dłuższym niż 48 godzin od powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia za wyjątkiem przypadku, gdy warunki atmosferyczne to uniemożliwią.
5. Wznowienie prac przerwanych w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych powinno nastąpić niezwłocznie po ich ustąpieniu.
6. Wybrany Wykonawca będzie prowadził prace przy ich oznakowaniu, we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie.
7. W przypadku przerwania prac z winy Wykonawcy (tj. między innymi nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością) zastosowane zostaną zapisy wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
8. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca.
9. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu przedmiotowej polisy.
10. W przypadku remontu wykonywanego w technologii, o której mowa w ust. 2 lit. e) zaproponowana cena jednostkowa odnosiła się będzie do 50 kg faktycznie zużytych grysów i emulsji.
11. Użyty do remontu cząstkowego materiał jak również zasady wykonawstwa powinny odpowiadać wymaganiom stawianym w tym zakresie w SWZ oraz w ogólnych specyfikacjach technicznych, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ.
12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i wbudowane materiały – licząc od dnia odbioru robót.
13. Rozliczanie robót ustala się na zasadzie dokonywania pomiarów powykonawczych powierzchni poddanej remontowi cząstkowemu przy zastosowaniu cen jednostkowych brutto podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym złożonym wraz z ofertą, z uwzględnieniem ust. 3 i 8 powyżej.
14. Ustala się miesięczne rozliczanie i fakturowanie robót.
15. Odbioru robót dokonuje wyznaczona przez Zamawiającego osoba do kontroli technicznej w ciągu 48 godzin od zgłoszenia ich do odbioru w obecności Wykonawcy i Podwykonawcy.
16. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez wyznaczonych przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO w obecności WYKONAWCY, Podwykonawcy i osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do kontroli technicznej protokół odbioru robót. Z kosztorysu powykonawczego stanowiącego załącznik do protokołu odbioru robót winna wynikać kwota wynagrodzenia należna Podwykonawcom.
17. Załącznikami do protokołu odbioru robót są:
a) powykonawczy obmiar robót sporządzony w rozbiciu na poszczególne technologie wymienione w Rozdziale 3 ust. 2 SWZ oraz na ulice, sprawdzony i zatwierdzony przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej,
b) kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie zatwierdzonego przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej, obmiaru robót i cen jednostkowych brutto podanych w kosztorysie ofertowym złożonym wraz z ofertą przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790269,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790269,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790269,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6971993113
7.3.3) Ulica: Bema 33
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I ULIC LESZNO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I ULIC LESZNO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790269,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-05 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej
- Usługa szkoleniowa w zakresie nauki prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Lesznie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w obiektach Sądu Rejonowego i Ośrodku Kuratorskim
- Modernizacja bandy absorbującej okalającej tor żużlowy na stadionie im. Alfreda Smoczyka w Lesznie
- Dostawa chudego betonu do stabilizacji podłoża o wytrz. 10 MPa
- Dostawa kruszywa granitowego łamanego 0/31,5
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.