eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówKonserwacja oświetlenia ulic, ścieżek rowerowych, placów i parków miasta Pruszkowa oraz remonty oświetlenia i usuwanie awarii w systemie oświetlenia Miasta



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulic, ścieżek rowerowych, placów i parków miasta Pruszkowa oraz remonty oświetlenia i usuwanie awarii w systemie oświetlenia Miasta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 735 87 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia ulic, ścieżek rowerowych, placów i parków miasta Pruszkowa oraz remonty oświetlenia i usuwanie awarii w systemie oświetlenia Miasta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c166aaad-9cfa-45cc-ab71-04d6a904c26f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00030058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574864

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.44.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 948932 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Konserwacja oświetlenia ulic, ścieżek rowerowych, placów i parków miasta Pruszkowa oraz remonty oświetlenia i usuwanie awarii w systemie oświetlenia Miasta

1.2./ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

I. Konserwacja oświetlenia obejmuje czynności:

- wymianę niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych, tj.: klosza,
statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii),
- wymianę elementów linii, tj.: bezpieczników, zacisków, źródeł światła, (w ciągu 12 godz. od momentu zgłoszenia awarii),
- zabezpieczenie otwartych wnęk i szaf sterowniczych wolnostojących oraz zamknięć wnęk słupowych i szaf sterowniczych (w ciągu 1,2 lub 3 godziny- zgodnie z deklaracją Wykonawcy, od momentu zgłoszenia awarii),
- uruchomienie szaf sterowniczych (w ciągu 12godz. od momentu zgłoszenia awarii),
- naprawę kabli, linii napowietrznych, zamknięć wnęk słupowych i szaf sterowniczych, wysięgników (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii),
- uzupełnienie/wymianę dekli w słupach oświetleniowych (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii),
- usuwanie zwarć w liniach i oprawach, (w ciągu 12 godz. od momentu zgłoszenia awarii),
- malowanie skrzynek słupowych, wysięgników (1 raz na 1 rok),
- czyszczenie kloszy opraw świetlnych, (1 raz na 1 rok),
- wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej wraz z protokołem 1 raz w ciągu roku i po każdej naprawie,
- utylizację zużytych materiałów,
- regulację zegarów astronomicznych.
II. Konserwacją oświetlenia są objęte:
- oświetlenie uliczne i ścieżek rowerowych:
• oprawy SRP 222(70 i 150W), SGP 340 (100-150-255 W), ARCTIC 70, OCP 70,: Liczba w/w opraw oświetleniowych – ok. 5125 szt.
• oprawy LEDOWE
Liczba w/w opraw oświetleniowych – ok. 1310 szt.

- oświetlenie na terenie parków i skwerów:
• park „Kościuszki”/teren od ul. Kościuszki do ul. Niepodległości/,
• park „Anielin” (część I i II) przy ul. Miry Zimińskiej Sygietyńskiej,
• park „Potulickich” / teren od ul. Lipowej do ul. B. Prusa/,
• park „Mazowsze” /teren między ul. J. Kowalskiego i Szarych Szeregów/
• park ,„Żwirowisko” /teren między ul Antka, Pani Latter i Brzozową/,
oraz
• skwer Kardynała Wyszyńskiego /w sąsiedztwie kościoła Matki Bożej Nieustającej Pomocy i ul. Zasławskiej/
• skwer przy ul. Stalowej (plac Mechaników),
• skwer przy ul. Wierzbowej,
• skwer przy ul. Staszica,
• teren przy basenie ul. Andrzeja,
tj. lamp stojących ok. 240 szt., ziemnych ok. 65 szt.,
- oświetlenie boiska sportowego przy ul. Helenowskiej – 6 latarni (12 szt. opraw LED)
- oświetlenie kładki nad torami przy ul. 3-go Maja – 12 szt. opraw LED
- przejście pod torami /od Czarnej drogi do ul. Kurca– oprawy hermet. 2x36W 5 szt.
- iluminację obiektów zabytkowych miasta tj. przy ul. Kraszewskiego23, 3-go Maja 124, USC przy Pl. Jana Pawła II, Pałacyk Sokół przy ul. Kościuszki 41, Muzeum Starożytnego Hutnictwa Mazowieckiego przy Pl. Jana Pawła II.
- iluminację wiaduktu nad torami PKP w ciągu ul. Grunwaldzkiej
- pylony na rogatkach miasta – szt. 3

Ilość opraw/latarni może ulec zwiększeniu w wyniku rozbudowy linii oświetleniowych. Zmianie może ulec również stosunek opraw tradycyjnych do opraw typu LED, ponieważ Zamawiający planuje w najbliższych latach sukcesywną wymianę istniejących opraw tradycyjnych na nowe oprawy LED.
Powyższą informację Wykonawca powinien uwzględnić w wycenie prac konserwacyjnych, ponieważ będzie on odpowiadał za prawidłowe funkcjonowanie całego systemu oświetlenia Miasta.
III. W zakresie remontów oświetlenia ulic i usuwania awarii w systemie oświetlenia ulicznego do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
- wymianę skrzynki oświetlenia ulicznego SON 1 – faz - 5 szt.
- wymianę skrzynki oświetlenia ulicznego SON 3 – faz - 10 szt.
- wymianę słupa oświetlenia parkowego 4,5 m /oprawa, słup, fundament GPS 307/70/ - 10 szt.
- wymianę słupa Rosy i Rzeszów - 10 szt.
- wymianę słupa oświetlenia parkowego 6 m /oprawa, słup fundament GPS 307/70/ - 10 szt.
- wymianę słupa oświetleniowego typu WZ 9 i ŻN 10 z oprawą - 10 szt.
- wymianę słupa ŻN - 10 szt.
- wymianę słupa kompozytowego - 10 szt.
- wymianę słupa aluminiowego - 10 szt.
- wymianę uszkodzonego słupa (bez względu na jego rodzaj i wysokość) w wyniku zdarzenia drogowego - 10 szt.
- wymianę oprawy OCP 70, na słupie parkowym - 10 szt.
- wymianę opraw istniejących na oprawę SRP 222 (70 i 150W), SGP 340(100-150-250W) - 10 szt.
- wymianę istniejących opraw na oprawę LED - 10 szt.
- wymianę zegara astronomicznego - 10 szt.
- wymianę bezpiecznika w Son typ s 191 - 10 szt.
- wymianę tabliczki zaciskowej w słupach - 10 szt.
- wymianę stycznika -10 szt.
- wymianę skrzynki podziałowej, licznikowej na słupie -10 szt.
- dobudowę opraw oświetleniowych typu j/w. (jarzmo słupowe, wysięgnik, bezpiecznik, oprawa) -10 szt.
- wymianę kabla oświetleniowego typu YAKY 4x35mm2 - 100 m
- naprawę zerwanych linii napowietrznych (wymiana lub sztukowanie) - 100 m
- naprawę uszkodzonych kabli ( wykonanie mufy kablowej), - 10 szt.
- pionowanie pochylonych słupów, - 10 szt.
- wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego (z wywózką) - 50 szt.
- malowanie słupów parkowych - 10 szt.
- wymianę oprawy parkowej typu LED na nową - 10 szt.
- wymianę oprawy ulicznej typu LED na nową - 10 szt.
- wymianę czujnika zmierzchowego na zegar astronomiczny - 10 szt.
- wymianę wysięgnika - 10 szt.
- naprawę uszkodzonych słupów stalowych i aluminiowych - 10 szt.
- dobudowę przewodów AsXSn4x25 - 100 m
- utylizację zużytych materiałów oraz usuwanie i dokonywanie wszelkich innych awarii i napraw oświetlenia ulicznego, niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania.

Wszystkie powyższe ilości są ilościami szacunkowymi przewidywanymi przez Zamawiającego na okres obowiązywania umowy i w ciągu trwania umowy mogą ulec zmianie. Rozliczenie prac będzie następować w zależności od potrzeb, kosztorysem powykonawczym, za faktycznie wykonane roboty, po cenach jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie, do wysokości środków, posiadanych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1211304,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1380626 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1211304,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5722676062

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1211304,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji - 24 miesiące od dnia 1 lutego 2025 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.