Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Awaryjna wymiana kotłów gazowych dwufunkcyjnych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Awaryjna wymiana kotłów gazowych dwufunkcyjnych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c183ab0-7f7c-40c9-978a-da2a539e204e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00030098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. 2024, poz. 1320 ze zm.) – – zwanej dalej Ustawą, w związku zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 - zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki,
w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
W postępowaniu nr NZ.231.032.2024 (ogłoszenie nr 2024/BZP 00277376/01 z dnia 2) zastrzeżono udzielenie zamówień, które polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. awaryjnych wymianach kotłów gazowych dwufunkcyjnch.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1d4ad00b-f58d-11ee-b016-82aaee56c84c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.002.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące awaryjną wymianę kotłów gazowych
w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Wymiana kotła gazowego obejmować będzie: demontaż uszkodzonego kotła, dostarczenie nowego kotła do lokalu, podłączenie nowego kotła
i uruchomienie, podłączenie istniejącego termoregulatora (sterownika) do nowego kotła, wymiana wkładu kominowego dostosowanego do danego typu kotła, roboty towarzyszące m. in. w zakresie robót budowlanych (przekucia, zamurowania, itp.), przeprowadzenie instruktażu obsługi kotła.
2. Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
1) demontaż kotła gazowego;
2) demontaż wkładu kominowego;
3) montaż nowego wkładu kominowego dla danego typu kotła;
4) montaż kotła gazowego;
5) montaż i uruchomienie nowego kotła gazowego dwufunkcyjnego kondensacyjnego o mocy 19- 24 kW z palnikiem modulowanym w zakresie 30 – 100 % i sprawności min. 107 %;
6) montaż bezprzewodowego sterownika kotła do pomiaru temperatury w lokalu;
7) podłączenie nowego kotła gazowego do istniejącej instalacji C.O i CWU;
8) wyregulowanie kotła gazowego;
9) roboty towarzyszące przy wymianie kotła (przeróbka instalacji);
10) roboty towarzyszące przy montażu wkładu kominowego (wykucie w ścianie kominowej, zamurowania itp.);
11) próbę szczelności instalacji gazowej za gazomierzem do lokalu;
12) próbę szczelności instalacji c.o. i cwu;
13) opinię kominiarską powykonawczą;
14) wywiezienie i utylizację materiałów powstałych przy wykonywanych robotach (gruz, wkład, kocioł);
15) drobne naprawy murarskie i malarskie.
3. Każdorazowe wykonanie robót budowlanych będzie realizowane w oparciu o oględziny nieruchomości i wystawione przez Zamawiającego zlecenie wykonania robót, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do projektowanych postanowień umowy.
4. W zakres robót wchodzą również prace, które powinny być wykonane w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót budowlanych z wykorzystaniem materiałów oraz urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie BHP oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego.
5. Zamawiający przewiduje wykonanie do 9 awaryjnych wymian kotłów gazowych dwufunkcyjnych w okresie obowiązywania umowy, jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia,
a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Minimalny zakres zamówienia to 5 wymian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALSERWIS Sebastian Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733279930
7.3.4) Miejscowość: Gromnik
7.3.5) Kod pocztowy: 33-180
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sebastian Kucharzyk INSTALSERWIS
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Kucharzyk INSTALSERWIS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154556,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Zakup subskrypcji pakietu biurowego i usług zarządzania urządzeniami oraz tożsamością użytkowników na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Organizacja i realizacja badania sondażowego: Sytuacja zatrudnieniowa w barometrowych zawodach deficytowych prognozowanych na rok 2025 w województwie śląskim.
- Usługa wynajmu, montażu oraz kompleksowa obsługa atestowanej konstrukcji scenicznej w ramach wydarzenia z okazji urodzin miasta "Kocham Katowice 2025"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa mebli i wyposażenia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Budowa żłobka w Siennie
- Termomodernizacja budynku przy ul. Radkowskiej nr 14-16 w Gminie Miejskiej Nowa Ruda
- Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK, realizowane w trybie ustawy o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków.
- "Opracowanie dokumentacji technicznej pomieszczeń zespołu zamkowo-parkowego w Kończycach Małych" - REMONT KOTŁOWNI GAZOWEJ - WYMIANA ISTNIEJĄCYCH KOTŁÓW"
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
więcej: Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.