Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bliżej Domu - Dogoterapia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811768934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914183860
1.5.8.) Numer faksu: 914183860
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprgoleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pcprgoleniow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bliżej Domu - Dogoterapia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4109ee7d-b086-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00313891/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Projekt "Bliżej Domu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Bliżej Domu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Postępowanie uprzednie w trybie podstawowym zostało unieważnione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2022/BZP/00377105
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.BD.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12240 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elementy dogoterapii w procesie wsparcia rozwoju dziecka. Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie dla 2 grup po 12 uczestników każde
w wymiarze łącznie 72 godzin (1 godzina - 45 minut) po 36 h na grupę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Pawska SUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521882432
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 16/17c/17
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-346
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-05 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2025 roku
- Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Goleniowie
- Modernizacja dachu i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku I LO w Nowogardzie
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uruchomienie e-usług dla mieszkańców
- Usługi szkoleniowe w ramach projektu "Podnoszenie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- Realizacja usługi w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom behawioralnym skierowanej do młodzieży aktywnej w środowisku gier komputerowych oraz ich rodziców
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- Usługi polegające na realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz specjalistycznych, edukacyjno-społecznych w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Dostawa kamer termowizyjnych wraz ze szkoleniem z ich obsługi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.