Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00615036/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego w rejonie ul. Wojska Polskiego w ramach ochrony przeciwpowodziowej sołectwa Owsiszcze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48)324194050
1.5.8.) Numer faksu: (+48)324194234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe18e1fc-9f8f-482d-b3a7-86bcc9085a031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego w rejonie ul. Wojska Polskiego w ramach ochrony przeciwpowodziowej sołectwa Owsiszcze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe18e1fc-9f8f-482d-b3a7-86bcc9085a03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00030188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030707/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego w rejonie ul. Wojska Polskiego w ramach ochrony przeciwpowodziowej sołectwa Owsiszcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane w ramach poddziałania 4.3 „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa na operacje typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615036
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27101.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447154,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją przedsięwzięcia pn.: „Budowa suchego zbiornika przeciwpowodziowego w rejonie ul. Wojska Polskiego w ramach ochrony przeciwpowodziowej sołectwa Owsiszcze” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
Lokalizacja zadania: na działkach nr 320, 321/2, 362 w miejscowości Owsiszcze (gmina Krzyżanowice).
Zakres zadania obejmuje m.in.:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji, w tym:
1.1.wykonanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej wraz z niezbędnymi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, decyzjami niezbędnymi do zapewnienia możliwości realizacji przedmiotowego zadania.
1.2.do projektu winne zostać sporządzone po 3 egz. w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD – 1 egz.:
a) przedmiar robót,
b) kosztorys inwestorski,
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
d) sporządzenie planu BIOZ,
e) projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót.
2. Szczegółowy zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej zwany „PFU”) m.in.:
a) wykonanie grobli ziemnej wraz z przepustem,
b) wykonanie przepustu w drodze z koryt drogowych żelbetowych z przykryciem ażurowym wraz z odcinkiem wlotowym i wylotowym,
c) załadunek i wywóz mas ziemnych w celu uzyskania niezbędnej retencji,
d) odmulenie istniejącego rowu R1,
e) ubezpieczenie rowu w dnie płytami ażurowymi - przed groblą,
f) wykonanie innych niezbędnych prac mających na celu przechwycenie i spowolnienie spływu wód nawalnych w rejonie planowanej budowie zbiornika,
g) wykonanie wzdłuż ul. Wojska Polskiego muldy zabezpieczającej.
3. Podstawą do wykonania dokumentacji projektowej będzie Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU).
4. Koncepcja wszystkich rozwiązań projektowych, materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń powinna być przedstawiona Zamawiającemu przez Wykonawcę w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy i wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wszelkie późniejsze odstępstwa od zaakceptowanej koncepcji wymagają ponownej akceptacji Zamawiającego.
5. Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne dokumenty, opinie, uzgodnienia i pozwolenia wymagane w zakresie wykonania projektu i realizacji przedmiotowej inwestycji.
6. Przed zamiarem zgłoszenia robót bądź złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę Wykonawca obligatoryjnie przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia projekt budowlany i wykonawczy wraz ze specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz kosztorys robót budowlanych wraz z zestawieniem urządzeń i wyposażenia. Następnie, po zatwierdzeniu i pisemnej akceptacji przez Zamawiającego Wykonawca złoży we właściwym organie kompletny wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych i uzyska stosowne rozstrzygnięcie wniosku.
7. Po wykonaniu robót budowlanych należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą.
8. Odpady budowlane, zdemontowane urządzenia (po ustaleniu z Zamawiającym) Wykonawca zagospodaruje zgodnie z obowiązującym przepisem prawa w tym zakresie.
9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz wymogom PFU i SWZ. Załączeniem do dokumentacji projektowej musi być wykaz przewidzianych materiałów, wyrobów i urządzeń (produktów) podający ich parametry techniczne i producentów wraz z ich odniesieniem do opisu zawartego w PFU. Parametry tych produktów nie mogą być gorsze niż wynikające z PFU.
10. Wszystkie materiały budowlane poszczególnych elementów przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, oraz karty techniczne użytych materiałów, atesty, certyfikaty i pozostałe dokumenty inspektorowi nadzoru, potwierdzając zgodność parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym. Materiały zostaną zabudowane po uzyskaniu akceptacji inwestora. Realizacja prac powinna przebiegać z zachowaniem szczególnej ostrożności.
11. Wykonawca jest zobowiązany do analizy koncepcji przedstawionych przez Zamawiającego pod kątem przyjętych rozwiązań technicznych i optymalizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań i wykonanie własnych obliczeń technologicznych oraz konstrukcyjnych. W przypadku wystąpienia rozbieżności w rozwiązaniach i danych przedstawionych przez Zamawiającego, a tymi opracowanymi przez Wykonawcę, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
12. Wykonawca dokona zgłoszeń inspektorowi nadzoru oraz właściwym służbom, robót wymagających wykonania pomiarów lub oceny stanu technicznego dokonując w konsekwencji wszystkich odbiorów technicznych jeżeli takie będą konieczne do przeprowadzenia odbioru końcowego.
13. W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane
ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439999,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439999,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAROL GŁOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6852018175
7.3.3) Ulica: Studzienki 22
7.3.4) Miejscowość: Modlnica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439999,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRZYŻANOWICE
więcej: przetargi KRZYŻANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Remont sanitariatu w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.