Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00475181/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
- 2023/BZP 00402624/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie przeglądów, konserwacji, napraw oraz sprawowanie stałego nadzoru eksploat. central telefonicznych wraz z sieciami telefon. i podłączonymi aparatami telefon. dla potrzeb O/ZUS w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chmielna 27/33
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-748
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 307 84 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lilla.smorzewska@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
inne usługi ubezpieczeń społecznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie przeglądów, konserwacji, napraw oraz sprawowanie stałego nadzoru eksploat. central telefonicznych wraz z sieciami telefon. i podłączonymi aparatami telefon. dla potrzeb O/ZUS w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-164d9028-6fbc-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00245148/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonywanie przeglądów, konserwacji, napraw oraz sprawowanie stałego nadzoru eksploat. central telefonicznych wraz z sieciami telefon. i podłączonymi aparatami telefon. dla potrzeb O/ZUS w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475181/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 100000/271/14/2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 405976,31 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330062,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) cześć I zamówienia – centrale ERICSSON4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50334110-9 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej
50334130-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej
4.5.5.) Wartość części: 228191,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cześć II zamówienia – centrale TELESIS4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50334110-9 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej
50334130-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej
4.5.5.) Wartość części: 101871,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280144,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280144,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280144,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksander Gruca AG ELECTRONIC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860155791
7.3.3) Ulica: Redłowska 39C/4
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-450
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ALEKSANDER GRUCA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ALEKSANDER GRUCA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280144,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125282,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125282,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125282,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne TELESIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250018496
7.3.3) Ulica: Legionów115
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO TELEKOMUNIKACYJNE TELESIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO TELEKOMUNIKACYJNE TELESIS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125282,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.