Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00512273/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przepompowni w Bukwicy w ramach projektu pn.: Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja sieci kanalizacyjnej pomiędzy m. Dankowice a m. Bukwica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148
1.5.2.) Miejscowość: Żukowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 831 42 41
1.5.8.) Numer faksu: 76 831 41 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zukowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przepompowni w Bukwicy w ramach projektu pn.: Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja sieci kanalizacyjnej pomiędzy m. Dankowice a m. Bukwica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4878557-8a99-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036738/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 „Budowa przepompowni w Bukwicy w ramach projektu pn.: Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja sieci kanalizacyjnej pomiędzy m. Dankowice a m. Bukwica”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RWŚ.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 668965,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kontenerowej pompowni wody, urządzenia magazynującego wodę, konstrukcji fundamentu pod urządzenie magazynujące wodę, instalacji wodociągowej w tym rurociąg spustowy, wewnętrznej instalacji zasilającej NN oraz rozbiórka istniejącej pompowni wody w obrębie Bukwica w ramach projektu pn.: „Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja sieci kanalizacyjnej pomiędzy m. Dankowice a m. Bukwica” zgodnie z zatwierdzonym projektem oraz pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Głogowskiego nr 183.2023 z dnia 15 sierpnia 2023 roku oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Prace będą prowadzone na dz. nr 131/1 obręb Bukwica. Pojemność czynna zbiornika wody 50 m3, posadowienie na fundamencie żelbetowym. Kontener o wymiarach: długość: 4,35 m, szerokość: 2,75 m, wysokość: 2,69 m.
Uwaga: Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania.
Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
A. Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
B. Standardy jakościowe, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zostały określone w specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące integralną część specyfikacji warunków zamówienia. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjno-pomocniczym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanym, w tym projektem technicznym oraz stanem rzeczywistym na miejscu wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania się z opinią geotechniczną dotyczącą niniejszego zamierzenia.
D. Inwestor przenosi obowiązek zapewnienia objęcia kierownictwa budowy przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności na Wykonawcę. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zawiadomienia organu Nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, a także zakończenia robót w tym uzyskania zaświadczenia PINB w Głogowie przyjęcia zgłoszenia i nie wniesieniu uwag i sprzeciwu o zamiarze przystąpienia do użytkowani.
E. Roboty będą wykonywane na terenie istniejącego obiektu wodociągowego, który służy urządzeniom do produkcji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, wobec czego należy zachować szczególny reżim sanitarny podczas prowadzonych prac. Woda produkowana jest na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia w wodę mieszkańców gminy – okresowo prace będą prowadzone na czynnym układzie i należy zachować ciągłość jego pracy.
F. Wykonawca będzie zobowiązany przed wbudowaniem do okazania zastosowanych materiałów Zamawiającemu. Wykonawca przed wbudowaniem przedłoży do akceptacji karty charakterystyki proponowanego zestawu hydroforowego celem weryfikacji osiągnięcia wymaganych parametrów.
G. Po zakończeniu każdej inwestycji Wykonawca doprowadzi teren budowy do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, chodnika, posesji przyległych. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac do zapoznania się z aktualnym przebiegiem istniejącego uzbrojenia u ich właścicieli oraz zgłoszenia rozpoczęcia prac i uzgodnienia ew. zabezpieczenia m.in. sieć światłowodowa, telekomunikacyjna, energetyczna, gazociągowa, wodociągowa oraz kanalizacyjna.
H. Wykonawca pokryje koszty obsługi geodezyjnej inwestycji oraz przedłoży po zakończeniu robót mapę powykonawczą (inwentaryzację).
I. Po zakończonych pracach Wykonawca przeprowadzi badania i sprawdzenia instalacji wewnętrznych (elektryczna, wentylacyjna, wodociągowa), w tym badanie jakości wody ze zbiornika i instalacji wewnętrznej kontenera. Zamawiający zaakceptuje wynik jedynie próbki pobranej przez próbkobiorcę laboratorium dokonującego analiz.
J. Wprowadzenie obiektu do systemu wizualizacji SCADA zostanie zrealizowane w ścisłej współpracy z obecnym administratorem systemu. Gmina korzysta z programu TelWin SCADA. Wizualizacja obejmuje następujące sygnały: poziom wody w zbiorniku, zasilanie/brak zasilania en. Elektrycznej, czasy pracy poszczególnych pomp, liczba załączeń poszczególnych pomp, stan pracy pomp (praca, postój, awaria, suchobieg, auto/ręka), wskazania wodomierzy (chwilowy, dobowy i sumaryczny), ciśnienie w rurociągu dopływowym do zbiornika, tłoczny „Bukwica” (należy do zabudować za reduktorem ciśnienia w istniejącej studni reduktora), tłoczny „Dankowice” (na rurociągu tłocznym za zestawem hydroforowym). Układ danych powinien umożliwiać tworzenie raportów. W zakresie Wykonawcy będzie przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi panelu operatorskiego na obiekcie oraz w systemie SCADA.
K. Gmina posiada operatora usług transmisji danych GSM – Wykonawca dostarczy moduł telemetryczny oraz poinformuje Zamawiającego o przewidywanym terminie rozruchu, celem uruchomienia usługi u operatora (minimum 2 m-ce wcześniej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890959,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890959,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROINVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369936336
7.3.3) Ulica: Kamińskiego 40
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Na etapie składania ofert nazwy firm podwykonawczych nie są znane.
Części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom: część stalowa zbiornika.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890959,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.