Og³oszenie z dnia 2022-01-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00060778/01 - Wynik z dnia 2022-02-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy endoprotez – PN/I/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000677636
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Parzêczewska 35
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 714 43 32
1.5.8.) Numer faksu: 42 714 45 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.zgierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy endoprotez – PN/I/2022
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f157da90-7aa2-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00030260
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pm/szpital_zgierz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pm/szpital_zgierz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê zakupow±) - zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcj± obs³ugi platformy zakupowej dla Wykonawców i regulaminem platformy zakupowej – dostêpnymi pod adresem: https://opennexus.pl/.
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê zakupow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdzia³u SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy zakupowej – wskazane s± na stronie internetowej – pod adresem: https://opennexus.pl/.
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy zakupowej udziela jej dostawca, tj. Open Nexus Sp. z o.o., ul. 28 Czerwca 1956 Roku 398B, 61-441 Poznañ w trybie mailowym lub telefonicznym na numer infolinii, który podany jest w zak³adce kontakt pod adresem: https://opennexus.pl/.
5. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy zakupowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty zosta³y opisane w instrukcji obs³ugi platformy zakupowej dla Wykonawców.
6. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozosta³e postanowienia zgodne z SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zgierzu, 95-100 Zgierz, ul. Parzêczewska 35;
-Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych w nastêpuj±cy sposób: pod adresem poczty elektronicznej: iod@wss.zgierz.pl; pisemnie na adres siedziby Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1); na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN/I/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykaz asortymentu wg za³±cznika nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
W roku 20244.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
A. cena ofertowa – 60,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
B. termin uzupe³nienia depozytu – 20,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
C. termin wykonania obowi±zku reklamacyjnego – 20,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B. termin uzupe³nienia depozytu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: C. termin wykonania obowi±zku reklamacyjnego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykaz asortymentu wg za³±cznika nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
W roku 20244.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
A. cena ofertowa – 60,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
B. termin uzupe³nienia depozytu – 20,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
C. termin wykonania obowi±zku reklamacyjnego – 20,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B. termin uzupe³nienia depozytu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: C. termin wykonania obowi±zku reklamacyjnego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykaz asortymentu wg za³±cznika nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
W roku 20244.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
A. cena ofertowa – 60,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
B. termin uzupe³nienia depozytu – 20,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
C. termin wykonania obowi±zku reklamacyjnego – 20,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B. termin uzupe³nienia depozytu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: C. termin wykonania obowi±zku reklamacyjnego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykaz asortymentu wg za³±cznika nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
W roku 20244.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
A. cena ofertowa – 60,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
B. termin uzupe³nienia depozytu – 20,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
C. termin wykonania obowi±zku reklamacyjnego – 20,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B. termin uzupe³nienia depozytu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: C. termin wykonania obowi±zku reklamacyjnego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykaz asortymentu wg za³±cznika nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
W roku 20244.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
A. cena ofertowa – 100,00 pkt (waga kryterium wyra¿ona w punktach)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania:a) certyfikat CE,
b) oznakowanie (etykiety, karty katalogowe, ulotki metodyczne producenta w jêzyku polskim);
c) ¶wiadectwo dopuszczenia do obrotu na rynku polskim dla asortymentu bêd±cego wyrobem medycznym (je¶li wymagane). W przypadku zaoferowania produktu niebêd±cego wyrobem medycznym, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, i¿ proponowany produkt nie zosta³ zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny
w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych;
d) aktualne karty charakterystyki substancji szkodliwych (je¿eli dotyczy).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wszystkie przedmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, zawiera SWZ.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w SWZ.
2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-31 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zgierz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-31 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-01
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- dostawa posi³ków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "£ódzkie gra w szachy"
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSA¯ENIA, SPRZÊTU STO£OWO-KUCHENNEGO I SPRZÊTU AGD
- "Odnowa nawierzchni na drodze powiatowej nr 5131E w miejscowo¶ci Glinnik gm. Zgierz"
wiêcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa endoprotezy stawu skokowego dla Dolno¶l±skiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o. o. w Kamiennej Górze
- Dostawy sukcesywne implantów i materia³ów zu¿ywalnych.
- "Dostawa materia³ów, implantów ortopedycznych"
- "Sukcesywna 24 miesiêczna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie" pakiet 1
- Implanty i osprzêt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materia³ów opatrunkowych, ¶rodków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
wiêcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.