Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usługi oświetleniowej polegającej na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Krzyżanowice"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 324194050
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 324194234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Wszelka komunikacja, w tym przekazywanie dokumentów w toku negocjacji, odbywa się za pomocą poczty elektronicznej: oc@krzyzanowice.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Świadczenie usługi oświetleniowej polegającej na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Krzyżanowice"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b404d2b8-9a9a-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024196/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi oświetleniowej polegającej na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Krzyżanowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) jako przesłankę zastosowania w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego trybu zamówienia z wolnej ręki przewiduje w art. 214 ust. 1 pkt 1, iż Zamawiający
może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej następująca okoliczność: usługi mogą być świadczone
tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
W uzasadnieniu zastosowania tego typu należy stwierdzić: Tauron Nowe Technologie S. A. może jako jedyny podmiot
prowadzić eksploatację swojego majątku w ramach zawartych umów z zarządcą terenu zgodnie z Decyzja z dnia
14.07.2006r. nr RKT-46/2006 Delegatury Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Katowicach. Powyższy pogląd jest
zgodny z orzecznictwem Sądu Najwyższego oraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.2716.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetleniowej polegającej na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Krzyżanowice.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Świadczenie usług w odniesieniu do Urządzeń Oświetleniowych w sposób zapewniający sprawność techniczną:
- Oględziny Urządzeń Oświetleniowych.
- Wykonywanie wymaganych pomiarów Urządzeń Oświetleniowych.
- Wymiana niesprawnych źródeł światła.
- Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany.
- Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków linii.
- Utrzymywanie tabliczek zaciskowo – bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych.
- Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.)
- Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach.
- Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy.
- Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających.
- Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania.
- Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych.
- Prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt.12.
- Utrzymanie opraw w należytej czystości (mycie przy wymianie źródeł światła)
- Okrzesanie gałęzi drzew będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego (do 5% rocznie).
b) Całodobową obsługę za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającą zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu Urządzeń Oświetleniowych;
c) Bezzwłoczne podjęcie działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych takich jak: kolizja drogowa, zagrożenie dla otoczenia, działanie żywiołów, inne niesprawności;
d) Usuwanie niesprawności Urządzeń Oświetleniowych w czasie 5 dni roboczych od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
e) Dobudowę opraw oświetleniowych na istniejącej sieci w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym;
f) Zawiadamianie Zamawiającego o awariach Urządzeń Oświetleniowych, których usunięcie w terminach określonym w pkt. d) powyżej jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie Spólka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588804,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów
- Wykonywanie remontów oświetlenia ulicznego dróg gminnych
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Miejskiej Biała Podlaska.
- Prowadzenie czynności eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego będącego majątkiem Gminy w zarządzie ZDiUM we Wrocławiu.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.