Ogłoszenie z dnia 2021-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025548/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00029572/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-08
- 2021/BZP 00030566/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
- 2022/BZP 00133527/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00133551/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2021/BZP 00091442/01 - Wynik z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030418 z dnia 2021-04-09 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. w restrukturyzacji
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240837054
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szpitalna 1
1.4.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-219
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 32/41 30 125
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
art. 4, 3)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030418
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00025548/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
3. Wartość umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub akcyzowego, lub w przypadku zmian cenowych korzystnych dla Zamawiającego. 4. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. 5. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 6. Zmiana będzie dotyczyć wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku VAT i/lub podatku akcyzowego. 7. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu, c) zmiany oferowanego produktu w sytuacji obiektywnego braku możliwości spełnienia świadczenia dostawy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia produktu równoważnego, tj. o cechach i parametrach nie gorszych od produktu oferowanego w postępowaniu przetargowym wraz z pisemnym uzasadnieniem oraz przekazania Zamawiającemu odpowiednich, aktualnych dokumentów wymaganych w SWZ co do przedmiotu zamówienia. d) zmiany sposobu konfekcjonowania, e) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej), f) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,10.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. b) oraz c) ust.10 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego.10.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego.vide - Załącznik nr 4.1 i 4.2 do SWZ
Po zmianie:
3. Wartość umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub akcyzowego, lub w przypadku zmian cenowych korzystnych dla Zamawiającego. 4. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. 5. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 6. Zmiana będzie dotyczyć wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku VAT i/lub podatku akcyzowego. 7. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu, c) zmiany oferowanego produktu w sytuacji obiektywnego braku możliwości spełnienia świadczenia dostawy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia produktu równoważnego, tj. o cechach i parametrach nie gorszych od produktu oferowanego w postępowaniu przetargowym wraz z pisemnym uzasadnieniem oraz przekazania Zamawiającemu odpowiednich, aktualnych dokumentów wymaganych w SWZ co do przedmiotu zamówienia. d) zmiany sposobu konfekcjonowania, e) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej), f) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, g) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym zmiany klasy wyrobu medycznego w przypadku, gdy producent wyrobu medycznego, w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG, dokona zmiany klasy tego wyrobu medycznego. - dot. Zał. 4.1 (Załącznik 4.2 bez postanowień zawartych w ppkt :g)"). 10.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. b), c), g) ust.10 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego.10.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego.11. Zmiany określone w ust. 10 pkt. b) i c) są dopuszczalne w przypadku jeżeli towar dotychczas dostarczany zostanie wstrzymany, producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofa się z produkcji, zakup przedmiotu zamówienia na rynku będzie znacząco utrudniony lub niemożliwy albo wprowadzony zostanie nowy towar ulepszony w stosunku do pierwotnie zaoferowanego.12. Zmiany określone w ust. 10 a) do d) wymagają uzyskania zgody Zamawiającego.13. Zmiany określone w ust. 10 pkt i e) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 10 pkt a), b), c), f), g) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. vide - Załącznik nr 4.1 i 4.2 do SWZ
2021-04-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie obiektów MOSiR w Sosnowcu na rok 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym poprzez przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek rejestrowanych wychodzących z MOPS w Sosnowcu w 2025r
- "Usługa utrzymania systemu wydruku centralnego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych; usługa poczty e-mail 2500 kont pocztowych, o pojemności 4TB na okres 24 miesięcy dla WSS5 "(...)"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.