Og³oszenie z dnia 2024-01-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00066670/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00080500/01 - Wynik z dnia 2024-01-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie parku w Sad³owie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866749
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipnowska 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542809700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rypin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.rypin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie parku w Sad³owie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-90d55bde-b083-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00030421
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029771/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Zagospodarowanie parku w Sad³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Zagospodarowanie parku w Sad³owie” wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (nazwa ca³ego projektu zamieszczona zosta³a na stronie tytu³owej SWZ).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90d55bde-b083-11ee-a06e-7a3efa1993973.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy e-Zamówienia („Platforma”) https://ezamowienia.gov.pl/ lub
poczty elektronicznej: przetargi@rypin.pl, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty konieczne jest wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Zgodnie z zapisami rozdzia³u 9 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 18. Minimalne wymagania techniczne
dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia
okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
19. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Zgodnie z zapisami rozdzia³u 9 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rypin, adres kontaktowy: Urz±d Gminy Rypin, ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin.
2) Administrator danych wyznaczy³ Inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez email: iod@lesny.ecom.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w cel prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zagospodarowanie parku w Sad³owie”, Nr sprawy: RRW.271.1.2024, oraz zawarcia umowy na to zadanie a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia realizacji zamówienia publicznego, a je¿eli czas realizacji zamówienia przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRW.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zagospodarowanie parku w Sad³owie”.
Zakres robót przedstawia za³±czona dokumentacja techniczna (za³±cznik nr 8 do SWZ).
Przyjête rozwi±zania techniczno- budowlane przewiduj± wyeliminowanie barier architektonicznych dla osób niepe³nosprawnych i równoczesne zapewnienie dogodniejszych warunków funkcjonowania wszystkim u¿ytkownikom, w tym likwidacje progów utrudniaj±cych poruszanie siê wózkiem osobom niepe³nosprawnym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawcy s± zobowi±zani spe³niæ warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce (wymagane w postêpowaniu):1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
a. Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcê realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, co najmniej 1 robotê budowlan± na ³±czn± kwotê 150 000,00 z³ brutto, odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy za zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia uzna wykonie roboty budowlanej w zakres której powinno wchodziæ co najmniej wykonanie roboty polegaj±cej na zagospodarowaniu terenu, monta¿u lamp, budowie pomostów lub k³adek.
b. Dysponuje osob± lub osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane w bran¿y:
konstrukcyjno- budowlanej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie obowi±zuj±cych wcze¶niej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do wymaganych zdobyte w innych pañstwach, uznane w my¶l art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Zgodnie z rozdzia³em 6 ust. 4 SWZ - Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacjiinnych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek
dowodowy
potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. (art. 118
ust. 3 ustawy).
Og³oszenie nr 2023/BZP 00185805/01 z dnia 2023-04-20
2023-04-20 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2. Zgodnie z rozdzia³em 8 ust. 5 pkt. 4 SWZ:
4) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
3. Zgodnie z rozdzia³em 13 ust. 5 SWZ:
5. Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór
o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców,
o¶wiadczenia, o których mowa wy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca do³±cza równie¿ o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w
zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
4) Podmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w rozdziale nr 8 niniejszej SWZ zgodnie z zapisami tego rozdzia³u.
5) Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia (art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) (je¿eli dotyczy) zgodnego z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³) dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia.Szczegó³owe informacje zawiera rozdzia³ 11 SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
8. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika doreprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa w sprawie realizacji niniejszego zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzglêdnieniem postanowieñwynikaj±cych z tre¶ci niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
2. Projekt umowy na wykonanie niniejszego zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 7 do SWZ.
3. W projekcie umowy Zamawiaj±cy okre¶li³ warunki zmian zawartej umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Projekt „Zagospodarowanie parku w Sad³owie” wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na operacje w zakresie: Rozwój ogólnodostêpnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnejw ramach poddzia³ania „Wsparcie na wdra¿ania operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez spo³eczno¶æ” objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020
Nazwa projektu przekroczy³a limit wpisu w sekcji II og³oszenia.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej przy Zespole Szkó³ Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r.
- Cyberbezpieczny Samorz±d w Gminie Rypin
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120641C ul. Dojazdowej - dokumentacja
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 120660C ul. W. Sikorskiego - projekt
- Dostawa pierwszego wyposa¿enia do budynku hotelowo - socjalnego MOSiR - II etap
wiêcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Modernizacja amfiteatru i aran¿acja terenu s±siaduj±cego na cele kultury otwartej
- "Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budow± zbiornika wody czystej w miejscowo¶ciach Tr±bin i Ugoszcz oraz przebudowa istniej±cych przepompowni ¶cieków surowych na terenie gminy Brzuze
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowo¶ci Emilianów
- Przebudowa drogi krajowej nr 25 w zakresie wykonania chodnika oraz skrzy¿owania z ul. Komunaln± w miejscowo¶ci NWW w ramach zadania pn. "Budowa skrzy¿owania ulic Komunalnej i Bydgoskiej w NWW"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.