eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b93d5f97-618e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Naprawa i konserwacja urządzeń oświetlenie drogowego będących własnością Miasta Inowrocławia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323019/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień
publicznych: 1) zostaje udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług –
Szubarga Building Group Sp. z o.o. 2) zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu
podstawowym nr 2021/BZP 00003488/01 z dnia 2021-01-27; 3) zamówienie będzie polegać na
powtórzeniu podobnych usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia, jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość
zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości; 4) nie minęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa została zawarta 19.02.2021 r.).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.93.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia.
Wykaz urządzeń oświetlenia ulicznego objętego przedmiotem zamówienia określa:
załącznik nr 1a do SWZ – cz. 1;
załącznik nr 1b do SWZ – cz. 2.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby punktów oświetleniowych objętych przedmiotem zamówienia - rozliczenie usług będących przedmiotem zamówienia w zakresie dodatkowym będzie się odbywać według stawek jednostkowych określonych w ofercie wykonawcy.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) dokonywanie oględzin oświetlenia ulicznego i parkowego tj. punktów świetlnych, opraw, wnęk latarni, złączy kablowych, tras kablowych oraz urządzeń z nimi związanych tj. szafek oświetleniowych, słupów, w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii, a także sporządzaniu protokołu oględzin i oceny stanu technicznego, w oparciu o który dokonywana będzie konserwacja urządzeń, złożony Zamawiającemu - jeden raz w miesiącu;
oraz na zlecenie Zamawiającego przekazane wykonawcy drogą elektroniczną:
2) zabezpieczenie urządzeń oświetleniowych przed degradacją tj. malowanie antykorozyjne i renowacyjne, sprawdzanie i dokręcanie połączeń śrubowych mechanicznych i elektrotechnicznych, smarowanie śrub i zawiasów drzwiczek latarń, naprawy zamków lub ich wymiana, konserwacja słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych;
3) konserwacja szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów oraz styczników;
4) wymiana źródeł światła i opraw oświetleniowych oraz wyeksploatowanych złączy kablowych;
5) montaż muf na uszkodzonych kablach;
6) lokalizacja uszkodzeń kabla, wymiana wyeksploatowanych złącz kablowych;
7) awaryjna wymiana odcinków linii kablowej;
8) wymiana uszkodzonych szafek oświetleniowych lub zasilających;
9) usuwanie zagrożeń związanych z oświetleniem powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych, aktów wandalizmu;
10)kontrola, zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych;
11)naprawa uszkodzonych uziemień;
12)prostowanie pochylonych słupów i obróconych wysięgników;
13) wymiana lub montaż słupów oświetleniowych;
14)pomiary skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej;
15)pomiary eksploatacyjne (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli);
16) regulacja pracy sterowników astronomicznych oraz elementów układu sterowania;
17)wymiana uszkodzonych zegarów sterujących astronomicznych;
18)wykonanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia;
19)wymiana lub naprawa opraw oświetleniowych;
20)montaż lub wymiana wysięgników;
21)dowieszenie opraw i halogenów;
22)okresowe ustawianie zegarów sterujących włączaniem i wyłączaniem oświetlenia w zależności od długości dnia i wskazań Zamawiającego;
23)zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników;
24)wymiana niesprawnych bezpieczników;
25)regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników;
26)uzyskiwanie zezwoleń związanych z dopuszczeniem do wykonywania robót i przeglądów przy urządzeniach elektrycznych, oświetleniowych;
27)wykonywanie przycinki drzew zasłaniających oprawy świetlne;
28)zmiana lokalizacji słupów na odległość nie większą niż 5 m;
9)naprawa i wymiana uszkodzonych elementów układu zalicznikowego zasilania i sterowania, uszkodzeń elektrycznych i mechanicznych wszystkich linii elektroenergetycznych kablowych i napowietrznych zasilających urządzenia oświetleniowe oraz przywrócenie do stanu pierwotnego dróg, ulic, chodników i terenu po robotach naprawczych;
30)inne prace niewymierne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szubarga Building Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851485158

7.3.3) Ulica: Łokietka 55F/2

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-736

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.