Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Polanowie - Przedszkola Gminnego oraz Oddziałów Przedszkolnych na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY OŚWIATY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330391143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gradowe Wzgórze 7
1.5.2.) Miejscowość: Polanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943161761
1.5.8.) Numer faksu: 943161761
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeao@polanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zeao.polanow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Oświaty w Polanowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330391143
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Gradowe Wzgórze 7
1.11.4.) Miejscowość: Polanów
1.11.5.) Kod pocztowy: 76-010
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.11.9.) Numer telefonu: 943161769
1.11.10.) Numer faksu: 943161769
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zeao@polanow.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.zeao.polanow.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Polanowie - Przedszkola Gminnego oraz Oddziałów Przedszkolnych na rok 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49fae8d-3c5f-4290-94b3-80b51c0bc598
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00030442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025425/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Polanowie - Przedszkola Gminnego oraz Oddziałów Przedszkolnych na rok 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b49fae8d-3c5f-4290-94b3-80b51c0bc5983.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
zeao@polanow.pl
sekretariat3@zsp.polanow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca na Platformie ezamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa
Regulamin Platformy dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww rozp., sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych
określonych w przepisach rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych
danych i przekazuje się jako załącznik.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. Prezesa RM, w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
-W formatach danych określonych w przepisach rozp. RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności lub
-Jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli dokumenty elektroniczne przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 202 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji przekazuje je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze . Za ich pośrednictwem
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości. W przypadku załączników które są zgodnie z ustawą Pzp lub
rozp. Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mogą być opatrzone zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu lub dokument z wszytym podpisem.
Możliwość korzystania w postępowaniu z Formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na
Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z Formularzy do komunikacji służących do zadawania pytań
dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu.
Maksymalny rozmiar plików przesłanych wynosi 150MB.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia
technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie
internetowej https//ezamowienie.gov.pl lub w zakładce Zgłoś problem
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych jest Zespół Szkół Publicznych w Polanowie. Celem
przetwarzania danych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wybór najkorzystniejszej oferty,
zawarcie oraz realizacja umowy. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy, Państwa dane mogą być zamieszczane w Biuletynie Zamówień
Publicznych. Państwa dane nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dane osobowe będą
przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres wymagany.
W celu złożenia oferty podanie danych osobowych jest wymogiem niezbędnym. W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych przysługują następujące uprawnienia:
a)prawo dostępu do danych osobowych - w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozp.2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z
żądaniem wskazania dodatkowych informacji;
b)prawo do żądania sprostowania danych osobowych - skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz
jego załączników, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy;
c)prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane są
niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte;
d)prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą kwestionuje
prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się
usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której
dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.
e)Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania
danych, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do niego,
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozp. 2016/679. W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania danych przysługuje
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. Państwa dane nie
będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane. Składający ofertę jest obowiązany wypełnić obowiązek
informacyjny wynikający z art. 14 rozp.2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane
pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozp.2016/679. W celu
zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego
obowiązków informacyjnych. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie. Jeżeli przetwarzanie
danych osobowych będzie dokonywane w imieniu zamawiającego, podmiot składający ofertę daje gwarancję wdrożenia
odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych spełniało wymogi rozp.2016/679 i chroniło prawa
osób, których dane dotyczą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZEAO.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę żywności do:
1) Przedszkola Gminnego w Polanowie, ul Dworcowa 12.
2) Oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Polanowie, ul. Gradowe Wzgórze 5a.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące dostawy:
Część 1 - różne produkty spożywcze
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-03 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru lub uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę żywności do:
1) Przedszkola Gminnego w Polanowie, ul Dworcowa 12.
2) Oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Polanowie, ul. Gradowe Wzgórze 5a. Część 2 - pieczywo
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-03 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru lub uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108ust 1 pkt 1- 6 i art. 109 ust. 1 pkt. 4-10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507 ze zm.), którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp i którzy
wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 5.2.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków
dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1. SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny
spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 SWZ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w
tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 SWZ;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w
tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 SWZ.
Zgodnie z art. 118 ust. 1. ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach. Z treści
załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do
oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie
wskazanym w pkt 7.1, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby jest
umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu
poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych I ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot
udostępniający zasoby dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony.
Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie.
Pełnomocnictwo składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia
poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej
za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 7.2. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków
udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania
Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ).
Zobowiązanie składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia
poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
6) podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (Zamawiający rekomenduje
wykorzystać oświadczenie znajdujące się w Formularzu Oferty);
7) Formularz ofertowy załącznik nr 1 i formularz cenowy –, 4a, 4f,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie
wskazanym w pkt 7.1, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby jest
umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu
poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot
udostępniający zasoby dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony.
Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie.
Pełnomocnictwo składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia
poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za
zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 7.2. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków
udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania
Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ).
Zobowiązanie składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia
poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (Zamawiający rekomenduje
wykorzystać oświadczenie znajdujące się w Formularzu Oferty).
7) Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom.
Przyjęcie postanowień umowy stanowi jeden z istotnych warunków przyjęcia oferty.
Zamawiający zastrzega, iż w wypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, unieważni
postępowanie o udzielenie zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 455 Pzp.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
2) zmiana wynagrodzenia – gdy nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana
obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT).
3) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które
uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu
realizacji przedmiotu umowy.
4) zmiana terminu realizacji zamówienia, ilości zamawianych produktów, gdy nastąpi zdarzenie powodujące, że placówki
Zamawiającego pozostaną zamknięte.
4a) waloryzacji o której mowa w § 7a umowy (załącznik nr 3)
5) na zasadach opisanych w § 7, § 7a i § 8 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 SWZ.
Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI POLANÓW
- Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Polanowie - Przedszkola Gminnego oraz Oddziałów Przedszkolnych na rok 2025
- "Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Polanów w zakresie instalacji elektrycznych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki AKPiA" w formie zaprojektuj i wybuduj.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej na potrzeby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Polanowie na 2025 rok
więcej: przetargi POLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej w Sokołach, ul. Kościelna 5, 18-218 Sokoły w okresie od 10.02.2025r. do 26.06.2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. mjra pil. Jerzego Iszkowskiego w Tęgoborzy w roku 2025 - postępowanie nr 2
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół i Przedszkola w Tarnawatce ul. Lubelska 62, 22-604 Tarnawatka w roku 2025"
- Sukcesywna dostawa kawy do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.