Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00330087/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Transport odpadu o kodzie 19 12 10 z Instalacji Komunalnej – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230907302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 671 12 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.obslugi@zgiukluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiukluban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.miastoluban.pl/zgiuk,a,85636,transport-odpadu-o-kodzie-19-12-10-z-instalacji-komunalnej-centrum-utylizacji-odpadow-gmin-luzyckich.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Transport odpadu o kodzie 19 12 10 z Instalacji Komunalnej – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c082e802-63f3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330087/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/NIZ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 819000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje transport – dostarczanie samochodami typu „walking floor” odpadu o kodzie 19 12 10 (paliwo zastępcze) z Instalacji Komunalnej – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 do Górażdże Cement S.A, 47-316 Chorula, ul. Cementowa1.
2. W zakres przedmiotu zamówienia odpad o kodzie 19 12 10 (paliwo zastępcze) wchodzi:
- Podstawienie z wystarczającym wyprzedzeniem czasowym gwarantującym dostawę paliwa zastępczego do punktu rozładunku w Cementowni Górażdże Cement S.A. w Choruli ul.Cementowa1, samochodu typu „walking floor” do Instalacji Komunalnej w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 w celu jego załadowania przez Zamawiającego odpadem o kodzie 19 12 10 (około 18 Mg każdorazowo; ok. 90 m3);
- Transport ładunku zgodnie z wymogami środowiskowymi do punktu rozładunku w Cementowni Górażdże Cement S.A. w Choruli ul. Cementowa 1 w terminie wyznaczonym jako termin rozładunku;
- Dokonanie rozładunku ładunku zgodnie z wymogami Górażdże Cement S.A. stanowiącymi załącznik do SWZ pn. „Instrukcja rozładunku samochodów”;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1062904,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1119300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1062904,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT TOWAROWY KRZYSZTOF RAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 613-13-85-274
7.3.3) Ulica: PISARZOWICE 275
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport Towarowy Krzysztof Ral
jakie przetargi wygrała firma
Transport Towarowy Krzysztof Ral
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Remont szkoły podstawowej i wymiana nawierzchni brukowej - ZSP w Kościelniku
- Dostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Utwardzenie powierzchni gruntu części działki nr 698/2 w Kościelniku
- "Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu."(2)
- Dostawy asortymentu jednorazowego użytku dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- Obsługa butelkomatów i miejskiego punktu elektroodpadów - numer postępowania: 26/ZP/25
- Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.