Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00447143/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
- 2023/BZP 00448513/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnego sprzętu dźwiękowego i wizualnego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnego sprzętu dźwiękowego i wizualnego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3401e66b-694a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00325030/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu dźwiękowego, w tym nagłaśniającego i audio-video
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447143
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 217981,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy czterech różnych zestawów stereofonicznych sparowanych pojemnościowych mikrofonów, sześciu uchwytów do mikrofonów, trzech uchwytów elastycznych do mikrofonów, oprogramowanie do nagrywania i edycji dźwięku, zestawu wtyczek programowych plug-inów do obróbki dźwiękowej, dwóch urządzeń typu switch, dwóch sztuk kabla sieciowego na bębnie, dwóch różnych skrzyń transportowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia/ Formularz oferty technicznej (FO/ FOT)”.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem asortymentu na podstawie protokołu odbioru, udzieleniem gwarancji oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 72720 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy jednego miksera wizyjnego, jednej kamery cyfrowej z sensorem, jednej kompaktowej kamery cyfrowej, jednego obiektywu fotograficznego stałoogniskowego, dwóch różnych obiektywów zmiennoogniskowych, jednego zestawu operatorskiego, dwóch uchwytów do kamery pozwalającego na podłączenie dodatkowych dwóch baterii, osiem akumulatorów litowo – jonowych, czterech kart pamięci typu I, czterech kart pamięci typu II, jednego stabilizatora elektronicznego do aparatu/ kamery, jednego statywu typu I, jednego statywu typu II, dwóch lamp LED oferujących możliwość regulacji temperatury barwowej, dwóch zasilaczy do lamp, dwóch fotograficznych statywów aluminiowych z poduszką powietrzną, jednej kamery internetowej, jednego statywu typu III, jednego przedłużacza aktywnego USB, jednego plecaka fotograficznego, dwóch kabli HDMI typu I, jednego kabla HDMI typu II. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia/ Formularz oferty technicznej (FO/ FOT)”.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem asortymentu na podstawie protokołu odbioru, udzieleniem gwarancji oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 59407,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 3 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy trzech telewizorów 75 cali wraz z zestawem montażowym do ściany, trzech kompatybilnych z telewizorem odtwarzaczy Blu-Ray, trzech zestawów stereo składających się kompatybilnych wzmacniaczy stereo i odtwarzacza CD, trzech par pasywnych kolumn wraz z zestawem montażowym na ścianie, dziewięć kabli HDMI o różnej długości, sześć kabli cyfrowych audio optycznych, sześć kabli cyfrowych audio elektrycznych, jednej rolki kabla analogowego (głośnikowego), 24 sztuki przyłączy głośnik – wzmacniacz. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia/ Formularz oferty technicznej (FO/ FOT)”.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem asortymentu na podstawie protokołu odbioru, udzieleniem gwarancji oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
4.5.5.) Wartość części: 57317,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 4 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy trzech zestawów składających się z amplitunera stereo CD i pary monitorów aktywnych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia/ Formularz oferty technicznej (FO/ FOT)”.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem asortymentu na podstawie protokołu odbioru, udzieleniem gwarancji oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.5.) Wartość części: 11219,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 5 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy jednego zestawu aktywnych szerokopasmowych kolumn głośnikowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia/ Formularz oferty technicznej (FO/ FOT)”.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem asortymentu na podstawie protokołu odbioru, udzieleniem gwarancji oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.5.) Wartość części: 3089,43 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 6 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy kombo gitarowego o mocy 15W i 20 W. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia/ Formularz oferty technicznej (FO/ FOT)”.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem asortymentu na podstawie protokołu odbioru, udzieleniem gwarancji oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 5691,05 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 7 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy czterech zestawów statywów z torbą transportową, dwudziestu statywów z wychyleniem do monitorów studyjnych, czterech statywów do monitorów studyjnych, czterech statywów blatowych do monitorów studyjnych z zaciskiem stołowym. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia/ Formularz oferty technicznej (FO/ FOT)”.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem asortymentu na podstawie protokołu odbioru, udzieleniem gwarancji oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 8536,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 12.12.2023 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 1 zamówienia, wyłaniając do wykonania zamówienia Wykonawcę Poke Yoke Marcin Szopa, ul. Kwiaty Polne nr 2, 32-087 Bibice. W dniu 15.12.2023 r. ww. Wykonawca pisemnie poinformował Zamawiającego, iż wycofuje swoją ofertę i uchyla się od podpisania umowy.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania
i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Powyższe oraz okoliczność, że jedyna pozostająca w postępowaniu, niepodlagająca odrzuceniu oferta Wykonawcy VISION Zbigniew Ducki, ul. Śreniawitów nr 2/64, 03-188 Warszawa przekracza budżet, który
Zamawiający może przeznaczyć na ten cel, przesądza o zasadności i konieczności unieważnienia postępowania przetargowego w części nr 1 zamówienia, w myśl 255 ust. 7 w zw. z art. 263 ustawy Pzp. W związku
z powyższym Zamawiający podjął decyzję jak w sentencji.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji ziszczenia się przesłanek ustawowych, których enumeratywny katalog został zawarty w art. 255 ustawy Pzp.
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w oparciu o art. 275 pkt 1 ustawy Pzp (tryb podstawowy bez możliwości prowadzenia negocjacji) w zakresie części nr 2 zamówienia
zostały złożone dwie oferty:
- Oferta nr 5 Wykonawcy BEIKS Machulski Sp. j. ul. Juliusza Słowackiego nr 18, 23-204 Kraśnik z ceną 62 002,00 zł brutto, wobec której zachodzą przesłanki obligatoryjnego odrzucenia określone w art. 226 ust. 1 pkt
5 ustawy Pzp,
- Oferta nr 7 Wykonawcy BEMIX MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Krakowska 52/2, 41-808 Zabrze z ceną 65 716,00 zł brutto, wobec której zachodzą w zbiegu przesłanki obligatoryjnego odrzucenia określone w art. 226 ust. 1 pkt 5 i 12 ustawy Pzp.
Wobec powyższego, ze względu na brak niepodlegających odrzuceniu ofert, Zamawiający podjął w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w zakresie jego części nr 2
w oparciu o art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68970,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72552,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68970,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARZYCKI INWESTYCJE TOMASZ BARZYCKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 552 172 69 37
7.3.4) Miejscowość: KUKÓW nr 121A
7.3.5) Kod pocztowy: 34-206
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68970,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Szopa POKE YOKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451885005
7.3.3) Ulica: ul. Kwiaty Polne nr 2
7.3.4) Miejscowość: Bibice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-087
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 5 postępowania (dostawa jednego zestawu aktywnych szerokopasmowych kolumn głośnikowych) nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 6 postępowania (dostawa kombo gitarowego o mocy 15W i 20W) jedyna złożona oferta
Wykonawcy PPHU ELMUZ & BEYMA PL MGR INŻ JERZY PURTAK ul. MŁYŃSKA nr 11, 26-200 KOŃSKIE została odrzucona w zbiegu podstaw z wykonawcy w zbiegu podstaw z art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 7 postępowania (dostawa czterech zestawów statywów z torbą transportową, dwudziestu statywów z wychyleniem do monitorów studyjnych, czterech statywów do monitorów studyjnych, czterech statywów blatowych do monitorów studyjnych z zaciskiem stołowym) nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa wyposażenia pracowni TMF" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Dostawa sprzętu fotograficznego, w tym umożliwiającego rejestrację obrazu i dźwięku wideo dla działań promocyjnych Centrum Nauki Kopernik
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, pomocy naukowych i wyposażenia do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Bilczy
- Dostawa sprzętu oświetleniowego i akustycznego dla Teatru Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.