Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015052/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00015052/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015052/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00017771/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00019047/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030559 z dnia 2021-04-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samolotu szkolnego dla Akademickiego Ośrodka Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Oznaczenie sprawy: IA1/D/21/10/NC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/237-13-34,237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.administarcja.polsl.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samolotu szkolnego dla Akademickiego Ośrodka Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Oznaczenie sprawy: IA1/D/21/10/NC2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7ace6e4-7be2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 A130 Statki powietrzne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015052/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1/D/21/10/NC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 875024,39 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 875024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samolotu szkolnego dla Akademickiego Ośrodka Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). 2. CPV 34.71.11.00-5 - samoloty. 3. Termin wykonania zamówienia: dostawa samolotu nastąpi nie później niż do 30 dni liczonych od dnia zawarcia umowy. Czas trwania umowy leasingu - okres leasingowania: 36 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu leasingu (samolotu) potwierdzonego w pisemnym protokole odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711100-5 - Samoloty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1064103,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1064103,75
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1064103,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Nowak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą EXTEND Zbigniew Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8672081629
7.3.3) Ulica: Kolejowa 9
7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba
7.3.5) Kod pocztowy: 39-460
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o. – firma leasingowa, obsługa finansowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1064103,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Czas trwania umowy leasingu - okres leasingowania: 36 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu leasingu (samolotu) potwierdzonego w pisemnym protokole odbioru.
2021-04-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
- Przedłużenie licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.