eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraWYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA MIASTA JELENIA GÓRA W ROKU 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA MIASTA JELENIA GÓRA W ROKU 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA MIASTA JELENIA GÓRA W ROKU 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25074f81-5e60-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318654/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.50.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 160302,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127475,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby:
- od 0001 - Cieplice I do 0011 - Cieplice XI.
Wykonawca uzyska we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstaną 2 działki – 3 projekty podziału,
2) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie 3 do 10 działek – 5 projektów podziału,
3) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie więcej niż 10 działek -– 1 projekt podziału,
4) wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych – 21 znaków/pkt,
5) wykonanie innych czynności lub dokumentacji geodezyjnej w postaci map, rejestrów, wykazów, których wykonanie może skutkować zmianą w geodezyjnych bazach danych (aktualizacja mapy, użytków, budynków) – 3 zlecenia,
6) sporządzenie innej mapy do celów prawnych (np. do ujawnienia zasiedzenia) – 1 zlecenie.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 48006,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby: 0012 - Sobieszów I, 0013 – Sobieszów II, 0014 – Jagniątków, 0030 – Goduszyn I.
Wykonawca uzyska we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstaną 2 działki - 1 projekt podziału,
2) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie 3 do 10 działek - 2 projekty podziału,
3) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie więcej niż 10 działek - 2 projekty podziału,
4) wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych - 60 znaków/pkt,
5) wykonanie innych czynności lub dokumentacji geodezyjnej w postaci map, rejestrów, wykazów, których wykonanie może skutkować zmianą w geodezyjnych bazach danych (aktualizacja mapy, użytków, budynków) - 3 zlecenia,
6) sporządzenie innej mapy do celów prawnych (np. do ujawnienia zasiedzenia) - 1 zlecenie.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 45657,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby: 0025 - Czarne I, 0026 - Czarne II,
- 0029 – Czarne, od 0032 32 do 0038 38, od 0040 40 do 0044 44, 0060 60,
Wykonawca uzyska we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstaną 2 działki – 2 projekty podziału,
2) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie 3 do 10 działek - 2 projekty podziału,
3) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie więcej niż 10 działek - 1 projekt podziału,
4) wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych - 15 znaków/pkt,
5) wykonanie innych czynności lub dokumentacji geodezyjnej w postaci map, rejestrów, wykazów, których wykonanie może skutkować zmianą w geodezyjnych bazach danych (aktualizacja mapy, użytków, budynków) - 2 zlecenia,
6) sporządzenie innej mapy do celów prawnych (np. do ujawnienia zasiedzenia) - 1 zlecenie.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 28728,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby: 0018 – od Jelenia Góra 1 do 0022 – Jelenia Góra 5, 0023 23NE, 0024 24, 0027 27, 0028 28NE, od 0061 – Maciejowa I do 0063 – Maciejowa III.
Wykonawca uzyska we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstaną 2 działki – 4 projekty podziału,
2) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie 3 do 10 działek - 1 projekt podziału,
3) sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, w wyniku którego powstanie więcej niż 10 działek - 1 projekt podziału,
4) wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych - 51 znaków/pkt,
5) wykonanie innych czynności lub dokumentacji geodezyjnej w postaci map, rejestrów, wykazów, których wykonanie może skutkować zmianą w geodezyjnych bazach danych (aktualizacja mapy, użytków, budynków) - 2 zlecenia,
6) sporządzenie innej mapy do celów prawnych (np. do ujawnienia zasiedzenia) - 1 zlecenie.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 37909,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49753,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE Barbara Dudziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111043814

7.3.3) Ulica: Spadochronowa 3

7.3.4) Miejscowość: Jeżów Sudecki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-521

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49458,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49458,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49458,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE OPGK WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990202912

7.3.3) Ulica: Al. Kasztanowa 18

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-125

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49458,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31377,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE Barbara Dudziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111043814

7.3.3) Ulica: Spadochronowa 3

7.3.4) Miejscowość: Jeżów Sudecki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-521

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43136,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43136,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43136,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE OPGK WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990202912

7.3.3) Ulica: Al. Kasztanowa

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-125

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43136,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Planowany termin zakończenia umowy ustala się do 10 miesięcy licząc od daty podpisania niniejszej umowy tj. do dnia 18.11.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.