eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbrosławiceBudowa kanalizacji sanitarnej w Szałszy



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w Szałszy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2

1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w Szałszy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba6edda3-571d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055607/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa kanalizacji sanitarnej w Szałszy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów oraz prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych– formuła zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno– użytkowego.

Przedmiotowe przedsięwzięcie polegać będzie na zaprojektowaniu i budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do posesji oraz podłączeniem w dwóch miejscach do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w mieście Gliwice i rozbudowie istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączami do posesji oraz odtworzeniu nawierzchni dróg i poboczy po przeprowadzonych robotach budowlanych. Przewiduje się wykonanie kanalizacji sanitarnej odbierającej ścieki komunalne ze zlewni ulic Słowików, Kormoranów, Ptasiej, Świerkowej, Sokołów, Skowronków, Czapli, Jastrzębi w miejscowości Szałsza. Przewidziano również podłączenie w dwóch miejscach do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w mieście Gliwice oraz odtworzenie nawierzchni dróg i poboczy po przeprowadzonych robotach budowlanych. Przewiduje się wykonanie spięcia istniejących wodociągów w ul. Ptasiej i Słowików poprzez wybudowanie odcinka wodociągu w ul. Kormoranów wraz z wykonaniem przyłączy dla dwóch działek: 1/96 i 1/97 przy ulicy Kormoranów w Szałszy.

Wykonawca przed zawarciem umowy opracuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającego Harmonogram Rzeczowo - Finansowy (dalej HRF) odpowiadającym zakresem co najmniej załączonemu do SWZ szacowanemu zestawieniu elementów robót. HRF winien posiadać również zgrupowane wartości dla: etapu opracowania dokumentacji projektowej oraz etapu robót budowlanych

Na etapie końcowym dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest opracować
i przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem cen materiałów, robocizny i pracy sprzętu dla poszczególnych części zamówienia, który będzie stanowić załącznik do umowy.

Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą przyjętą do zasobu geodezyjno-kartograficznego Geodety Powiatowego
w Tarnowskich Górach, oraz uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie.

Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. W tym celu Wykonawca zapewni dla etapu projektowego osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, natomiast dla etapu wykonawczego osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik budowy), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.

Inwestycja obejmuje następujące etapy:
d) etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów oraz prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę;
e) etap 2: wybudowanie zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej
wraz z przyłączami do posesji zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym, w tym: wykonanie robót pomiarowych i przygotowawczych, wykonanie robót ziemnych, przebudowa lub zabezpieczenie sieci kolidujących z inwestycją, wykonanie kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej,
f) etap 3: odtworzenie nawierzchni dróg i poboczy po przeprowadzonych robotach budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6025770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15187031,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6025770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EUROTECH KRÓL Sp.k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner 2: Gminny Zakład Komunalny sp. z o.o. ; Partner 3: Zakład Instalacji Budowlanych II Sp. z o.o., ; Partner 4: KOLEKTOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 648 245 41 67

7.3.3) Ulica: ul. Hagera 41

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6025770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 510 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.