eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawy aparatów słuchowych i zespoleń laryngologicznych



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030577 z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy aparatów słuchowych i zespoleń laryngologicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126308059

1.5.8.) Numer faksu: 126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy aparatów słuchowych i zespoleń laryngologicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6b6d3f9-8b0b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.30 Implanty słuchowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021237/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 392908 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1 System implantu zakotwiczonego do proptezowania ubytków słuchu do 45dB HL i do 65 dB HL, do zabiegu chirurgicznego w procedurze nie wymagającej redukcji tkanki podskórnej.Gwarancja na procesor 2 lata. kpl 3

implant o średnicy 4,5mm, zintegrowany ze wspornikiem, samogwintujący
- wspornik implantu dostępny w 4 długościach z zakresu 6-14mm pozwalający na dostosowanie do warunków anatomii pacjenta
- uniwersalny zaczep implantu pozwalający na zatrzaśnięcie procesora innej firmy
- minimalnie inwazyjna technika chirurgii – dzięki dedykowanej kaniuli nie ma konieczności stosowania szwów
- procesor jednomodułowy (bez kabli łączących jego części)
- procesor do wyboru w wersji pozwalającej na protezownie ubytków słuchu wynoszących średnio 45/55/65dB HL BC
- darmowa aplikacja pozwalająca na kontrolę procesora z użyciem smartfona
- Możliwość doboru ustawień procesora z użyciem opisanej w literaturze metody (np. NAL, DSL itp.)
- Procesor posiada kategorię wodoszczelności IP57
- procesor jednomodułowy (bez kabli łączących jego części)
- procesor do wyboru w wersji pozwalającej na protezownie ubytków słuchu wynoszących średnio 45/55/65dB HL BC
- darmowa aplikacja pozwalająca na kontrolę procesora z użyciem smartfona
- Możliwość doboru ustawień procesora z użyciem opisanej w literaturze metody (np. NAL, DSL itp.)
- Procesor posiada kategorię wodoszczelności IP57
- kompatybilność ze wszystkimi wspornikami wyżej opiasnymi
- Gwarancja na procesor 24 miesiące
2 - procesor jednomodułowy (bez kabli łączących jego części)
- procesor do wyboru w wersji pozwalającej na protezownie ubytków słuchu wynoszących średnio 45/55/65dB HL BC
- darmowa aplikacja pozwalająca na kontrolę procesora z użyciem smartfona
- Możliwość doboru ustawień procesora z użyciem opisanej w literaturze metody (np. NAL, DSL itp.)
- Procesor posiada kategorię wodoszczelności IP57
- kompatybilność ze wszystkimi wspornikami wyżej opiasnymi
- Gwarancja na procesor 24 miesiące szt 4
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.5.5.) Wartość części: 92500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1 System implantów na przewodnictwo kostne mające zastosowanie w leczeniu niedosłuchów przewodzeniowych i mieszanych.Urządzenie składające się z 3 części (wewnętrznej i dwóch zewnętrznych) - Implantu tytanowego/ magnetycznego , całkowicie wszczepialnego; aparatu słuchowego (procesor mowy) wyposażonego w element metalowy do mocowania z magnesem oraz magnes zewnętrzny łączący wszczepiony implant z aparatem słuchowym. Gwarancja na procesor 2 lata. kpl 5
Część implantowana + osprzęt jednorazowy : Implant magnetyczny w tytanowej obudowie kotwiczony w kości skroniowej, mocowany śrubami. Po wszczepieniu cały implant znajduje się pod skórą, brak zaczepu przechodzącego przez skórę. Implant magnetyczny złożony z 2 magnesów. Implant magnetyczny mocowany za pomocą min. 4 mini śrub o długości nie przekraczającej 4 mm. Implant tytanowy, który po wszczepieniu nie wystaje poza linię kości czaszki i nie powoduje naprężeń skóry. Implant wszczepiany pod skórę głowy, złożony z 2 magnesów w celu optymalnego pozycjonowania procesora dźwięku. Implant magnetyczny nie grubszy niż 3 mm. Osprzęt chirurgiczny wymagany do przeprowadzenia implantacji: narzędzie do wkręcania mini śrub, miarki mierzące grubość skóry, wzornik miejsca nacięcia skóry. Magnes zewnętrzny utrzymujący procesor dźwięku, Magnes złożony z 2 wbudowanych magnesów utrzymujących procesor dźwięku w odpowiedniej pozycji, Min. 8 stopni sił magnesu, dobieranego w zależności od grubości skóry oraz komfortu pacjenta.
Procesor dźwięku: Procesor dźwięku bezzaczepowy, wyposażony w wibrator kostny, Wielokanałowy procesor dźwięku (co najmniej 8 kanałów). Dwa mikrofony w izolowanej komorze z modalnościami dookólnymi i kierunkowymi. Ilość programów min. 4. Możliwość zamocowania aparatu słuchowego na elastycznej opasce do momentu implantacji części wewnętrznej lub podczas wczesnego okresu pooperacyjnego. Dostępność w min. 4 kolorach. Możliwość badania MRI 1,5 T oraz 3 T - urządzenie posiada odpowiednie zezwolenia/dopuszczenia do przeprowadzania takich badań (Możliwość wykonania tego badania bez jakichkolwiek interwencji chirurgicznych czy zabiegowych mających na celu usunięcie całości lub części zaimplantowanego pod skórę systemu). Urządzenie współpracujące z interfejsem Hi-Pro
2 Procesor dźwięku: Procesor dźwięku bezzaczepowy, wyposażony w wibrator kostny, Wielokanałowy procesor dźwięku (co najmniej 8 kanałów). Dwa mikrofony w izolowanej komorze z modalnościami dookólnymi i kierunkowymi. Ilość programów min. 4. Możliwość zamocowania aparatu słuchowego na elastycznej opasce do momentu implantacji części wewnętrznej lub podczas wczesnego okresu pooperacyjnego. Dostępność w min. 4 kolorach. Możliwość badania MRI 1,5 T oraz 3 T - urządzenie posiada odpowiednie zezwolenia/dopuszczenia do przeprowadzania takich badań (Możliwość wykonania tego badania bez jakichkolwiek interwencji chirurgicznych czy zabiegowych mających na celu usunięcie całości lub części zaimplantowanego pod skórę systemu). Urządzenie współpracujące z interfejsem Hi-Pro szt 1
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.5.5.) Wartość części: 102500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1 System implantu zakotwiczonego w kości na przewodnictwo kostne z procesorem dźwięku/mowy kpl 3
Implant wykonany z tytanu, samogwintujący się, o średnicy nie mniejszej niż 4,4 mm,Długość implantu w dwóch rozmiarach: 3 mm i 4 mm, pełna dostępność śródoperacyjna w obu rozmiarach w zależności od zapotrzebowania w trakcie realizacji umowy,Możliwość odkręcania i wkręcenia zaczepu magnetycznego do implantu podczas implantacjiPomiar stabilności implantów metodą RFA śródoperacyjnie jak i do czasu obciążenia procesorem oraz podczas wizyt kontrolnych w przypadku zastosowania zaczepu/wspornika penetrującego tkanki miękkie. W przypadku zastosowania zaczepu magnetycznego - pomiar stabilności metodą RFA tylko śródoperacyjnie.Możliwość dostarczenia wspornika pokrytego hydroksyapatytemMożliwość dostarczenia zaczepu magnetycznegoJeden punkt mocowania implantu w kości skroniowejOsprzęt chirurgiczny wymagany do przeprowadzania implantacji (jednorazowego użytku)Wiertło naprowadzające umożliwiające wykonanie w czaszce wstępnego otworu (pod implant) o min dwóch głębokościach 3 mm i 4 mm 2.2 Przyrząd do wykonania w skórze otworu pod wspornik (zaczep procesora)
Procesor dźwięku: 3.1 Zauszny procesor dźwięku wykorzystujący standardowe ogólnie dostępne baterie zasilające lub akumulator. Wzmocnienie procesora min 45 dB HL lub 55 dB HL lub 65 dBHL w zależności od zapotrzebowania w trakcie realizacji umowyMożliwość protezowania pacjenta na elastycznej opasce do momentu obciążenia implantu z wykorzystaniem oferowanego procesora dźwięku a nie dodatkowego aparatu słuchowego.W pełni automatyczny wielokanałowy mikrofon kierunkowy z funkcją kompensacji pozycji w celu eliminacji cienia małżowiny usznej Sposób zatrzaskiwania samego procesora do wewnątrz zaczepu. Obecność inżyniera klinicznego przy wszystkich zabiegach.Zestaw chirurgiczny do przeprowadzenia implantacji zapewniony na czas zabiegu
2 Procesor dźwięku: 3.1 Zauszny procesor dźwięku wykorzystujący standardowe ogólnie dostępne baterie zasilające lub akumulator. Wzmocnienie procesora min 45 dB HL lub 55 dB HL lub 65 dBHL w zależności od zapotrzebowania w trakcie realizacji umowyMożliwość protezowania pacjenta na elastycznej opasce do momentu obciążenia implantu z wykorzystaniem oferowanego procesora dźwięku a nie dodatkowego aparatu słuchowego.W pełni automatyczny wielokanałowy mikrofon kierunkowy z funkcją kompensacji pozycji w celu eliminacji cienia małżowiny usznej Sposób zatrzaskiwania samego procesora do wewnątrz zaczepu. Obecność inżyniera klinicznego przy wszystkich zabiegach.Zestaw chirurgiczny do przeprowadzenia implantacji zapewniony na czas zabiegu szt 7
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1 Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego jałowy (sterylizowany tlenkiem etylenu) biały wykonany z PTFE, z nitką z przędzy poliamidowej umożliwiającej swobodne usuwanie, o średnicy 1,15mm, pakowany pojedynczo w torebkę foliowo-papierową szt. 40
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1 Niskooporowa wszczepialna proteza głosowa zbudowana z silikonu klasy medycznej i polimeru/tworzywa fluorowego w rozmiarach : 6; 8; 10; mm, średnicy minimum 22 Fr.
Proteza uniwersalna do wszczepiania pierwotnego podczas laryngektomii i do wszczepiania wtórnego do przetoki wytworzonej po zagojeniu tracheostomii. Posiadająca pierścień z tworzywa widocznego w promieniach rentgenowskich oraz elastyczne kołnierze (od strony przełyku i od strony stomy) umożliwiające zakładanie protezy do przetoki przełykowo-gardłowej z dwóch stron tj. z dojścia przedniego - przez tracheostomię oraz z dojścia tylnego - od strony przełyku z użyciem giętkiej prowadnicy. Zastawka protezy ustawiona pod kątem w celu łatwiejszego przepływu powietrza. Proteza bezpieczna dla obrazowania MR do 3T oraz badań RTG oraz radioterapii do dawki 70Gy. Proteza jest łatwo czyszczona za pomocą szczoteczki.
Proteza jest w opakowaniu sterylnym. Korpus protezy (obudowa jednokierunkowej zastawki) widoczny w promieniach rentgenowskich.
Opakowanie zawiera protezę oraz podajnik, wielorazową szczoteczkę do czyszczenia protezy, instrukcje dla lekarza i pacjenta w języku polskim. Rozmiar do decyzji zamawiającego. szt. 4
2 Niskooporowa wszczepialna proteza głosowa z dodatkowym trzecim kołnierzem od strony przełyku, w celu lepszego uszczelnienia przetoki. Zbudowana z silikonu i polimeru fluorowego klasy medycznej średnicy minimum 22 Fr. Zastawka protezy ustawiona pod kątem w celu łatwiejszego przepływu powietrza. Opakowanie zawiera: - protezę głosową wprowadzoną do podajnika - zestaw jałowy, - szczoteczkę do czyszczenia protezy - instrukcję dla lekarza, podręcznik dla pacjenta, instrukcję użytkowania szczoteczki. Rozmiar do decyzji zamawiającego. szt. 2
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.5.5.) Wartość części: 7900 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Płytka adaptacyjna grubość 2,0mm, 30 otworowa gr 0,9mm, rozstaw otw.6,5mm, tytan szt. 5
2. Płytka grubość 2,0mm typu L, 5 otworowa ,lewa/prawa, tytan szt. 3
3. Płytka grubość 2,0mm typu L, 7 otworowa ,lewa/prawa, tytan szt. 3
4. Płytka grubość 2,0 mm typu L, 10 otworowa ,lewa/prawa, tytan szt. 3
5. Płytka podoczodołowa(łuk) grubość 2.0mm , 8 otworowa,tytan szt. 3
6. Płytka podoczodołowa(łuk) grubość 2.0mm , 10 otworowa,tytan szt. 3
7. Płytka podoczodołowa(łuk) grubość 2.0mm , 12 otworowa,tytan szt. 3
8. Płytka grubość 2,0mm, 4 oczkowa z mostem dł 28mm ,tytan szt. 5
9. Śruby śr. 2,0mm, samogwintujące odł. 4,6,8,10,12,14 mm szt. 70
10. Śruby awaryjne śr. 2,4mm samogwintujące o dł. 6,8,10,12 mm ,tytan szt. 10
11. Płytka grubość 1,3 mm typu L, 6 otworowa lewa/prawa,tytan szt. 3
12. Płytka grubość 1,3 mm typu L, 7 otworowa lewa/prawa,tytan szt. 3
13. Płytka podoczodołowa (łuk)grubość 1,3mm, 9 otworowa szt. 3
14. Płytka adaptacyjna grubość 1,3mm, 24 otworowa,tytan szt. 10
15. Śruby samogwintujące śr.1,3mm o dł. 3,4,5,6,8 mm, pogłębiony krzyżak, tytan szt. 100
16. Śruby awaryjne śr.1,7mm samogwintujące o dł. 3,4,5,6,8 mm ,tytan szt. 10
17. Płyta rekonstrukcyjna z nagwintowanymi otworami ,prosta,20 otworowa ,profil 2,5mm, czysty tytan szt. 1
18. Płyta rekonstrukcyjna z nagwintowanymi otworami ,prawo lub lewostronnie wygięta, 6+ 21 otworów ,profil 2,5mm, czysty tytan szt. 2
19. Śruba korowa ,żuchwowa śr. 2,4mm, samogwintująca dł. 6,8,10,12,14,16,18 mm, tytan szt. 20
20. Śruba rekonstrukcyjna LOCK śr 2,4mm z nagwintowanym łbem, blokująca się w płycie , dł. 8,10,12,14,16,18 mm, tytan szt. 12
21. Śruba awaryjna śr 2,7 mm samogwintująca dł. 8,1012,14 mm , tytan szt. 5
22. Płytka siatkowa do dna oczodołu,wycinek koła, grubość 0,4mm ,tytan szt. 1
23. Płytka do oczodołu 12 otworów ,grubość 0,5mm, tytan szt. 1
24. Płytka adaptacyjna 20 otworów,grubość 0,5mm,tytan szt. 1
25. Płytka Y podwójna ,6 otworów,grubość 0,5mm,tytan szt. 1
26. Płytka ramkowa ,4 otworowa,5 x 10 mm,grubość 0,5mm, tytan szt. 1
27. Śruba śr. 1,5mm,samogwintujaca,długość 4mm tytan szt. 20
28. Śruba śr. 1,5mm,samogwintujaca,długość 5mm, tytan, szt. 20
29. Śruba awaryjna śr 1,8 mm samogwintująca dł. 4 mm , tytan szt. 5
30. Śruba awaryjna śr 1,8 mm samogwintująca dł. 5 mm , tytan szt. 5
31. Płytka typu L- 5 otworów,tytan, grubość 0,5mm, tytan , lewa /prawa szt. 2
32. Płytka do dna oczodołu,tytan, grubość 0,3mm,mała szt. 5
33. Płytka do dna oczodołu,tytan, grubość 0,3mm, średnia szt. 5
RAZEM


Depozyt + instrumentarium

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.5.5.) Wartość części: 60008 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99900

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99900

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99900

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oticon Polska Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526 03 03 881

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-133

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labo Clinic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7393640710

7.3.3) Ulica: ul. F. Barcza 58/U18

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-685

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140400

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140400

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140400

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8961017023

7.3.3) Ulica: Plac Strzelecki 24

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-224

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140400,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w pakiecie nr 4 albowiem nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8532

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8532

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8532

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atos Medical Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 525-270-37-26

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8532,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64808,64

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64808,64

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64808,64

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 113-00-20-467

7.3.3) Ulica: ul. Iłżecka 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-135

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64808,64

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-04-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.