Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00612037/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZCZECIŃSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320639361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. bł. Wincentego Kadłubka 12
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-521
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@scs-szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scs-szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8048b16-7e5e-4eef-b786-2babcd4b047f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8048b16-7e5e-4eef-b786-2babcd4b047f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00030590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033771/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa utrzymania czystości w budynku i lokalach Szczecińskiego Centrum Świadczeń w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139264,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku położonym w Szczecinie przy ulicy Błogosławionego Wincentego Kadłubka 12 wraz z utrzymaniem czystości terenu zewnętrznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 101868,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe utrzymanie czystości w lokalach położonych w Szczecinie przy ul. Sebastiana Klonowica 1A.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 37395,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112032,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147304,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112032,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia spółka z. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522623626 REGON 365376946
7.3.3) Ulica: Monte Cassino 18/011
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-467
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112032,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42636,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105532,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42636,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia spółka z. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522623626, REGON 365376946
7.3.3) Ulica: ul. Monte Cassino 18/011
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-467
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42636,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 01-04.06.2025 r., w tym: zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sal konferencyjnych wraz ze sprzętem audiowizualnym
- REMONT INSTALACJI C.O. W BUDYNKU NR 1, UL. 11 LISTOPADA 3A W STARGARDZIE.
- Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu zwiększającego kompetencje cyfrowe, w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Dostawa dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego do badania współczynnika przewodzenia ciepła dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń budynków Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2025/2026
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Centrum Obsługi Zwiedzających na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Usługi sprzątania terenów zewnętrznych UJK
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.