eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WąbrzeźnoModernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030600 z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 18

1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6884500

1.5.8.) Numer faksu: +48 56 6882748

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wabrzezno.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7461d0bb-6c6b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000175/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: "Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno" realizowanego z Osi Priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działania 3.4. Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007667/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144762,9 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
a) dostawę, montaż i wymianę 206 sztuk opraw ulicznych w technologii LED, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania Robót (Załącznik nr 11 do SWZ) i Audytem energetycznym oświetlenia ulicznego (Załącznik nr 12 do SWZ) wraz z załączonym przedmiarem robót, który stanowi materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej dla całego przedsięwzięcia (Załącznik nr 13 do SWZ ).
b) wykonanie badań i pomiarów dla całego przedmiotu zamówienia w ramach audytu ex-post, który pozwoli m.in. na ustalenie ilości zaoszczędzonej energii elektrycznej (MWh/rok) oraz szacunkowego rocznego spadku energii elektrycznej (tony równoważnika CO2);
c) uzyskanie niezbędnych do realizacji inwestycji uzgodnień, pozwoleń i decyzji;
d) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia wymiany, odpowiednie oznakowanie, ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu, organizację dojść i dojazdów w trakcie prac, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych.
4. Zakłada się, że linie napowietrzne są jednofazowe, a linie kablowe - trójfazowe. Przewiduje się wykorzystanie istniejących.
5. Maksymalna moc zainstalowana po modernizacji: 6,49 kW.
6. Zużycie energii elektrycznej po modernizacji: nie więcej niż 26,93 MWh.
7. Audyt Oświetlenia Ulicznego i Specyfikacja Techniczna Wykonania Robót zostały sporządzone dla dwóch wariantów. W ramach zadania realizowany będzie wyłącznie WARIANT I (tj. bez instalacji systemu sterowania). Opisy w Specyfikacji pkt 2.7 i 2.8 str. 6-11 nie dotyczą realizowanego zadania, a jedynie opcjonalnego rozszerzonego wariantu II, na który się nie zdecydowano.
9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych
z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych
i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178058,37

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178058,37

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 585 12 32 055

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 17/19

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-855

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

„BLOCH” USŁUGI ELEKTROENERGETYCZNE Bloch Robert
80 – 180 Borkowo, ul. Owocowa 10
NIP 5831943422, REGON 192099239
Rodzaj i zakres powierzonej części zamówienia: demontaż, montaż, badania i pomiary, pozostałe prace zgodnie z zakresem zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178058,37

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.