Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007667/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
- 2021/BZP 00007667/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012274/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030600 z dnia 2021-04-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 18
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6884500
1.5.8.) Numer faksu: +48 56 6882748
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wabrzezno.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7461d0bb-6c6b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000175/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: "Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno" realizowanego z Osi Priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działania 3.4. Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007667/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144762,9 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w granicach miasta Wąbrzeźno”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
a) dostawę, montaż i wymianę 206 sztuk opraw ulicznych w technologii LED, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania Robót (Załącznik nr 11 do SWZ) i Audytem energetycznym oświetlenia ulicznego (Załącznik nr 12 do SWZ) wraz z załączonym przedmiarem robót, który stanowi materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej dla całego przedsięwzięcia (Załącznik nr 13 do SWZ ).
b) wykonanie badań i pomiarów dla całego przedmiotu zamówienia w ramach audytu ex-post, który pozwoli m.in. na ustalenie ilości zaoszczędzonej energii elektrycznej (MWh/rok) oraz szacunkowego rocznego spadku energii elektrycznej (tony równoważnika CO2);
c) uzyskanie niezbędnych do realizacji inwestycji uzgodnień, pozwoleń i decyzji;
d) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia wymiany, odpowiednie oznakowanie, ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu, organizację dojść i dojazdów w trakcie prac, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych.
4. Zakłada się, że linie napowietrzne są jednofazowe, a linie kablowe - trójfazowe. Przewiduje się wykorzystanie istniejących.
5. Maksymalna moc zainstalowana po modernizacji: 6,49 kW.
6. Zużycie energii elektrycznej po modernizacji: nie więcej niż 26,93 MWh.
7. Audyt Oświetlenia Ulicznego i Specyfikacja Techniczna Wykonania Robót zostały sporządzone dla dwóch wariantów. W ramach zadania realizowany będzie wyłącznie WARIANT I (tj. bez instalacji systemu sterowania). Opisy w Specyfikacji pkt 2.7 i 2.8 str. 6-11 nie dotyczą realizowanego zadania, a jedynie opcjonalnego rozszerzonego wariantu II, na który się nie zdecydowano.
9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych
z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych
i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178058,37
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178058,37
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 585 12 32 055
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 17/19
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
„BLOCH” USŁUGI ELEKTROENERGETYCZNE Bloch Robert
80 – 180 Borkowo, ul. Owocowa 10
NIP 5831943422, REGON 192099239
Rodzaj i zakres powierzonej części zamówienia: demontaż, montaż, badania i pomiary, pozostałe prace zgodnie z zakresem zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178058,37
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Dostawa paliw płynnych
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych na rok 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Ryńsk
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.