Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338679/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH oraz
DOSTAWA PIWA DO BUFETU GASTRONOMICZNEGO
AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.taborska@akademia.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH orazDOSTAWA PIWA DO BUFETU GASTRONOMICZNEGO
AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e552425-694b-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002459/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.62 Dostawa piwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338679/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK.ZZP.261.47-48.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83623,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne rodzaje napojów bezalkoholowych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. do SWZ przeznaczonych do zbytu w bufecie gastronomicznym należącym do Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wielu rodzajów i gatunków napojów.W związku z powyższym, jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne, musi zapewnić wielość ich rodzajów i gatunków, nie mniejszą niż ilość rodzajów
i gatunków wskazanych w SWZ oraz spełnić wszystkie wymagania tam zawarte.
1. Szczegółowy opis, zakres i ilość poszczególnych asortymentów zostały zawarte
w załącznik nr 1.1 do SWZ – Formularz ofertowy.
2. Szczegółowe wymagania i sposób realizacji zamówienia zawiera (załącznik Nr 4 do SWZ – wzór umowy).
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty będące przedmiotem zamówienia były zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1 do SWZ oraz były wolne od wad.
4. Wykonawca dostarczy wyłącznie produkty opatrzone znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego.
5. Produkty muszą być wyprodukowane, zapakowane i dostarczone zgodnie
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021);
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 630 ze zm.);
6. Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia,
a wartość polisy będzie na kwotę nie niższą niż równowartość niniejszej umowy.
8. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego (zawierających rodzaj oraz ilość artykułów) w terminie od 3 do 5 dni roboczych licząc od następnego dnia od otrzymania zgłoszenia (zgodnie ze złożoną ofertą – Termin realizacji jednostkowego zamówienia jest poza cenowym kryterium oceny ofert). Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:30 do 13:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 64375,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis, zakres i ilość poszczególnych asortymentów, zostały zawartew załączniku nr 1.2 do SWZ – Formularz ofertowy
2. Szczegółowe wymagania i sposób realizacji zamówienia zawiera (załącznik Nr 4 do SWZ – wzór umowy).
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty będące przedmiotem zamówienia były zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1 do SWZ oraz były wolne od wad.
4. Wykonawca dostarczy produkty własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
5. Wykonawca dostarczy wyłącznie produkty opatrzone znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego.
6. Produkty muszą być wyprodukowane, zapakowane i dostarczone zgodnie
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021);
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 630 ze zm.);
3) ustawą z dnia 18 października 2006 r. o wyrobie napojów spirytusowych oraz rejestracji i ochronie oznaczeń geograficznych napojów spirytusowych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1419 ze zm.).
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia a wartość polisy będzie na kwotę nie niższą niż równowartość niniejszej umowy.
8. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie jednostkowych zgłoszeń Zamawiającego (zawierających rodzaj oraz ilość artykułów) w terminie od 3 do 5 dni roboczych licząc od następnego dnia od otrzymania zgłoszenia (zgodnie ze złożoną ofertą – Termin realizacji jednostkowego zamówienia jest poza cenowym kryterium oceny ofert). Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:30 do 13:00.
1) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia produktów równoważnych - tj.
o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż produkty wskazane
w SWZ i w tabeli formularza cenowego
2) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne ma on obowiązek wykazać (poprzez załączenie do oferty odpowiednich dokumentów), że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania dotyczące równoważności określone przez Zamawiającego.
Piwo będące przedmiotem zamówienia przeznaczone będzie do zbytu w bufecie gastronomicznym należącym do Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wielu rodzajów
i gatunków piwa.
W związku z powyższym, jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne, musi zapewnić wielość ich rodzajów i gatunków, nie mniejszą niż ilość rodzajów
i gatunków wskazanych w SWZ oraz spełnić wszystkie wymagania tam zawarte.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15961000-2 - Piwo
4.5.5.) Wartość części: 19247,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63352,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63352,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63352,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALAMX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63352,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęła jedna , która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.5 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- "Sukcesywna dostawa napoi oraz asortymentu chrupkiego na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie"
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej dla jednostek Politechniki Warszawskiej na sezon letni 2025
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zgodnie z częściami"
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych - wody, napojów, artykułów spożywczych i przetworów owocowo-warzywnych
więcej: Piwo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.