Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444528/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 699 85 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6876731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e27cb1f2-6646-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444528/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/UCMMiT/TP-fn/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Krem ochronny do rąk zawierający substancje ochronne w postaci witaminy E, gliceryny, oliwy z oliwek i lanolinę. Nie zawiera parabenów. Opakowanie do stosowania w posiadanych przez Zamawiającego dozownikach łokciowych typu Max 2. Butelka 500ml sztuka 802 Krem pielęgnacyjny do rąk w woreczkach, nie pozostawiający tłustej powłoki na skórze, do stosowania w posiadanych przez Zamawiającego dozownikach typu MERIDA III (woreczek 880ml) sztuka 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1630,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Średnio zasadowa mieszanina myjąco-dezynfekująca z zawartością związków chloru przeznaczona do czyszczenia ręcznego i maszynowego wszelkich twardych powierzchni, także powierzchni zabezpieczonych powłokami polimerowymi. Zawiera niejonowe środki powierzhniowo czynne ok. 5% oraz chloramina T ok. 8,5%. Dobre właściwości myjące oraz działanie bakteriobójcze i grzybobójcze, w postaci koncentratu. pH koncentratu 9-9,5. Opakowanie w butelce ok. 1 litr (+/- 100ml) Litr 502 Butelka plastikowa ze spryskiwaczem o pojemności 500ml ze skalą do przygotowania roztworu sztuka 5
3 Butelka plastikowa ze spryskiwaczem o pojemności 1000ml ze skalą do przygotowania roztworu sztuka 5
4 Odświeżacz do powietrza spray o poj. min.300ml . Nie dopuszcza się zapachów kwiatowych i owocowych. Zapach produktu do wyboru Zamawiającego. sztuka 150
5 Odświeżacz powietrza, do ręcznego rozpylania, spray 500 ml. Zapach produktu do wyboru Zamawiającego. sztuka 50
6 Neutralizator zapachów do rozpylania. Przeznaczony do toalet, palarni, szatni i przebieralni, szpitali i domów opieki. Butelka z rozpylaczem, pojemność: 0,5-0,6 l., pH 7-8. Nie pozostawia plam, przyjazny dla środowiska. sztuka 40
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
44619000-2 - Inne pojemniki
4.5.5.) Wartość części: 4243,8 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Antystatyczny preparat do mycia powierzchni wodoodpornych, o dobrych właściwościach myjacych i zabezpieczających powierzchnię, o przyjemnym, nie drażniącym, łagodnym zapachu. PH koncentratu około 8, zawierajacy emulsję woskową, posiadajacą własciwości antypoślizgowe. Opakowanie - butelka 1 litr-5litrów kanister. Zapach i wielkość opakowania do wyboru zamawiającego. Roztwór roboczy 0.25%. litr 200,002 Preparat chemiczny w postaci koncentratu do mycia powierzchni szklanych, tworzyw sztucznych, powierzchni lakierowanych, płytek ceramicznych, mebli. O dobrej skuteczności przy usuwaniu zabrudzeń, nie powodujący smug i zacieków, na bazie alkoholu pH 6,5 - 7,5 . Umożliwiający mycie powierzchni mających kontakt z żywnością. Zakwalifikowany zgodnie z CLP jako produkt bezpieczny. Opakowanie - butelka od 1 litr do 5 litrów kanister. Roztwór roboczy o stężeniu 0,5% - 1%. Litr 100,00
3 Preparat chemiczny w postaci koncentratu do mycia urządzeń oraz pomieszczeń sanitarnych, odpornych na działanie kwasów. Na bazie kwasu glikolowego o przyjemnym zapachu. Usuwa kamień i rdzę , pozostałości z mydła oraz tłuste zabrudzenia. Może być używany do elementów ze stali nierdzewnej i aluminium. pH koncentratu 1,5 - 2,5%. Butelka od 1 litra do 5 litrów kanister. Posiada atest MZ. Roztwór roboczy 1% - 3%. Opakowanie i zapach do wyboru Zamawiającego. Litr 400,00
4 Preparat chemiczny w postaci koncentratu do mycia urządzeń oraz pomieszczeń sanitarnych. Oparty na bazie kwasu amidosiarkowego (do 8%) i fosforowego (do7%). Możliwość mycia płynem skoncentrowanym lub roztworem 2,5-10%. pH koncentratu 0,6 do 1. Kanister 5 do 10 litrów. Litr 50,00
5 Preparat chemiczny w postaci koncentratu do mycia wszelkich powierzchni meblowych – połysk i mat. Posiadający dobre właściwości myjące. O przyjemnym zapachu. pH koncentratu 7-7,5. Roztwór roboczy 0,5-1%. Opakowanie - butelka 0,5 do 1L Litr 10,00
6 Preparat chemiczny na bazie izotridekanolu oksyetylowanego,lekko zasadowy do antystatycznego mycia powierzchni tworzyw sztucznych i lakierowanych. Stosowany do mycia komputerów, telefonów i innych urządzeń biurowych. pH koncentratu 7,5-8,5%. Roztwór 0,5-2%. Opakowanie - butelka 0,5 do 1 litr. Litr 5,00
7 Preparat do mycia i usuwania zabrudzeń powłok polimerowych. Na bazie wodorotlenków i rozpuszczalników. pH koncentratu 12-13. Roztwór roboczy 5% - 20%. Opakowaniwe -butelka od1,0 litra do 5 litrów kanister. Litr 5,00
8 Preparat do mycia i konserwacji powierzchni podłogowych zabezpieczonych i niezabezpieczonych warstwami polimerowymi. pH koncentratu około 8.Roztwór roboczy 0,5%. Opakowanie butelka od 1 litra do 5 litrów kanister. Opakowanie i zapach do wyboru Zamawiajacego. Litr 50,00
9 Preparat do mycia i konserwacji powierzchni podłogowych zabezpieczonych i niezabezpieczonych warstwami polimerowymi. Na bazie izotriadekanolu oksyetylowanego. pH koncentratu 8-8,5.Dozowamie 0,25-1%. Opakowanie- kanister 5 lub 10 litrów. Opakowanie i zapach do wyboru Zamawiajacego. Litr 100,00
10 Pompka dozująca nakręcana na kanister (doza 30 ml), kompatybilna z kanistrami określonymi w niniejszym pakiecie. sztuka 5,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 17007,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Dozownik mydła, podający preparat w postaci delikatnej piany, na wymienne wkłady o pojemności nie przekraczającej 1000 ml.,biały, wykonany z tworzywa odpornego na uszkodzenia i łatwego mycia i dezynfekcji (ABS). Max wymiary 12 x 25 x 12cm. sztuka 52 Dozownik na wymienne wkłady mydła w płynie (z pozycji 5). Dostępny w kolorze białym, - wykonany z wysokiej jakości tworzywa ABS, zamykany na kluczyk, możliwość zastosowania przycisku łokciowego, zawierający szyld (okienko) umożliwiające umieszczenie napisu określającego zawartość dozownika. sztuka 5
3 Mydło w płynie – kolor biały, o dobrych właściwościach myjąco - pielęgnujących, zawierający glicerynę. PH 5,5-6,6. Opakowanie -kanister 5 kg. kilogram 100
4 Mydło w płynie dozowane w postaci piany. Opakowanie jednorazowe o pojemności 880ml-1000 ml. O dobrych właściwościach myjąco-pielęgnujących ,zawierające pochodne lanoliny, keratynę i inne substancji pielęgnujące, wykazujące właściwości nawilżające z możliwością dozowania w dozownikach z poz. nr 3. woreczek 880ml 50
5 Mydło w płynie,opalizujące, perliste (gęstość w 20 stopniach Celsjusza: 1,040-1,043 g/cm3), zawierające łagodne substancje myjące oraz prowitaminę B5, alantoinę, kondycjoner i glicerynę, tworzące intensywną pianę, o intensywnym zapachu. Nie podrażniające skóry (PH 10% roztworu wodnego mieszczące się w granicach 5,5 - 6,6). Opakowanie w postaci szczelnych, wymiennych wkladów (całkowita szczelność woreczka zabezpiecza przed skażeniem zawartości). Wkłady do wykorzystania w dozownikach określonych w pozycji nr 2 sztuka 150
6 Silnie zasadowy preparat chemiczny na bazie metakrzemianu disodu, posiadający dobre właściwości myjące: usuwanie zabrudzeń tłuszczowych. pH koncentratu 12-13. Opakowanie - butelka 0,5 do1 litr. Litr 150
7 Zasadowy preparat do mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni w sanitariatach, umożliwiający mycie powierzchni emaliowanych i lakierowanych. pH koncentratu 12-10. Roztwór 1,5 do 5%. Opakowanie - kanister 0,5 do 1 litra. Litr 30
8 Środek do mycia i czyszczenia urządzeń oraz pomieszczeń sanitarnych. Usuwający rdzę, kamień wodny, osady wpienne, cementowe i urynowe oraz resztki mydła. Przeznaczony do mycia muszli klozetowych, pisuarów, bidetów, umywalek. Przydatny do czyszczenia przedmiotów chromowanych i ze stali nierdewnej ( armatura, baterie łazienkowe). Usuwający przykre zapachy. Ph koncetratu 1,5- 2,5 gęstość 1000-1010 m3. Pojemność 1 l. Zapach produktu do wyboru Zamawiającego. Litr 100
9 Dozownik z podziałką co 5 mililitrów do butelek 1 litrowych, pojemność 25ml. sztuka 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44619000-2 - Inne pojemniki
4.5.5.) Wartość części: 6391,6 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Komplet =miotełka mała/zmiotka z łopatką komplet 202 Miotła do sprzątania pomieszczeń użytkowych, z trzonkiem dł. min. 1,5m sztuka 10
3 Miotła do zamiatani powierzchni wokół budynków -zewnętrzna ok.40cm z drążkiem, przeznaczona do użytku gospodarczego odporna na uderzenia i działanie wilgoci,długość drążka nie mniej niż 115 cm. sztuka 5
4 Szczotka do czyszczenia górnych partii ścian, nakładana na kij teleskopowy. Rdzeń wykonany z galwanizowanego skręcanego drutu, włosie wykonane z tworzywa sztucznego, w kształcie kuli. Włosie gęste i sztywne z teleskopowym drążkiem o wysokość nie mniej niż 115cm Wymiary po rozłożeniu: około 130cm sztuka 5
5 Szczotka do czyszczenia kaloryferów i trudno dostępnych miejsc z gęstym włosiem, posiadająca dwa zęby powleczone włosiem z twożywa i uchwyt. Długość trzonka nie mniej niż 70 cm. sztuka 5
6 Szczotka na kiju do toalety, biała, stojąca, w pojemniku który łatwo utrzymać w czystości, trwała, o włosiu z dobrymi właściwościami czyszczącymi; kształt szczotki pozwalający na czyszczenie wewnętrznych krawędzi muszli klozetowej. sztuka 50
7 Szczotka ryżowa do szorowania /szrobry/ z trzonkiem sztuka 5
8 Ściągaczka płynu - do mycia szyb, szerokość ramienia ściągającego ok. 35-40cm sztuka 5
9 Śmietniczka o pojemności 15 l, łopatka zaopatrzona w pokrywę, kółka i chromowaną rączkę. Duża łopatka na metalowej chromowanej rączce z klapą, dostosowana do pracy w pozycji stojącej. Wytrzymały plastik. sztuka 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 1413,46 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Gąbki kuchenne duże. Opakowanie minimum 5 sztuk (posiadające z jednej strony szorstką włókninę, ułatwiającą usuwanie brudu) op. 2002 Ściereczki uniwersalne na rolce typu Soft (ZPW) do wycierania i polerowania, rozmiar około 25x40cm, ilość na rolce 50szt rolka 2 000
3 Ścierki bawełniane/lniane do wycierania naczyń, rozmiar ok. 50x70cm sztuka 50
4 Zmywak druciany (miękki) do szorowania garnków, nie rysujacy powierzchni mytej sztuka 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 11960,90 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Drążek rozporowy 70-120cm do zawieszenia zasłony prysznicowej. sztuka 52 Mata antypoślizgowa do łazienkowego brodzika sztuka 10
3 Zasłony prysznicowe z plastiku o wymiarach 140 x 200cm z zaczepami do przesuwania po rurze podtrzymującej zasłonę. sztuka 35
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 1019,4 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Gąbki kąpielowe do mycia, o dwóch różnych przeciwległych powierzchniach (szorstkiej i gładkiej), o rozmiarach nie mniejszych niż ok. 10x7cm sztuka 3002 Grzebień do czesania włosów wykonany z tworzywa sztucznego, elastyczny, bez rączki, długość 14 do 16cm sztuka 100
3 Maszynki do golenia j. razowego użytku sztuka 800
4 Pianka do golenia, hipoalergiczna, poj opakowania min. 250ml sztuka 30
5 Szampon, koncentrat, do włosów normalnych, pojemność nie mniej niż 250ml sztuka 30
6 Szczotka do rąk plastikowa z uchwytem sztuka 80
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2168,70 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kostki dezynfekująco-zapachowe do pisuarów niwelujące zapach uryny, rozpuszczalne w wodzie, odpowiednie do każdego rodzaju pisuarów. Zapach produktu do wyboru Zamawiającego, pakowane w opakowaniu zbiorczym od około 1 kg do 3 kg sztuka 202 Kostki WC zapachowo- dezynfekcyjne w koszyczku do zawieszaniu w muszli klozetowej. Zapach produktu do wyboru Zamawiającego. sztuka 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 167,6 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Mleczko do czyszczenia kuchenek, blatów, glazury, terakoty, wanien, brodzików, naczyń emaliowanych i ze stali nierdzewnej oraz innych powierzchni chromowanych i emaliowanych. Nie może matowić i odbarwiać czyszczonych powierzchni. Produkt nie może niszczyć skóry rąk i powinien być przyjazny dla środowiska. Płyn w postaci mleczka o zapachu cytrynowym. Wielkość opakowania min.650g, max. 1000g. Gęstość względna min. 1,54 (g/cm3 w temp. 20 ºC) Lepkość (mPas) w 20,97 (1/s) 550 kilogram 2002 Myjąca pasta do rąk zmywająca smary, oleje, oleje techniczne, smoły i sadze, tłuszcze i farby. Opakowanie minimum 500g - maksimum 700g. Produkt nie może niszczyć skóry rąk. sztuka 10
3 Preparat do czyszczenia tworzyw sztucznych na bazie 2-butoksyetanolu i pirofosforan tetrapotasu, zawierający niejonowe związki powierzchniowo czynne – poniżej 5 %, cytronelol, o poj. min. 500 ml. opak. 20
4 Preparat typu do czyszczenia, pielęgnacji i konserwacji urządzeń i elementów wykonanych ze stali szlachetnej. Musi usuwać naloty wapnia, tłusty brud oraz pozostawiać warstwę ochronną zapobiegający powstawaniu nacieków wodnych. Opakowanie 1 litr ze spryskiwaczem. Ph 7,5, do nanoszenia bezpośrednio na powierzchnię. litr 40
5 Antystatyczny środek o podwyższonych właściwościach czyszczących, przeznaczony do mycia przedmiotów z tworzyw sztucznych, pleksi oraz powierzchni lakierowanych. Przeznaczony do mycia komputerów, telewizorów, radioodbiorników, aparatów telefonicznych oraz maszyn biurowych. Ma usuwać przebarwienia nikotynowe, nie pozostawiać smug i zacieków oraz posiadać właściwości antystatyczne. PH 6,5-7,5. litr 15
6 Srodek do mycia szyb i luster oraz powierzchni szkliwionych . Nie może pozostawiawiać smug i zacieków. Posiada właściwości antystatyczne oraz zabezpiecza przed osadzaniem się pary. Pojemność 1 litr.PH koncetratu 9,5-10. Zapach kwiatowy. kilogram 20
7 Środek do czyszczenia i konserwacji mebli oraz powierzchni twardych. Antyelektrostatyczny, w aerozolu. pH 7,5-9. Opakowanie minimum 400ml. sztuka 5
8 Środek do usuwania kamienia w czajnikach elektrycznych, zmywarkach, basenach, brodzikach lub innych miejscach gdzie powstają osady z wody. Preparat musi być bezpieczny dla czyszczonych powierzchni i nie powodować korozji. Opakowanie minimum 150g. sztuka 50
9 Żel do usuwania kamienia i rdzy z powierzchni sanitarnych. Opakowanie min. 500ml sztuka 30
10 Udrażniacz rur kanalizacyjnych w granulkach lub w proszku; op.min. 0,5kg sztuka 20
11 Udrażniacz rur kanalizacyjnych w postaci żelu; op. 0,5L do 1L. Musi zawierający substancje o działaniu antybakteryjnym i neutralizujące nieprzyjemne zapachy. litr 30
12 Zagęszczony płyn do czyszczenia i dezynfekcji urządzeń i pomieszczeń sanitarnych oraz do dezynfekcji powierzchn op 0,75 L do 1 L o zawartosci 1% wodorotlenku sodu i 5% niejonowych związków powierzchniowo czynnych. Gęstość (g/cm3 w 20 °C) 1,082 Lepkość (mPas w 250C, 21 s-1) 500-850. litr 350
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 5324,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Płyn do mycia naczyń usuwający tłuszcz, w butelkach o pojemności od 0,5l do 1L, z nakrętką umożliwiajaca dozowanie; koncentrat, Ph 5,3-5,8 dla skóry rąk, nie powodujący wysuszenia skóry, ulegający biodegradacji. Gęstość względna min 1,03 - 1,04g/cm3, lepkość minimalna od 1080 do 1800 cP. Koncentrat (umożliwiający uzyskanie minimum 5L roztworu myjącego z jednego litra konc.). Zapach produktu do wyboru Zamawiającego. litr 2002 Płyn do mycia naczyń usuwający tłuszcz, w kanistrach 5L. Koncentrat umożliwiający uzyskanie minimum 5L roztworu myjącego z 1 litra koncentratu. Ph 5,3-5,8 dla skóry rąk, nie powodujący wysuszenia skóry, ulegający biodegradacji. Gęstość względna min .1,03 - 1,04g/cm3, lepkość minimalna od 1080 do 1800 cP. Zapach produktu do wyboru Zamawiającego. litr 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 463 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Worki foliowe czerwone, mocne, nieprzezroczyste 120L (70 x 110 cm) sztuka 30 0002 Worki foliowe mocne, czarne, nieprzezroczyste 160L (80 x 120cm) sztuka 2 000
3 Worki foliowe czarne, mocne, nieprzezroczyste 160L (90 x 110cm) sztuka 3 000
4 Zapinki do podtrzymywania worków na odpady, używane w wózkach sprzątających, do mocowania na rurkach o śr. 2cm sztuka 250
5 Worki foliowe czerwone,mocne, nieprzezroczyste160L (90 x 110cm) sztuka 10 000
6 Worki foliowe 35L, mocne, nieprzezroczyste, czerwone sztuka 5 000
7 Worki foliowe czarne, mocne, nieprzezroczyste 120L (70 x 110 cm) sztuka 20 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 19785,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Worki foliowe czarne, nieprzezroczyste,mocne, o pojemności 35L szt. 6 0002 Worki foliowe czarne, mocne, nieprzezroczyste, o pojemności 60L szt. 55 000
3 Worki foliowe czerwone, mocne,nieprzezroczyste, o pojemności 60L szt. 35 000
4 Worki foliowe czarne, mocne, nieprzezroczyste 240L (90 x 140cm) nieprzezroczyste (na materace) szt. 1 100
5 Worki foliowe czerwone, mocne, nieprzezroczyste 240L (90 x 140cm) szt. 10 000
6 Worki foliowe niebieskie , mocne, nieprzezroczyste o pojemności 60L szt. 200
7 Taśma kablowa do zamykania worków z odpadami długości ok. 20-25 cm, zawartość opakowania 100szt. opakowanie 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 27174,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nabłyszczacz do zmywarki Winterhalter F 8400 litr 102 Płyn myjący do zmywarki Winterhalter F 8400 litr 10
3 Proszek do mycia naczyń w zmywarkach szpitalnych (cykl 3 min), usuwający resztki potraw wszelkiego rodzaju, zawierający aktywny tlen, działający wybielająco - wiaderko minimum 10kg i nie więcej niż 12kg
4 Sól gruboziarnista do zmywarek, opakowanie ok. 1,5kg,
5 Płyn nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach. Przeciwdziała powstawaniu zacieków i plam po kroplach wody.butelka z dozownikiem o pojemności 0,5-1 litr.
6 Tabletki do zmywarki (a'50)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 1148,16 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Drążek aluminiowy uniwersalny, o długości około 140cm, kompatybilny ze stelażami typu MOPA o długości 40cm i 50cm szt 102 Mopy mikrofazowe długości 40cm, z kieszeniami wykonanymi z mocnego materiału, wzmocnione dwoma brzegowymi przeszyciami wzdłuż długości i szerokości mopa, przeznaczone do mycia i dezynfekcji. Odporne na wielokrotne pranie w wysokiej temperaturze (min. 60 stopni Celsjusza). Kompatybilny ze stelażem z poz. 8. Kolor obszycia mopa do wyboru Zamawiającego. szt. 10
3 Mopy bawełniane, supełkowe, min. 10 rzędów słupłów wzdłuż mopa, dł. słupła min. 1,5cm, długość mopa 40cm, z "kieszeniami" wykonanymi z mocnego materiału, wzmocnione dwoma brzegowymi przeszyciami wzdłuż długości i szerokości mopa, podnoszącymi jego wytrzymałość. Przeznaczone do mycia i dezynfekcji. Odporne na wielokrotne pranie i dezynfekcję w wysokiej temperaturze (95 stopni Celsjusza). Kompatybilny ze stelażem z poz. 8. Kolor biały lub jasny beż do wyboru Zamawiającego. szt. 700
4 Mopy bawełniane, supełkowe, min. 10 rzędów słupłów wzdłuż mopa, dł. słupła min. 1,5cm, długość mopa 50cm, z "kieszeniami" wykonanymi z mocnego materiału, wzmocnione dwoma brzegowymi przeszyciami wzdłuż długości mopa, podnoszącymi jego wytrzymałość. Przeznaczone do mycia i dezynfekcji. Odporne na wielokrotne pranie i dezynfekcję w wysokiej temperaturze (95 stopni Celsjusza). Kolor biały lub jasny beż do wyboru Zamawiającego. szt 150
5 Mop nakładkowy do mycia kaloryferów, umożliwiający osadzeniu go na drążek teleskowy wykonany z włókna bawełnianego antystatycznego przyciągającego i wiążącego kurz do momentu jego spłukania. Długość ok. 39cm, kolor żółty sztuki 10
6 Stelaż z płaskim uchwytem na magnesy do mopów szorujących mikrofazowych, określonych w pozycji nr 9. Szerokość 40cm, wraz z drążkiem teleskopowym o długości minimum 108cm i maksimum 186cm szt. 5
7 Stelaż bez zaczepów do mopów bawełnianych i mikrofazowych z "kieszeniami" o długości 40cm, plastikowy, "łamany" (pasujący do mopów określonych w pozycji 3 i 4 ) szt 10
8 Stelaż bez zaczepów do mopów bawełnianych i mikrofazowych z "kieszeniami" o długości 50cm, plastikowy, "łamany" (pasujący do mopów określonych w pozycji 4 i 5 ) szt 5
9 Mop szorujący dwustronnie, wykonany z mikrofazy, pasujący do stelaża określonego w pozycji nr 8, wzmocniony (podwójnie szyty). Przeznaczony do czyszczenia powierzchni porowatych, odporny na wielokrotne pranie w wysokiej temperaturze (90 stopni Celsjusza). Wymiary: minimum 40cm długości. Wykonane z tkaniny szorstkiej. szt. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 7997,80 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kubki jednorazowego użytku na napoje zimne. Opakowanie od 100szt. do 150szt. pojemność min.200ml opakowanie 4002 Kubki jednorazowego użytku, wzmocnione (kilkuwarstwowe), typowe do napojów gorących, z plastikową przykrywką z otworem umożliwiającym picie. Poj. ok. 250ml., opakowanie a' 50 szt. opakowanie 400
3 Łyżeczki jednorazowego użytku, opakowanie(minimum) a' 100 szt. opakowanie 30
4 Łyżki jednorazowego użytku. Opakowanie (minimum) a' 100 szt. opakowanie 300
5 Noże jednorazowego użytku. Opakowanie minimum a' 100 szt. opakowanie 300
6 Słomki do napojów, z końcówką łamaną w postaci harmonijki a'100 op.a'100szt. 5
7 Talerze głębokie, jednorazowego użytku, wzmocnione (na gorące posiłki). Opakowanie minimum a' 100 szt. Pojemność 500ml do 700ml opakowanie 300
8 Talerze płytkie, jednokomorowe, jednorazowego użytku, na gorące posiłki.Opakowanie minimum a' 100 szt. średnica 220mm ( +/-5%) opakowanie 300
9 Widelce jednorazowego użytku. Opakowanie minimum a' 100 szt. opakowanie 300
10 "Pojnik dla chorego - miseczka, z dołączoną zatyczką zabezpieczającą przed wylewaniem się płynów, posiadający uszko ułatwiające pobieranie płynów lub karmienie. Przydatny w opiece nad chorymi.
Pojemność: 300ml ." sztuka 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe
39222120-1 - Kubki jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 16919,05 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Papier toaletowy szary, gofrowany. Średnica tulei 6 cm. Średnica roli 19 cm, długość papieru na rolce min. 180 m. Gramatura 36-39g/m2., 1-warstwowy, szer wstęgi 9cm, , bez perforacji rolka 2 0002 Pojemnik na papier toaletowy, kolor biały. Dopasowany do średnicy roli 20 cm. Wykonany z tworzywa ABS. Umożliwiający kontrolę ilości papieru w pojemniku. Zamykany, z możliwością zakupu i wymiany części zamiennych. Zamykany na kluczyk umożliwiający otwieranie również pojemników na ręczniki i dozowników mydła w pianie. Max wymiary szer. 25 x wys. 30 , gł. 16 cm. pasujący do pozycji 1 sztuka 10
3 Pojemnik na ręczniki papierowe typu mini, kolor biały. Pojemność do 250 szt. Wykonany z tworzywa ABS. Umożliwiający kontrolę ilości ręczników. Z możliwością zakupu i wymiany części zamiennych. Zamykany na kluczyk umożliwiający otwieranie również dozowników mydła w pianie i pojemników na papier toaletowy. Max wymiar szer. 30 x 27 x 16 cm.(pasujące do ręczników określonych w pozycji nr 7) sztuka 10
4 Pojemnik na ręczniki papierowe typu maxi, kolor biały. Pojemność do 500 szt. Wykonany z tworzywa ABS. Umożliwiający kontrolę ilości ręczników. Z możliwością zakupu i wymiany części zamiennych. Zamykany na kluczyk umożliwiający otwieranie również dozowników mydła w pianie i pojemników na papier toaletowy. Max wymiar szer.30 x 45 x 16 cm.(pasujące do ręczników określonych w pozycji nr 9) sztuka 10
5 Prześcieradło papierowe w rolce białe, dwuwarstwowe, o szerokości 50cm i długości 80m rolka 500
6 Prześcieradło papierowe w rolce białe, dwuwarstwowe, o szerokości 60cm i długości 80m rolka 100
7 Ręcznik papierowy, biały, typu składane listki, złożony w tzw. ZZ, 2 warstwowy, pow. listka min. 230 x 250mm. (karton=ok.. 3000 szt.). Pasujące do pojemników określonych w poz. nr 3 karton 50
8 Ręcznik papierowy,100 % celulozy, dwuwarstwowy, perforowany, biały, wys. min. 21 cm, dł. rolki min. 65 m, gramatura min. 2x18 g/m2 rolka 2 500,00
9 Ręcznik papierowy typu składane listki, zielony, gofrowany, 1 warstwowy, złożony w tzw. „C” pow. listka min. 24x 30 cm.
Opakowanie w postaci zbiorczego kartonu zawierającego ok. 3000 szt. ręczników (20 paczek po około 150 szt. gotowych do użycia ręczników papierowych). Pasujące do pojemników określonych w pozycji nr 4 karton 100,00
10 Podajnik typu mini- Podajnik ręczników wyposażony w mechanizm wysuwający kolejne porcje ręcznika o długości od 27 do 28 cm, do użycia z ręcznikami papierowymi w rolce, w kolorze białym, wyposażony w okienko do kontroli ilości ręczników w kolorze niebieskim lub szarym, z tworzywa ABS, wyposażony w awaryjne pokrętło do wysuwania następnego ręcznika, z widoczną instrukcją pokazującą sposób użycia, zamykany na klucz, do stosowania ręcznika o średnicy od 14 do 15 cm i szerokości 20cm, o wymiarach: szer. 28-30cm, wys. 29-31cm, gł. 18-20cm, Do wykorzystania z ręcznikami określonymi w poz. 11 sztuki 10,00
11 Ręcznik mini- ręcznik papierowy w roli, zielony, gofrowany, bez perforacji, o gramaturze 42g/m2, długość rolki 130-140mb pozwalająca uzyskać minimum 470 listków, wys. Max 20cm, średnica max 15cm, ręcznik musi być komaptybilny z zaproponowanymi w ofercie podajnikami rolka 1 300,00
12 Ręcznik ręcznik papierowy w roli z adapterem , zielony, gofrowany, jednowarstwowy o gramaturze 42g/m2, długość wstęgi do 250m szer 20cm, średnica max 19, 5cm, średnica glizy 3,9 cm. ręcznik musi być komaptybilny z zaproponowanymi w ofercie podajnikami rolka 30,00
13 Ręcznik ręcznik papierowy w roli z adapterem , kolor biały , jednowarstwowy o gramaturze 42g/m2, długość wstęgi do 137m szer 20cm, średnica max 14, 5cm, średnica glizy 4 cm. ręcznik musi być komaptybilny z zaproponowanymi w ofercie podajnikami rolka 30,00
14 Mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolkach stal matowa na rolkę o długości 250 m. sztuki 2,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 43061,40 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Fartuch foliowy jednorazowy, na rolce (100szt.), szer. Ok. 90 cm, wys. Ok. 130 cm, kolor do wyboru Zamawiajacego rolka 502 Kapcie frotte jednorazowego użytku para 350
3 Ochraniacze foliowe na obuwie op.a'100 100
4 Rękawice gospodarcze gumowe, rozmiar do wyboru zamawiającego (chroniące skórę przed detergentami, środkami chemicznymi, mikroorganizmami, odporne na przekłucie i rozdarcie, z przedłużonym mankietem) para 20
5 Siateczka do prania w niej drobnych rzeczy w pralce, rozmiary 40 x 50cm sztuka 300
6 Stojak tzw. potykacz 65cm wysoki /z napisem : UWAGA ŚLISKO/ sztuka 4
7 Wieszaki samoprzylepne sztuka 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
4.5.5.) Wartość części: 8103,80 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kosz na odpady plastikowy, kolor do wyboru Zamawiającego, otwierany automatycznie za pomocą pedału, o pojemności ok. 30L sztuka 20,002 Kosz na odpady plastikowy, kolor do wyboru Zamawiającego, otwierany pedałem, ok. 60L sztuka 20,00
3 Kosz na odpady plastikowy, kolor do wyboru Zamawiającego, otwierany - pokrywa uchylna o pojemności ok.30L sztuki 10,00
4 "Pojemnik na odpady z pokrywą o pojemności 120 litrów.
Pojemnik dwu-kołowy, z uchwytem przy pokrywie.
Pojemnik wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na
warunki atmosferyczne. Kolor do wyboru zamawiającego.
Waga ok. 10,4 kg, wysokość ok. 92cm, szerokość ok.
48cm, głębokość ok. 54cm" sztuka 4,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 3855,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2466,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2466,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2466,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERIDA Sp. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990024020
7.3.3) Ulica: Karkonoska 59
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-015
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2466,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3677,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9669,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3677,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL CEZARY SZAJRYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 303
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3677,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10309,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41823,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10309,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Arkan Wojciech Wasylewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570424546
7.3.3) Ulica: Sianowska 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ARKAN WOJCIECH WASYLEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ARKAN WOJCIECH WASYLEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10309,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9410,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10379,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9410,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL CEZARY SZAJRYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 303
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9410,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1591,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2059,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1591,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL CEZARY SZAJRYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 303
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1591,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14988,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24981,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14988,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL CEZARY SZAJRYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 303
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14988,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1184,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1317,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1184,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL CEZARY SZAJRYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 303
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1184,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2296,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2296,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2296,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL CEZARY SZAJRYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 303
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1184,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1195,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Arkan Wojciech Wasylewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570424546
7.3.3) Ulica: Sianowska 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ARKAN WOJCIECH WASYLEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ARKAN WOJCIECH WASYLEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7039,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7039,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7039,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL CEZARY SZAJRYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 303
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7039,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2017,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL CEZARY SZAJRYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 303
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24390,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63234,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24390,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Arkan Wojciech Wasylewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570424546
7.3.3) Ulica: Sianowska 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ARKAN WOJCIECH WASYLEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ARKAN WOJCIECH WASYLEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24390,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26892,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58284,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26892,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Arkan Wojciech Wasylewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570424546
7.3.3) Ulica: Sianowska 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ARKAN WOJCIECH WASYLEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ARKAN WOJCIECH WASYLEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26892,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1105,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1499,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1105,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL CEZARY SZAJRYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 303
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1105,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10256,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18251,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10256,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Arkan Wojciech Wasylewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570424546
7.3.3) Ulica: Sianowska 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ARKAN WOJCIECH WASYLEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ARKAN WOJCIECH WASYLEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10256,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona została tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35954,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35954,62 PLN
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89977,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127940,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89977,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL CEZARY SZAJRYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 303
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89977,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6439,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6439,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6439,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL CEZARY SZAJRYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 303
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6439,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5184,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5791,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5184,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Arkan Wojciech Wasylewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570424546
7.3.3) Ulica: Sianowska 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5184,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Usługa cateringowa podczas Dnia Nawigatora
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami łazienek na parterze budynku C-1 przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wraz z ich rozstawieniem na terenie Miasta i Gminy Jedlina-Zdrój
- Dostawa środków czystości, higieny i wyposażenia ochronnego
- Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości.
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.