eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice MurowaneUsługi w zakresie pielęgnacji zieleni, utrzymania dróg oraz innych usług w zakresie zleconym przez gminę Wólka w roku 2025 (zamówienie in-house).



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie pielęgnacji zieleni, utrzymania dróg oraz innych usług w zakresie zleconym przez gminę Wólka w roku 2025 (zamówienie in-house).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98f3c52b-c085-4c8d-be5c-3c949b8458c9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie pielęgnacji zieleni, utrzymania dróg oraz innych usług w zakresie zleconym przez gminę Wólka w roku 2025 (zamówienie in-house).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98f3c52b-c085-4c8d-be5c-3c949b8458c9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00030640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029354/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi w zakresie pielęgnacji zieleni, utrzymania dróg oraz innych usług w zakresie zleconym przez gminę Wólka w roku 2024 (zamówienie in-house)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637546

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający posiada spółkę komunalną PGK Wólka sp. z o.o. która wyposażona jest w niezbędny sprzęt. Zamawiający od wielu lat realizuje samodzielnie usługi w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni oraz dróg gminnych i wewnętrznych oraz inne usługi z tym związane. Zamawiający obecnie realizuję te usługi za pomocą własnej spółki komunalnej. Możliwość zlecenia zamówienia własnej jednostce w trybie z wolnej ręki została przewidziana w art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający i PGK Wólka sp. z o.o. spełniają wymogi określone w art. 214 ust. 1 pkt 11.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 603770 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni oraz dróg gminnych i wewnętrznych oraz innych usług w zakresie zleconym przez Gminę Wólka, w szczególności:
1. Koszenie kosą spalinową/kosiarką spalinową /pielęgnacja zieleni (w tym podcinanie gałęzi, krzaków) przy drogach gminnych 1 250,00 godzin
2. Koszenie kosą spalinową/kosiarką spalinową /pielęgnacja zieleni (w tym podcinanie gałęzi, krzaków) na placach i działkach gminnych 550,00 godzin
3. Koszenie mini traktorkiem , praca rębakiem przy drogach gminnych 250,00 godzin
4. Koszenie mini traktorkiem , praca rębakiem na placach i działkach gminnych 100,00 godzin
5. Koszenie ciągnikiem rolniczym z kosiarką bijakową przy drogach gminnych 650,00 godzin
6. Koszenie ciągnikiem rolniczym z kosiarką bijakową na placach i działkach gminnych 150,00 godzin
7. Sprzątanie przystanków, sprzątanie placów zabaw, siłowni, dróg, chodników i innych terenów przy drogach gminnych , prace porządkowe 2 050,00 godzin
8. Usługa sprzątania dróg i chodników zamiatarką 100,00 godzin
9. Ręczne uzupełnianie ubytków na drogach, naprawa dróg i chodników (prace remontowe bez kosztów materiałów). 230,00 godzin
10. Montaż oznakowania dróg, placów (znaki, tablice, barierki, itp.) 220,00 godzin
11. Usługi sprzętowe i koparko-ładowarką (drogi gminne, m.in. równanie, rozgarnianie materiału – tłuczeń/destrukt) 150,00 godzin
12. Inne prace dla Gminy 200,00 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 663642,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Wólka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133106988

7.3.3) Ulica: Jakubowice Murowane 8

7.3.4) Miejscowość: Jakubowice Murowane

7.3.5) Kod pocztowy: 20-258

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 663642,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.