Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040740/01 - Wynik z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030658 z dnia 2021-04-12 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do podjecie nauki w szkole
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZY NR 2 IM. JANUSZA KORCZAKA W ELBLĄGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000218182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 8A
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556258401
1.5.8.) Numer faksu: 556258404
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw2@elblag.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://osw2elblag.szkolnastrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do podjecie nauki w szkole
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11d7856e-9912-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008623/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci - wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.osw2elblag.szkolnastrona.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniPortal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma odstęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany lub wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
15. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów o oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (E-PUAP).
16. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany lub wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Paramentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/379 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04. 05. 2016r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 im. Janusza Korczaka z siedzibą w Elblągu, ul. Polna 8a.
2) We wszytkach sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: e-mail: iod@ecuw.elblag.eu / tel. 55 625 68 08
3) Pana/Pani dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na usługi społeczne.
4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie odrębnych przepisów prawa.
5) Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dane są następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który zostanie wyznaczony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy stanowią inaczej.
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącym,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa a art. 18 ust. 2 RODO**,
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzania danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO,
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art., 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż stanowią podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW2-S.261.4.2021.KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 13000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym (maksymalnie 180 godzin)
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nr kryterium Kryteria oceny Znaczenie (waga)
I Cena jednostkowa brutto za 1 godzinę zajęć - 50%
II Doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością, tj. od 0 do podjęcia nauki w szkole - 15 %
III Doświadczenie w pracy terapeutycznej w zakresie oferowanej usługi tj. prowadzenie zajęć usprawniania ruchowego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju - 15 %
IV Wykształcenie w zakresie oferowanej usługi - 20 %
Razem - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością, tj. od 0 do podjęcia nauki w szkole
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy terapeutycznej w zakresie oferowanej usługi tj. prowadzenie zajęć usprawniania ruchowego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie w zakresie oferowanej usługi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ, w tym:1.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy, wspólników konsorcjum oraz innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca.
2. Posiadanie zdolności do wykonania zamówienia, co oznacza spełnianie poniższych warunków:
Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym
Jedna osoba posiadająca łącznie:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej/fizjoterapii oraz przygotowanie pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne oraz studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny w zakresie rehabilitacji ruchowej/fizjoterapii lub posiadanie tytułu technika fizykoterapii,
2) co najmniej 4-letnie doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z tj., od 0 do podjęcia nauki w szkole,
3) co najmniej 100 godzin w prowadzenie zajęć z terapii ruchowej w ramach zajęć wczesnego wspomagania rozwoju.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z drukiem oferty
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z drukiem oferty oraz na żądanie Zamawiającego
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Kopie umowy o pracę/umowy zlecenie na prowadzenia danego rodzaju zajęć2) Rekomendacji należytego wykonania danej usługi
3) Kopie dokumentów potwierdzający kwalifikacje
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na e-PUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie na usługi realizowane jest w ramach programu "Za życiem"2021-04-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w pierwszej połowie 2025 r.
- ŚWIADCZENIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA KLIENTA Z TERENU MIASTA WEJHEROWA SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH , W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM
- Opracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.