Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00272264/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00288053/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca eksploatacja gminnej sieci wodociągowej służącej do przesyłu wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w Goczałkowicach-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Admistracja Zasobów Komunalnych w Goczałkowicach-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273218782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 13
1.5.2.) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-230
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@goczalkowicezdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.azk.goczalkowicezdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/rok-20211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca eksploatacja gminnej sieci wodociągowej służącej do przesyłu wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w Goczałkowicach-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de7dd40f-4795-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00082638/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżąca eksploatacja gminnej sieci wodociągowej służącej do przesyłu wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w Goczałkowicach-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272264/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZK 220.003.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 422432,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazwą: “Bieżąca eksploatacja gminnej sieci wodociągowej służącej do przesyłu wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w Goczałkowicach-Zdroju” obejmuje:
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa obsługa sieci wodociągowej służącej do przesyłu wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, przez którą należy rozumieć:
a) świadczenie usługi pogotowia wodociągowego, polegającej na:
i) pozostawaniu każdego dnia (we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku /Dz.U. Nr 4, poz. 28 z późn. zm./ o dniach wolnych od pracy) w 24 godzinnej (całodobowej) gotowości, co najmniej 3 /trzech/ pracowników i sprzętu (co najmniej: 1 /jednej/ koparko - ładowarki i 1 /jednego/ ciągnika lub samochodu samowyładowczego o dopuszczalnej ładowności, co najmniej 5 ton), niezbędnych do usuwanie awarii sieci wodociągowej;
ii) przyjmowaniu przez dyspozytora, każdego dnia (we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku /Dz.U. Nr 4, poz. 28 z późn. zm./ o dniach wolnych od pracy) przez 24 godzinny (całodobowo) pod numerem telefonu i fax-u (publikowanego w lokalnych mediach), zgłoszeń o wystąpieniu awarii sieci wodociągowej;
b) usuwanie awarii sieci wodociągowej, polegające na:
i) zabezpieczeniu miejsca wystąpienia awarii;
ii) dokonaniu klasyfikacji awarii, w tym ustaleniu czy awaria jest następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego, czy też z tym niezwiązana (tj. spowodowana inną okolicznością/zdarzeniem niż ruch zakładu górniczego);
iii) zawiadomieniu Zamawiającego i usunięciu awarii (niezwiązanej z ruchem zakładu górniczego) lub zawiadomieniu Zamawiającego i oczekiwaniu dalszych dyspozycji Zamawiającego w przypadku, gdy awaria jest następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego;
Usuwanie awarii na sieci, urządzeniach pomiarowych, przyłączach wodociągowych, (w tym wszelkie prace z tym związane) powinny trwać bez przerwy przez 24 godziny na dobę bez względu na charakter uszkodzeń przewodów i przyłączy wodociągowych,
c) pozostałe czynności związane z obsługą sieci wodociągowej, takie jak:
i) wymiana armatury wodociągowej (zasuwy, hydranty, zawory),
ii) uzupełnianie tabliczek armatury wodociągowej (hydranty, zasuwy),
iii) płukanie i dezynfekcję sieci wodociągowej,
iv) badanie jakości wody na sieci wodociągowej – monitoring kontrolny (parametry grupy A) i przeglądowy (parametry grupy A i B) zgodnie z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017, poz. 2294),
Strefą zaopatrzenia jest obszar gminy Goczałkowice-Zdrój, zamieszkiwany przez około 6 500 mieszkańców. Badania jakości wody powinny być wykonane przez laboratoria określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017, poz. 2294).
v) zabezpieczenie urządzeń wodociągowych przed zamarzaniem (demontaż zimowy wodomierzy u odbiorców),
vi) dokonywanie odcięć dostawy wody odbiorcom,
vii) likwidacja nielegalnych i nieczynnych przyłączy (zaślepienie włączenia do sieci),
viii) wymiana uszkodzonych i nieposiadających aktualnej legalizacji wodomierzy, wstawienie wodomierzy, wymiana zaworów i przekazywanie Zamawiającemu protokołu wymiany w terminie do 7 dni od daty wymiany wodomierza. Plombowanie wodomierzy plombami Zamawiającego.
W tym zakresie Zamawiający wymaga stosowania wodomierzy klasy C:
(1) Wodomierze o średnicy 15-40 mm powinny posiadać klasę C w każdej pozycji montażu i powinny być przygotowane do montażu systemu radiowego odczytu,
(2) Wodomierze o średnicy 50-100 mm powinny posiadać klasę C w poziomej pozycji montażu i powinny być przygotowane do montażu systemu radiowego odczytu,
ix) dostawa i zabudowa na wodomierzach wskazanych w pkt. 1 lit. c) ppkt viii) modułów radiowych do zdalnego odczytu tych wodomierzy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499451,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510899,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499451,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal -Bratek S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381111477
7.3.3) Ulica: Magnolii
7.3.4) Miejscowość: Piasek
7.3.5) Kod pocztowy: 43-211
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRATEK KATARZYNA "INSTAL-BRATEK"
jakie przetargi wygrała firma
BRATEK KATARZYNA "INSTAL-BRATEK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499451,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Bud. i przebud. przyłączy wod-kan wraz z odtworzeniem nawierzchni wraz z budową rampy i utwardz.nawierzchni pod kontenery sanitarne na Targowisku Miejskim przy ul. Kawaleryjskiej w Białymstoku.
- Budowa sieci wodociągowej oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacyjnej w m. Cielądz
- Rozbudowa i zwiększenie odporności infrastruktury wodociągowej, kanalizacyjnej oraz kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Łyse
- Budowa zbiornika retencyjnego w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.