eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWywóz i przekazywanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych, gruzu i odpadów komunalnych z nieruchomości ITB oraz odśnieżanie terenu tych nieruchomości w podziale na II części.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wywóz i przekazywanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych, gruzu i odpadów komunalnych z nieruchomości ITB oraz odśnieżanie terenu tych nieruchomości w podziale na II części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Filtrowa 1

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-611

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


prowadzenie badań naukowych i prac rozwojwych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030685

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00020412/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi obejmującej wywóz i przekazanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych i gruzu z miejsc ich składowania na terenie Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i ul. Ksawerów 21, określanych kodami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów, (Dz. U. z 2020 poz. 10) oraz odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo-solną terenu tych nieruchomości.
Przedmiot zamówienia – kody odpadów:
15 01 01; 15 01 02; 15 01 06; 15 01 07; 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 01 80; 17 01 81; 17 01 82; 17 02 01; 17 02 02; 17 02 03; 17 03 02; 17 03 80; 17 04 02; 17 04 07; 17 06 04; 17 08 02; 17 09 04, 16 02 14; 02 01 03
2. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z:
 ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797, z poźn. zm);
 ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 382);
 Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1742).
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport oraz zagospodarowanie odebranych odpadów, w zależności od ich rodzaju, w instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów w regionalnych instalacjach do przetwarzania odpadów.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi obejmującej wywóz i przekazanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych i gruzu z miejsc ich składowania na terenie Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i ul. Ksawerów 21, określanych kodami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów, (Dz. U. z 2020 poz. 10) oraz odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo-solną terenu tych nieruchomości.
– kody odpadów:
• 17 01 01 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów,
• 17 01 07 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06,
• 17 09 04 – Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03,
• 15 01 07 – Opakowania ze szkła.
• 02 01 03 – Odpadowa masa roślinna”

2. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z:
 ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797, z poźn. zm);
 ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 382);
 Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1742).
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport oraz zagospodarowanie odebranych odpadów, w zależności od ich rodzaju, w instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów w regionalnych instalacjach do przetwarzania odpadów.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
9. Warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj.
posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów, które obejmuje złożona oferta, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.) zgodnie z katalogiem odpadów określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. (Dz.U.2020, poz. 10), z miejsc składowania odpadów na terenie ITB w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i ul. Ksawerów 21.
Zezwolenia powyższe muszą obejmować co najmniej odpady o kodach :
1) Dla części I:
• 17 01 01 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów,
• 17 01 07 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06,
• 17 09 04 – Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03,
• 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe
• 02 01 03 – Odpadowa masa roślinna.
2) Dla części II:
• 20 01 01 – Papier i tektura;
• 20 01 02 – Szkło;
• 20 01 39 – Tworzywa sztuczne;
• 20 01 40 – Metale;
• 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji;
• 20 03 01 – Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne.
b) zdolności technicznej lub zawodowej - w zakresie wiedzy i doświadczenia
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (zakończył) lub wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi, z których każda trwała lub trwa przez okres min. 9 miesięcy o wartości dla każdej z usług co najmniej:
Dla części I - 200.000,00 zł netto i polegała (polega) na wywozie nieczystości stałych (rozumianym jako wywóz wszystkich przedmiotów oraz substancji o stałym stanie skupienia, powstałych w wyniku działalności przemysłowej, gospodarczej lub bytowania człowieka, które są nieprzydatne w miejscu lub czasie, w którym powstały).
Dla części II - 30.000,00 zł netto i polegała (polega) na wywozie odpadów komunalno-bytowych (rozumianym jako wywóz odpadów, które powstają w wyniku działalności człowieka w środowisku zurbanizowanym).
c) zdolności technicznej lub zawodowej - w zakresie potencjału technicznego
Wykonawca musi dysponować co najmniej:
Dla części I:
• 1 (jedną) w pełni sprawną jednostką sprzętowo-transportową do podejmowania i transportu odpadów w kontenerach o pojemności 7 m3, i nominalnej ładowności urządzenia hakowego minimum 5 t.
• 1 (jedną) ładowarką kołową do podejmowania gruzu z miejsca składowania Zamawiającego,
• 1 (jedną) w pełni sprawną jednostką sprzętową wyposażoną w pług i solarkę,
• 6 (sześcioma) otwartymi kontenerami typu KP7 o pojemności 7 m3.
Dla części II:
• 1 (jedną) w pełni sprawną jednostką sprzętowo-transportową do podejmowania i transportu odpadów selektywnie zbieranych podlegających recyklingowi oraz bioodpadów i przeznaczoną do opróżniania pojemników o pojemności 120 l i 1100 l,
• 13 (trzynastoma) pojemnikami o pojemności 1100 l,
• 3 (trzema) pojemnikami o pojemności 120 l.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia danej części o wartości co najmniej:
1) Dla części I – 200.000,00 PLN
2) Dla części II – 50.000,00 PLN
Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawcę na więcej niż jedną część, wymagane jest posiadanie ubezpieczenia na najwyższą sumę gwarancyjną spośród składanych części.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów, które obejmuje złożona oferta, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.) zgodnie z katalogiem odpadów określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. (Dz.U.2020, poz. 10), z miejsc składowania odpadów na terenie ITB w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i ul. Ksawerów 21.
Zezwolenia powyższe muszą obejmować co najmniej odpady o kodach :
1) Dla części I:
• 17 01 01 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów,
• 17 01 07 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06,
• 17 09 04 – Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03,
• 15 01 07 – Opakowania ze szkła.
• 02 01 03 – Odpadowa masa roślinna”

2) Dla części II:
• 20 01 01 – Papier i tektura;
• 20 01 02 – Szkło;
• 20 01 39 – Tworzywa sztuczne;
• 20 01 40 – Metale;
• 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji;
• 20 03 01 – Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne.
b) zdolności technicznej lub zawodowej - w zakresie wiedzy i doświadczenia
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (zakończył) lub wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi, z których każda trwała lub trwa przez okres min. 9 miesięcy o wartości dla każdej z usług co najmniej:
Dla części I - 200.000,00 zł netto i polegała (polega) na wywozie nieczystości stałych (rozumianym jako wywóz wszystkich przedmiotów oraz substancji o stałym stanie skupienia, powstałych w wyniku działalności przemysłowej, gospodarczej lub bytowania człowieka, które są nieprzydatne w miejscu lub czasie, w którym powstały).
Dla części II - 30.000,00 zł netto i polegała (polega) na wywozie odpadów komunalno-bytowych (rozumianym jako wywóz odpadów, które powstają w wyniku działalności człowieka w środowisku zurbanizowanym).
c) zdolności technicznej lub zawodowej - w zakresie potencjału technicznego
Wykonawca musi dysponować co najmniej:
Dla części I:
• 1 (jedną) w pełni sprawną jednostką sprzętowo-transportową do podejmowania i transportu odpadów w kontenerach o pojemności 7 m3, i nominalnej ładowności urządzenia hakowego minimum 5 t.
• 1 (jedną) ładowarką kołową do podejmowania gruzu z miejsca składowania Zamawiającego,
• 1 (jedną) w pełni sprawną jednostką sprzętową wyposażoną w pług i solarkę,
• 6 (sześcioma) otwartymi kontenerami typu KP7 o pojemności 7 m3.
Dla części II:
• 1 (jedną) w pełni sprawną jednostką sprzętowo-transportową do podejmowania i transportu odpadów selektywnie zbieranych podlegających recyklingowi oraz bioodpadów i przeznaczoną do opróżniania pojemników o pojemności 120 l i 1100 l,
• 13 (trzynastoma) pojemnikami o pojemności 1100 l,
• 3 (trzema) pojemnikami o pojemności 120 l.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia danej części o wartości co najmniej:
1) Dla części I – 200.000,00 PLN
2) Dla części II – 50.000,00 PLN
Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawcę na więcej niż jedną część, wymagane jest posiadanie ubezpieczenia na najwyższą sumę gwarancyjną spośród składanych części.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-01-25 12:00

Po zmianie:
2022-01-28 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-01-25 12:15

Po zmianie:
2022-01-28 12:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-02-23

Po zmianie:
2022-02-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.