Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00388055/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00411439/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
- 2022/BZP 00411905/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
- 2022/BZP 00414904/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Repki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REPKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Repki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-307
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skorupka@repki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://repki.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Repki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08ab4618-49f9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388055/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.G.Km.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja budynku przy ul. Szkolna 3 w której znajduje się Gminny Ośrodek Kultury oraz Gminna Biblioteka Publiczna w Repkach”Zakres prac obejmuje:
a)Modernizację dachów w tym wykonanie konstrukcji, ołacenia i pokrycia,
b)Malowanie elewacji zewnętrznej
c)Remont wszystkich pomieszczeń w zakresie budowlanym, sanitarnym i elektrycznym, d)Docieplenie stropu piwnicy
e)Wymiana instalacji c.o.
f) Kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych, wraz z procedurą włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na dachu budynku .
g) Kompleksowy montaż powietrznej pompy ciepła do c.o. wraz z c.w.u.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
37422200-4 - Belki gimnastyczne
4.5.5.) Wartość części: 2886361,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 „Modernizację budynku położonego w miejscowości Wyrozęby-Podawce wraz z jego dostosowaniem na potrzeby opieki zdrowotnej i rehabilitacji oraz osób po odbytej chorobie COVID-19”Zakres prac obejmuje:
1) Skucie okładzin ściennych - tynków, glazur z wykonaniem nowych tynków, ułożeniem płytek ceramicznych i malowaniem na piętrze
2) Wykonanie nowych tynków, ułożeniem płytek ceramicznych i malowaniem na piętrze
3) Wykonanie nowych tynków i malowaniem na piętrze
4) Skucie okładzin sufitów - tynków z wykonaniem nowych tynków i malowaniem na
piętrze
5) Docieplenie ścian za pomocą styropianu o grubości minimum 15cm
6) Docieplenie ościeży za pomocą styropianu o grubości minimum 5cm
7) Docieplenie cokołu za pomocą styropianu o grubości minimum 12cm wraz z
robotami ziemnymi
8) Wykonanie skuć luźnych tynków i uzupełnienie tynków
9) Przygotowanie podłoża do docieplania (mycie myjką ciśnieniową)
10) Wymiana okien
11) Demontaż starych parapetów
12) Demontaż pokrycia dachowego, docieplenia wraz z utylizacją materiału z
demontażu
13) Demontaż rur spustowych
14) Montaż rur spustowych
15) Montaż podbitki dachowej
16) Wykonanie nowej konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem
17) Wykonanie konstrukcji żelbetowej schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych
przy wejściu głównym do budynku
18) Ułożenie gresu antypoślizgowego na schodach i pochylni j.w.
19) Wykonanie barierek ze stali nierdzewnej/chromowanej wzdłuż schodów i pochylni
20) Ułożenie kostki polbruk przed schodami
21) Wykonanie opaski wokół budynku
22) Utwardzenie terenu kostką polbruk o gr 8 cm
23) Utwardzenie terenu asfaltem (dwie warstwy z podbudową)
24) Wykonanie przydomowej oczyszczalni mechaniczno-biologicznej na 15 osób wraz
z układem rozsączania
25) Wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z systemową podmurówką̨,
26) Wykonanie bramy i furtki
27) Wykonanie instalacji wod-kan i c.o.
28) Wykonanie instalacji kotłowni gazowej wraz z zewnętrznym zbiornikiem
magazynowym gazu
29) Wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 2150817,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Liszki"Zakres prac obejmuje:
1) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
2) Docieplenie ścian fundamentowych
3) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 127021,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Repkach”Zakres prac obejmuje:
1) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły
2) Docieplenie ścian fundamentowych budynku szkoły
3) Wymiany stolarki okiennej w budynku szkoły
4) Remont pomieszczeń oraz korytarza w przedszkolu
5) Remont pomieszczeń łazienek w Szkole Podstawowej
6) Malowanie sali gimnastycznej
7) Przebudowa dachu nad łącznikiem Szkoły z Przedszkolem
8) Wykonanie pokrycia wraz z konstrukcją na istniejącym stropodachu przy sali gimnastycznej,
9) Wymianę przewodów instalacji ciepłowniczej pomiędzy szkołą a przedszkolem
10) Demontaż i montaż elementów ściennych
11) Malowanie elewacji zewnętrznej
12) Kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych, wraz z procedurą włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na dachu budynków Zespołu Szkół.
13) Kompleksowy montaż dwóch powietrznych pomp ciepła do c.o. wraz z c.w.u.
14) Wymiana kotłów olejowych centralnego ogrzewania na kotły gazowe
15) Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne LED w budynkach Zespołu Szkół w Repkach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1729329,86 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 „Budowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wasilew Skrzeszewski”Zakres prac obejmuje:
1) Roboty budowlane
2) Roboty sanitarne
3) Roboty elektryczne
4) Utwardzenie terenu kostką polbruk
5) Zbiornik na nieczystości ciekłe o poj. 10 m3 wraz z przyłączem
6) Zjazd na działkę z drogi kat. powiatowej
7) Przyłącze wodociągowe wraz z hydrantem p.poż na sieci wodociągowej
8) Przyłącze energetyczne
9) Zieleń
10) Wyposażenie budynku
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1156788,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3475980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3873427,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3475980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Budowlanych JACZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8230000605
7.3.3) Ulica: REYMONTA 4
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3475980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2324762,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2643830,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2324762,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIR SYSTEM Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522194054
7.3.3) Ulica: ALEJA GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 9c lok. 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-758
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDIR SYSTEM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BUDIR SYSTEM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2324762,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109967,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109967,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135170,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Jacek Przesmycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231636392
7.3.3) Ulica: Niemirki 39
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Lacka
7.3.5) Kod pocztowy: 08-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK PRZESMYCKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
JACEK PRZESMYCKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135170,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2705323,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3992334 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2705323,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIR SYSTEM Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522194054
7.3.3) Ulica: ALEJA GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 9c lok. 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-758
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDIR SYSTEM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BUDIR SYSTEM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2705323,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 995316 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1382039,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 995316 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIBUD Dawid Matusik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241736971
7.3.3) Ulica: Kolonie 38
7.3.4) Miejscowość: Miedzna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-106
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 995316 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-30INNE PRZETARGI REPKI
więcej: przetargi REPKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Belki gimnastyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.