Og³oszenie z dnia 2021-04-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00059830/01 - Wynik z dnia 2021-05-20
Og³oszenie nr 2021/BZP 00030698 z dnia 2021-04-12 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja drogi ul. Parkowa w Serbach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina G³ogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647311
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768365555
1.5.8.) Numer faksu: 738365567
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaglogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gminaglogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi ul. Parkowa w Serbach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0eb4a88e-9b58-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00030698
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009021/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Modernizacja drogi ul. Parkowa w Serbach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminaglogow.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych, odwzorowañ dokumentów lub o¶wiadczeñ, a tak¿e informacji, przekazywanych przy u¿yciu miniPoralu zosta³y opisane w „Regulamin korzystania z sytemu miniPortal” oraz „ Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oaz warunki korzystania z sytemu miniPortal. Maksymalny rozmiar plików przes³anych za po¶rednictwem dedykowanego „ Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”/„Formularze do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina G³ogów, ul. Piastowska 1, 67-200 G³ogów ul. Piaskowa 1; 67-200 G³ogów tel. +48 76 836 55 55
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@gminaglogow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego W TRYBIE PODSTAWOWYM WARIANT 1 O WARTO¦CI ZAMÓWIENIA PONI¯EJ PROGU UNIJNEGO, PRZEKRACZAJ¡CEJ KWOTÊ 130 000,00 z³ pod nazw±: Modernizacja drogi ul. Parkowej w Serbach.
4.Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U 2019 r. z pó¼n. zm.) dalej Ustawa PZP.
5. Odbiorcy danych: Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy PZP. Operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.1041). Pos³aniec dostarczaj±cy korespondencjê na zasadach okre¶lonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy PZP.
Kategorie podmiotów przetwarzaj±cych: Zewnêtrzny hostingodawca. Podmiot dostarczaj±cy narzêdzia i urz±dzenia komunikacji elektronicznej.
6. ADO przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, ADO przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. ADO przechowuje dokumentacjê konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania
7. Ma Pani/Pan prawo do:
• ¿±dania od ADO dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
• ¿±dania od ADO sprostowania danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych.
• ¿±dania od ADO usuniêcia danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa,
• ¿±dania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych.
Zakres ka¿dego z tych praw oraz sytuacje, w których mo¿na z nich skorzystaæ, wynikaj± z przepisów RODO oraz Ustawy PZP.
Z powy¿szych praw mo¿e Pan/Pani skorzystaæ sk³adaj±c wniosek u ADO
Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
8. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej -ul. Parkowej o d³ugo¶ci 185 m w Serbach, w granicy dzia³ek o numerze ewidencyjnym gruntu 278, 373, 369/8 obrêb Serby. Przebudowa drogi gminnej bêdzie obejmowa³a wymianê nawierzchni istniej±cej na kostkê betonow± oraz kostkê betonow± a¿urow±. Przebudowa obejmowaæ bêdzie zmiany parametrów u¿ytkowych i technicznych istniej±cej drogi gminnej w zakresie nie wymagaj±cym zmiany granic pasa drogowego.
2. Roboty bêd± wykonywane zgodnie ze zg³oszeniem AB.6743.228.2020 z dnia 13.10.2020 r.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ
4. Je¿eli zamawiaj±cy uzna, ¿e warstwa kruszywa nadaje siê do wbudowania, to nale¿y skalkulowaæ przewóz i wbudowanie w miejsce wskazane przez zamawiaj±cego (do 3 km).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
• cena – 60% (P1)
• dodatkowa gwarancja – 40% (P2)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê Spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 ustawy PZP1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej : Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek wówczas gdy:
a) Wyka¿e siê do¶wiadczeniem w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert – a w przypadku, gdy okres dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie – tj. wykona³ co najmniej 2 zamówienia polegaj±ce na budowie i przebudowie dróg ka¿de o warto¶ci brutto min. 150 000,00 z³ i potwierdzi nale¿yte wykonanie tych robót budowlanych przy pomocy dowodów (np. referencje), zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
b) Wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i uprawniania w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U.2020 poz. 1333 ze zm.), w trakcie realizacji zamówienia bêd± kierowaæ robotami, w tym w szczególno¶ci:
kierownika robót bran¿y drogowej – co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów.
W odniesieniu do obywateli pañstw cz³onkowskich UE, wymagania spe³nia³y bêd± osoby które naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, uprawnienia odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek
wówczas gdy:
a) Wyka¿e siê, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 z³
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunkami prawnymi.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
nie podlegaj± wykluczeniu ( zgodnie z art.108 ustawy PZP) i z³o¿± o¶wiadczenie stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych (na potwierdzenie spe³niania warunku wskazanego w sekcji XI ust. 2 pkt 1) ppkt a). SWZ), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich miejsca wykonania, powierzchni budynku, rodzaju wykonanych robót, daty zakoñczenia robót i zlecaj±cych, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane. Wykaz robót zaleca siê sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik 5A do SWZ. Do ka¿dej roboty, wskazanej w wykazie robót, nale¿y za³±czyæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, zawieraj±ce w szczególno¶ci informacje, o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty;
b) wykaz osób (na potwierdzenie spe³niania warunku wskazanego w sekcji XI pkt ust. 2 pkt 1) ppkt b). SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia zawodowego, numeru uprawnieñ. Wykaz osób zaleca siê sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik 5B do SWZ.
c) op³acona polisê (na potwierdzenie spe³niania warunku wskazanego w sekcji XI pkt ust. 2 pkt 2) ppkt a). SWZ), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Z polisy oraz dokumentów za³±czonych do niej musi wynikaæ, ¿e zosta³a ona op³acona zgodnie z warunkami zawartymi w tre¶ci polisy oraz musi byæ aktualna.
d) kosztorys ofertowy – jako dokument pomocniczy podczas procesu inwestycyjnego. Dla kosztorysu ofertowego sporz±dzonego metod± uproszczon± nale¿y podaæ stawkê roboczogodziny, koszty po¶rednie, koszty zakupu i zysk oraz tabelê elementów scalonych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Je¿eli zamawiaj±cy mo¿e stwierdziæ, na podstawie wiarygodnych przes³anek, ¿e wykonawca zawar³ z innymi wykonawcami porozumienie maj±ce na celu zak³ócenie konkurencji, w szczególno¶ci je¿eli nale¿±c do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z³o¿yli odrêbne oferty, oferty czê¶ciowe lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, chyba ¿e wyka¿±, ¿e przygotowali te oferty lub wnioski niezale¿nie od siebie ( Za³±cznik nr 4A do SWZ).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³otych (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj. 27.04.2021 r. godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dz nale¿y wp³aciæ na rachunek Gminy G³ogów w Banku Spó³dzielczym w G³ogowie o numerze 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004 z dopiskiem „wadium – „ Modernizacja drogi ul. Parkowa w Serbach”. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczeniach , o których mowa w ust. 3 pkt 2-4 Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
6. Z tre¶ci gwarancji ( porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ nieodwo³ywalne i bezwarunkowe, na ka¿de ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego, zobowi±zania gwaranta ( porêczyciela) do zap³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. Ponadto powinien byæ wskazany termin obowi±zywania gwarancji ( porêczenia), który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania z ofert±.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o braku podstaw do wykluczenia , sk³ada ka¿dy z Wykonawców o¶wiadczenia, które potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków postêpowaniu.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, przy uwzglêdnieniu postanowieñ art. 454 ustawy PZP.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy; w takim przypadku zmianie mog± ulec te zapisy umowy, na które zmiana przepisów mia³a wp³yw,
2) nast±pi zmiana stawki podatku VAT; w takim przypadku zmianie ulegnie kwota brutto wynagrodzenia, a kwota netto pozostanie bez zmian,
3) zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna, gdy zaistniej± okoliczno¶ci niezale¿ne od Stron, uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie umowy, w tym wyst±pienie si³y wy¿szej; za si³ê wy¿sz± uznaje siê okoliczno¶ci o charakterze zewnêtrznym, maj±ce nadzwyczajny charakter, nie daj±ce siê przewidzieæ, oraz którym nie mo¿na zapobiec; w szczególno¶ci s± to zdarzenia o charakterze katastrof przyrodniczych (np. powodzie, huragany, trzêsienia ziemi) lub nadzwyczajne zaburzenia ¿ycia zbiorowego (wojna, stan wyj±tkowy, stan epidemii np. COVID-19, og³oszenie stanu klêski ¿ywio³owej); nie uznaje siê za si³ê wy¿sz± strajku, wzrostu cen materia³ów, wyrobów, urz±dzeñ lub us³ug.
4) nast±pi utrudnienie mo¿liwo¶ci wykonywania inwestycji z winy Zamawiaj±cego; w takim przypadku mo¿e ulec zmianie termin wykonania inwestycji.
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia mo¿e nast±piæ, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku zawieszenia robót przez Organy Nadzoru Budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
4. Zmiana terminu wykonania, ilo¶ci robót i warto¶ci Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ
w przypadku konieczno¶ci wykonania ewentualnych robót zamiennych, zamówieñ dodatkowych a konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana by³a okoliczno¶ciami, której Zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yta staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ. Je¿eli konieczno¶æ robót dodatkowych wynika z b³êdów lub zaniedbañ Wykonawcy, prace takie zostan± wykonane przez Wykonawcê bez dodatkowego wynagrodzenia, w terminach wynikaj±cych z niniejszej Umowy.
5. Je¿eli powstanie konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji w szczególno¶ci:
1) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
2) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, je¿eli rozwi±zania te bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeñstwa, które ze wzglêdu na postêp techniczno-technologiczny nie by³y znane w okresie opracowywania Dokumentacji,
3) konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
6. Zmiana dotycz±ca wynagrodzenia mo¿e nast±piæ w przypadku gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza od 15 % netto warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, wycenionych na podstawie kosztorysu ofertowego, który ma charakter pomocniczy.
7. Zmiana dotycz±ca wynagrodzenia mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia robót zaniechanych, obni¿enie proporcjonalne do warto¶ci robót nie wykonanych w umowie wycenionych na podstawie kosztorysu ofertowego, który ma charakter pomocniczy.
8. Zmiana terminu mo¿e nast±piæ w przypadku wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru ze wzglêdu na warunki atmosferyczne.
Szczegó³owy opis zmian umowy - § 12 umowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ePUAP Urz±d Gminy G³ogów
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
2021-04-12 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIE¯¡CE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Remont cz±stkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy S³omniki w 2025 roku.
- Bie¿±ce utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- "Remont DW 577 wraz ze ¶cie¿k± rowerow± od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - G±bin"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowo¶ci Go¶ciencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.