Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297304/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Żukowice poprzez budowę chodników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148
1.5.2.) Miejscowość: Żukowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zukowice.ezamawiajacy.pl,1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Żukowice poprzez budowę chodników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c03afef6-537a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003464/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Żukowice poprzez budowę chodników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297304/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 329923,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Budowa chodnika w pasie drogi gminnej nr 100046D w m. Nielubia”- etap 3aPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 100046D w m. Nielubia w zakresie budowy chodnika po lewej stronie drogi wraz z jego obniżeniem na długości istniejących zjazdów w km 0+000-0+400
UWAGA: Niniejsze postępowanie dotyczy tylko budowy chodnika od drogi krajowej nr 12 do wysokości budynku nr 38 tj. etap 3a.
Przebudowa zakłada wykonanie chodnika o szerokości 2,0 m i nawierzchni z betonowej kostki o gr. 8 cm o następującej konstrukcji: -kostka o gr.8cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 o gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, C 90/3 stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm, - stabilizacja gruntu cementem Rm=1,5 MPa o gr. 15 cm, -istniejące podłoże gruntowe maksymalnie dogęszczone oraz w miejscu zjazdów (obniżonego chodnika na dł. zjazdów): -kostka o gr.8cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 o gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, C 90/3 stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm, - stabilizacja gruntu cementem Rm=1,5 MPa o gr. 30 cm, -istniejące podłoże gruntowe maksymalnie dogęszczone
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 164949,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 100045D w m. SłonePrzedmiotem zamówienia jest przebudowa lewej strony drogi gminnej nr 100045D w m. Słone w zakresie budowy chodnika wraz z jego obniżeniem na długości istniejących zjazdów na dz. nr 100/1, 101, 51/4, 49/2 obręb 0011 Słone od boiska do drogi wewnętrznej w km 0+261,70 oraz wykonanie cieku przykrawężnikowego zgodnie z przedmiarami robót. Ponadto inwestycja zakłada oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową grubowarstwową wraz z pełnym oznakowaniem pionowym nowego przejścia dla pieszych (projekt organizacji ruchu zostanie przekazany Wykonawcy przed realizacją inwestycji).
Przebudowa zakłada wykonanie chodnika o szerokości 2,00 m z lokalnymi przewężeniami
i nawierzchni z betonowej kostki o następującej konstrukcji: -kostka o gr.8cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, C 90/3 stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm (chodnik) i 20 cm (zjazdy), - warstwa odsączająca o gr. po zag. 10 cm, stabilizacja gruntu cementem Rm=5 MPa o gr. 12 cm, -istniejące podłoże gruntowe maksymalnie dogęszczone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 164973,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202887,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276897,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202887,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU WITEK Małgorzata Jurkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020454665
7.3.3) Ulica: Oriona 13/19
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "WITEK" Małgorzata Jurkowska
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "WITEK" Małgorzata Jurkowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202887,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202917,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270897,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202917,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X-BRUK Natalia Furman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361757232
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 5/6
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202917,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.