Og³oszenie z dnia 2023-01-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00124573/01 - Wynik z dnia 2023-03-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Edukacyjnego w Brójcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Trzciel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966898
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poznañska 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzciel
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-320
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957431400
1.5.8.) Numer faksu: 957431400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@trzciel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.trzciel.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Edukacyjnego w Brójcach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e80a1817-9322-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00030857
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00029601/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Edukacyjnego w Brójcach.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e80a1817-9322-11ed-94da-6ae0fe5e71593.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
- przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.;
- poczty elektronicznej pod adresem urzad@trzciel.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz.344).
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.;
poczty elektronicznej pod adresem urzad@trzciel.pl
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych na platformie e-Zamówienia w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówieni oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. Dopuszcza siê komunikacjê pomiêdzy Wykonawc±, a Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej poprzez skrzynkê mailow± Wykonawcy i skrzynkê mailow± Zamawiaj±cego urzad@trzciel.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urz±d Miejski w Trzcielu, ul. Poznañska 22, 66-320 Trzciel, urzad@trzciel.pl
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez email: dpo@trzciel.pl lub korespondencyjnie na adres: Urz±d Miejski w Trzcielu, ul. Poznañska 22, 66-320 Trzciel. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Edukacyjnego w Brójcach.” prowadzonym w trybie podstawowym.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo Zamówieñ Publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GI.271.01.2023.R.J.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Edukacyjnego w Brójcach ul. Polna 6 w ilo¶ci oko³o 50 tys. litrów w ci±gu roku czyli oko³o 150 tys. litrów w okresie realizacji zamówienia tj. 10.02.2023r. – 09.02.2026r.
Olej opa³owy powinien spe³niaæ wymagania obowi±zuj±cej w Polsce normy jako¶ciowej PN-C-96024:2011 dla gatunku L1, rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008) w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe oraz spe³niaæ nastêpuj±ce parametry:
a) Olej opa³owy lekki o warto¶ci opa³owej min 42,6 MJ/kg.
b) Gêsto¶æ w temp. 15 ºC max 860 kg/m³.
c) Lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 20ºC max 6,00 mm²/s.
d) Temperatura zap³onu min 56 ºC
e) Zawarto¶æ siarki max 0,10 % (m/m).
f) Pozosta³o¶æ po spopieleniu max 0,01 %(m/m).
g) Zawarto¶æ wody max 200 mg/kg.
h) Ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg.
i) Temperatura p³yniêcia max -20ºC
j) Temperatura zap³onu min 56ºC
k) Zawarto¶æ barwnika (Salvent Red 19) min 6,3 mg/l
l) Zawarto¶æ znacznika (Salvent Yellow 124) min 6,0 max 9,0 mg/l
Dostawy oleju opa³owego winny byæ wykonywane wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1. Do ka¿dej dostawy wykonawca do³±czy ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego.
2. Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie, zgodnie z bie¿±cymi potrzebami zamawiaj±cego i z³o¿onym zamówieniem przez zamawiaj±cego. Zamówienie bêdzie sk³adane telefonicznie lub mailem i bêdzie okre¶laæ ka¿dorazow± ilo¶æ zamawianego oleju. Dostawy bêd± realizowane maksymalnie w ci±gu 3 dni roboczych (przy czym 1 dzieñ roboczy = 24 h) od z³o¿enia zamówienia, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7.30 – 15.30 w dniu uzgodnionym z zamawiaj±cym.
3. Miernikiem dostarczonego oleju opa³owego bêd± wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowo¿±cej olej w obecno¶ci upowa¿nionego przez zamawiaj±cego pracownika.
4. Minimalna jednorazowa dostawa to 2 500 l.
5. Zakres zamówienia obejmuje sprzeda¿ oleju opa³owego zamawiaj±cemu, za³adunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, roz³adunek oleju.
6. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie transportem w³asnym wykonawcy na miejsce wskazane przez zamawiaj±cego.
7. Dostawy realizowane bêd± sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowania zamawiaj±cego, okre¶laj±ce:
1) ilo¶æ oleju,
2) miejsce dostawy i roz³adunku oleju,
3) termin dostawy: nie krótszy ni¿ zaoferowany przez wykonawcê w z³o¿onej ofercie (wykonawca okre¶li w z³o¿onej ofercie deklarowany termin dostawy oleju. Termin ten jednak nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze),
4) osobê upowa¿nion± do odbioru dostawy oleju.
8. Zamawiaj±cy sk³ada telefonicznie lub mailowo zapotrzebowanie na olej opa³owy.
9. Dostawy realizowane bêd± w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku) w godz. 7:30-15:30.
10. Z uwagi na mo¿liwo¶æ zmiany bie¿±cych potrzeb w trakcie realizacji umowy zamawiaj±cy ma prawo do:
1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê warto¶ci zawartej umowy,
2) zwiêkszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê warto¶ci zawartej umowy,
11. Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do zamawiaj±cego w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonej w pkt 10.1), w tym: zmiana zaoferowanych przez wykonawcê w z³o¿onej ofercie ceny jednostkowej, ¿±danie realizacji umowy do wysoko¶ci 100 % ceny umownej.
12. Wykonawca ma obowi±zek dok³adnego i sumiennego rozliczania siê przed zamawiaj±cym z ilo¶ci i jako¶ci przywiezionego oleju.
13. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia ilo¶ci przywiezionego oleju, jak równie¿ do dokonania badania jako¶ci przywiezionego oleju.
14. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone osobom trzecim przez wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
15. Na dostarczony olej zamawiaj±cemu przys³uguje roszczenie z tytu³u rêkojmi na okres 2 lat zgodnie z Kodeksem cywilnym. Ponadto na ten sam okres wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci.
16. Wykonawca zrealizuje sprzeda¿ wraz z transportem zgodnie ze z³o¿on± ofert±, warunkami okre¶lonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, og³oszeniem oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje w ramach realizacji niniejszego zamówienia prawo opcji w oparciu o art. 441 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Poprzez prawo opcji zamawiaj±cy rozumie mo¿liwo¶ci zrealizowania umowy w szerszym zakresie ni¿ podana w niniejszym postêpowaniu. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy. Prawo opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamawianego paliwa do 10 % wielko¶ci wskazanych w SWZ. Wykonawca zobowi±zany bêdzie w ramach przewidzianego prawa opcji do sprzeda¿y paliwa na warunkach cenowych okre¶lonych w umowie przy uwzglêdnieniu upustów/mar¿y wskazanych w ofercie. Podstaw± do uruchomienia prawa opcji jest z³o¿enie przez zamawiaj±cego odpowiedniego zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-10 do 2026-02-09
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada wa¿n± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, której obowi±zek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.)).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Koncesja na obrót paliwami ciek³ymi, której obowi±zek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.);
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi byæ sporz±dzona na Formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) Pe³nomocnictwo dla osoby reprezentuj±cej Wykonawcê, o ile nie wynika to z innych
dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê. Pe³nomocnictwo sk³ada siê w postaci elektronicznej i
opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci
papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej dokonuje mocodawca. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania
pe³nomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
2) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postêpowania wed³ug za³±cznika nr 2a do SWZ.
3) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu wed³ug za³±cznika nr 2b do SWZ
4) Pisemne zobowi±zanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na
potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych
podmiotów, wg za³±cznika nr 3 do SWZ
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne wykonaj± poszczególni Wykonawcy,
okre¶laj±ce zakres jaki wykona ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym wg za³±cznik nr 4 do SWZ – o¶wiadczenie sk³ada
pe³nomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
b) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w punkcie 16.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 14.4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 4 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 14.2 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 14.2 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym wykonawc± wprzypadkach okre¶lonych w projektowanych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy stanowi±cych
za³±cznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-25 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-23
INNE PRZETARGI TRZCIEL
wiêcej: przetargi TRZCIEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób P³uc i Rehabilitacji w £odzi
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.