Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00498555/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Zakliczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKLICZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 32
1.5.2.) Miejscowość: Zakliczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-840
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zakliczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zakliczyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Zakliczyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-594d93de-7c69-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003474/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Zakliczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UM-III.271.ZP.40.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290128,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.„Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Zakliczyn” na linii komunikacyjnej nr I Paleśnica-Wróblowice.2. Przebieg linii komunikacyjnej, o której mowa w punkcie 1:
(rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne)
kierunek Paleśnica – Wróblowice:
Paleśnica Granica, Paleśnica I, Paleśnica, Borowa, Bieśnik, Bieśnik Granica, Zakliczyn - Szkoła , Zakliczyn - ul. Grabina III, Zakliczyn - ul. Grabina II, Zakliczyn ul. Grabina I, Zakliczyn Rynek , Zakliczyn Ośrodek Zdrowia, Lusławice, Lusławice – Skrzyżowanie, Wróblowice - Most, Wróblowice - Remiza.
kierunek Wróblowice – Paleśnica:
Wróblowice - Remiza, Wróblowice - Most, Lusławice – Skrzyżowanie, Lusławice, Zakliczyn Ośrodek Zdrowia, Zakliczyn Rynek, Zakliczyn – ul. Grabina I, Zakliczyn – ul. Grabina II, Zakliczyn – ul. Grabina III, Zakliczyn – Szkoła, Bieśnik Granica, Bieśnik, Borowa, Paleśnica, Paleśnica I, Paleśnica Granica.
Dzienna liczba kursów wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Paleśnica – Wróblowice: 4 kursy
- w ramach kierunku Wróblowice – Paleśnica: 4 kursy
- kurs tam i z powrotem wynosi 32 km
b) brak kursów w soboty, niedzielę i święta
c) przewidziane godziny odjazdów (mogą ulec zmianie)
- godziny odjazdów z Paleśnicy do Wróblowic: 07:00, 09:00, 12:00, 15:00
- godziny odjazdów z Wróblowic do Paleśnicy: 07:30, 10:15, 13:10, 15:30
- Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu rozkład jazdy na w/w linię komunikacyjną oraz informacje dotyczące rozkładu jazdy dla poszczególnych przystanków w linię komunikacyjną oraz informacje dotyczące rozkładu jazdy dla poszczególnych przystanków w sposób określony w § 11 ust. 1 i 3 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie rozkładów jazdy (Dz.U. z 2018 r. poz. 202).
4. Wielkość pracy przewozowej określona w wozokilometrach w okresie obowiązywania umowy dla linii komunikacyjnej wynosi: 30 976 .
5. Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2023 roku:
styczeń - 48
luty - 80
marzec - 92
kwiecień - 76
maj - 84
czerwiec - 84
lipiec – 84
sierpień - 88
wrzesień - 84
październik - 88
listopad - 84
grudzień - 76
Łączna ilość przejazdów: 968
Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej .
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100362,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II1.„Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Zakliczyn” na linii komunikacyjnej nr II Zakliczyn Rynek - Jamna.
2. Przebieg linii komunikacyjnej, o której mowa w punkcie 1:
(rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne)
kierunek Zakliczyn Rynek – Jamna
Zakliczyn Rynek, Bieśnik (powiatowy przy drodze do Słonej), Słona – Szkoła, Bieśnik Granica, Bieśnik, Borowa, Paleśnica (pod sklepem), Olszowa I, Olszowa II, Olszowa III, Olszowa II, Olszowa I, Paleśnica I (pod Kościołem), Paleśnica – Most (droga do Jamnej), Jamna I, Jamna II (Parking).
kierunek Jamna – Zakliczyn Rynek
Jamna II (Parking), Jamna I, Paleśnica – Most (droga do Jamnej), Paleśnica I (pod Kościołem), Olszowa I, Olszowa II, Olszowa III, Olszowa II, Olszowa I, Paleśnica (pod sklepem), Borowa, Bieśnik, Bieśnik – Most (gminny), Bieśnik (powiatowy przy drodze do Słonej), Słona – Szkoła, Bieśnik – Granica, Zakliczyn Rynek.
Dzienna liczba kursów wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Zakliczyn Rynek – Jamna: 2
- w ramach kierunku Jamna – Zakliczyn Rynek: 2
- kurs tam i z powrotem wynosi 40 km
b) brak kursów w soboty, niedzielę i święta
c) przewidziane godziny odjazdów (mogą ulec zmianie)
- godziny odjazdów z Zakliczyna Rynek do Jamnej: 8:30, 12:15
- godziny odjazdów z Jamnej do Zakliczyna Rynek: 8:05, 12:40
- Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu rozkład jazdy na w/w linię komunikacyjną oraz informacje dotyczące rozkładu jazdy dla poszczególnych przystanków w sposób określony w § 11 ust. 1 i 3 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie rozkładów jazdy (Dz.U. z 2018 r. poz. 202).
Wielkość pracy przewozowej określona w wozokilometrach w okresie obowiązywania umowy dla linii komunikacyjnej wynosi: 19 360.
Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2023 roku:
styczeń - 24
luty - 40
marzec - 46
kwiecień - 38
maj - 42
czerwiec - 42
lipiec – 42
sierpień - 44
wrzesień - 42
październik - 44
listopad - 42
grudzień - 38
Łączna ilość przejazdów: 484
Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej .
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 72987,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III1.„Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Zakliczyn” na linii komunikacyjnej nr III Zakliczyn Rynek – Dzierżaniny.
2. Przebieg linii komunikacyjnej, o której mowa w punkcie 1:
(rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne)
kierunek Zakliczyn Rynek - Dzierżaniny
Zakliczyn Rynek, Zakliczyn ul. Ruchu Oporu -Zielona, Zakliczyn – ul. Ruchu Oporu – Szkoła, Zdonia - Kuźnia, Zdonia Wilczy Dziół, Wola Stróska, Stróże – Szkoła, Stróże – Centrum, Filipowice – Podymacz, Filipowice, Filipowice, Ruda Kameralna, Borowa – Dzierżaniny, Borowa – Centrum, Borowa – Doliny, Borowa – Centrum, Dzierżaniny – Skrzyżowanie, Dzierżaniny – Szkoła.
kierunek Dzierżaniny – Zakliczyn Rynek
Dzierżaniny – Szkoł, Dzierżaniny – Skrzyżowanie, Borowa – Dzierżaniny, Borowa – Centrum, Borowa – Doliny, Borowa – Centrum, Borowa – Dzierżaniny, Ruda Kamerlana, Filipowice, Filipowice, Filipowice – Podymacz, Stróże – Centrum, Stróże – Szkoła, Wola Stróska, Zdonia – Wilczy Dziół, Zdonia – Kuźnia, Zakliczyn – ul. Ruchu Oporu – Szkoła, Zakliczyn Rynek
3. Dzienna liczba kursów wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku z Zakliczyna Rynek do Dzierżanin: 4
- w ramach kierunku z Dzierżanin do Zakliczyna Rynek : 4
- kurs tam i z powrotem wynosi 32 km
b) brak kursów w soboty, niedzielę i święta
c) przewidziane godziny odjazdów (mogą ulec zmianie)
- godziny odjazdów z Zakliczyn Rynek - Dzierżaniny: 6:20, 9:00, 12:10; 15:00
- godziny odjazdów z Dzierżaniny – Zakliczyn Rynek: 6:50, 9:45, 12:40, 15:30
- Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu rozkład jazdy na w/w linię komunikacyjną oraz informacje dotyczące rozkładu jazdy dla poszczególnych przystanków w sposób określony w § 11 ust. 1 i 3 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie rozkładów jazdy (Dz.U. z 2018 r. poz. 202).
4. Wielkość pracy przewozowej określona w wozokilometrach w okresie obowiązywania umowy dla linii komunikacyjnej wynosi: 30 976
5. Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2023 roku:
styczeń - 48
luty - 80
marzec - 92
kwiecień - 76
maj - 84
czerwiec - 84
lipiec - 84
sierpień - 88
wrzesień - 84
październik - 88
listopad - 84
grudzień - 76
Łączna ilość przejazdów: 968
Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej .
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 116779,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo - Usługowa ,,FTU” Magdalena Jakubas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733015786
7.3.3) Ulica: Biadoliny Radłowskie
7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-828
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Transportowo Usługowa " FTU " Magdalena Jakubas
jakie przetargi wygrała firma
Firma Transportowo Usługowa " FTU " Magdalena Jakubas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100362,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-16 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MARK - TRAWEL MAREK WIELGUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681413284
7.3.3) Ulica: BACZKÓW
7.3.4) Miejscowość: DZIEWIN
7.3.5) Kod pocztowy: 32-708
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK WIELGUS - P.P.H.U. "MARK-TRAWEL"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK WIELGUS - P.P.H.U. "MARK-TRAWEL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72987,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-16 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MARK - TRAWEL MAREK WIELGUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681413284
7.3.3) Ulica: Baczków
7.3.4) Miejscowość: Dziewin
7.3.5) Kod pocztowy: 32-708
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK WIELGUS - P.P.H.U. "MARK-TRAWEL"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK WIELGUS - P.P.H.U. "MARK-TRAWEL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116779,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-16 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2025 r.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027"
- Dowóz i odwóz 31 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 3 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, ul. Gliwicka 366 wraz z opieką nad nimi
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.