eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwaniska › "DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2022 ROKU"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2022 ROKU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8631031706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Iwaniska

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-576

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15/ 860-11-75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: danuta-zeas@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwaniska.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2022 ROKU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fbc8f67-4d06-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282366/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 294675,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: dowóz uczniów (ilość osób wyszczególniono w poniższej tabeli), dla czterech tras:

Jednostka I TRASA II TRASA III TRASA IV TRASA Ogółem
PSP w Iwaniskach 80 73 32 5 190
PSP w Mydłowie 76 76
PSP w Ujeździe 59 59
Razem 80 73 108 64 325

I TRASA:
- Iwaniska, Kamienna Góra, Gryzikamień, Łopatno, Marianów, Dziewiątle - Szkoła Filialna Wygiełzów, Kamienna Góra - PSP Iwaniska,
- Iwaniska, Sobiekurów, Wojnowice, Planta1, Planta 2 , Kobylany - PSP Iwaniska,
- dwa kursy i dwa powroty. Ilość kilometrów dziennie - 154 km.
II TRASA:
Iwaniska- Wzory1, Wzory2, Zielonka, Skolankowska Wola. Jastrzębska Wola, Łagowica Stara, Jastrzębska Wola, Wola Skolankowska, Zielonka, Wzory, Stobiec Górny, Stobiec Dolny, Stobiec, Zaldów - PSP Iwaniska.
- dwa kursy i dwa powroty. Ilość kilometrów dziennie - 130 km.
III TRASA:
- Iwaniska, Krępa, Tęcza – PSP Iwaniska- Ujazd, Kopiec, Kamieniec, Kamieniec Kolonia, Przepiórów. Krasków, Garbowice, Borków wieś , PSP Mydłów, Boduszów, Mydłowiec, Strzyżowice , Kaczyce – PSP Mydłów, Boduszów , Krępa Dolna, Krępa Górna – Tęcza, PSP Iwaniska - dwa kursy i dwa powroty. Ilość kilometrów dziennie - 160 km.
IV TRASA:
Iwaniska, Kopiec 1, Kopiec 2, Kujawy, Kolonia Konary, Radwanówek , Radwan1, Radwan 2, Toporów, PSP Ujazd, Haliszka , PSP Iwaniska - dwa kursy i dwa powroty. Ilość kilometrów dziennie - 120 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 243750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych na dowóz uczniów do Publicznych Szkół w Iwaniskach - Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach, Publicznej Szkoły Podstawowej
w Ujeździe, Publicznej Szkoły Podstawowej w Mydłowie w 2022 roku oraz do Ośrodka Rehabilitacyjnego „Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu, Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jałowęsach, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Niemienicach.

Zadanie 2: Dowóz uczniów (liczba uczniów wskazana w treści), na następujących trasach:

- Dowóz uczniów na trasie V:
-Dowóz i powrót dzieci i młodzieży niepełnosprawnej wraz z opiekunem na trasie: Wygiełzów, Kujawy, Przepiórów (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego „Radość Życia „ dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu. Ilość dzieci – 3, Ilość kilometrów dziennie - 160 km ( dowóz i powrót) .
- Dowóz uczniów na trasie VI :
- Dowóz i powrót uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem na trasie: Planta, Łagowica Nowa, Kopiec, Garbowice Kolonia (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jałowęsach , Gmina Opatów – ilość uczniów –6. Ilość kilometrów dziennie - 150 km ( dowóz i powrót) ..
- Dowóz uczniów na trasie VII :
- Dowóz i powrót uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem na trasie: Iwaniska, Przepiórów, Ujazd, Łopatno, Stobiec Iwaniska , Wojnowice (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Niemienicach, Gmina Sadowie - ilość dzieci -8. Ilość kilometrów dziennie -170 km ( dowóz i powrót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 50925,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS CAR SERVICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9591840764

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021. poz. 1129 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla zadania 2, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.