Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00219032/01 - Wynik z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22-5493737
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetrgi@zgnmokotow.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024/2025.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79aaa7bf-b119-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026780/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi pocztowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgnmokotow.ezmawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy zamawiającym
a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu systemu Marketplanet (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, który został wskazany w SWZ.
Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje
i procedury procesu zakupowego”.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych
dotyczące systemu https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
pozostałe zawarte w SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę w języku polskim ściśle według postanowień SWZ.
Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .xls, .xlsx, XAdES i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych dokumentów lub oświadczeń składanych jako elektroniczna kopia dokumentu: .pdf, .jpg, .tiff, XAdES.
Zamawiający, określając dopuszczalne formaty danych w jakich Wykonawca może przedłożyć dokumenty lub oświadczenia, korzysta z katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017, poz. 2247).
Zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1797) do podpisywania ofert
w systemie oraz plików dokumentów załączanych do oferty oraz pozostałych składanych postępowaniu rekomenduje się użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wykorzystującego funkcję skrótu SHA-2.
Sporządzenie i złożenie oferty wymaga rejestracji konta wykonawcy w systemie Marketplanet OnePlace (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację do aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie stanowi zobowiązania do złożenia oferty. Po zarejestrowaniu i aktywacji konta wykonawca sporządza ofert, którą należy opatrzyć i złożyć (wysłać) w systemie :
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- podpisem osobistym
Pozostałe zawarte w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż:
1) administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl,
3) Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym jego obowiązków statutowych, a także wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
4) odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy będą podmioty uczestniczące w realizacji niniejszej umowy, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych;
5) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów niniejszej umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione
na podstawie niniejszej umowy ma prawo do:
a) dostępu do jej danych osobowych na podstawie art.15 RODO;
b) sprostowania lub uzupełnienia jej danych osobowych na podstawie art.16
RODO;
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art.18 ust.2 RODO,
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
e) usunięcia danych osobowych na podstawie i z ograniczeniami wynikającymi z art. 17 RODO;
pozostałe zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.PNK.US.260.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1730500,50 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy oraz podległych mu 6-ciu DOM-ów w zakresie przyjmowania, przemieszczania
i doręczania przesyłek listowych i paczek, zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640), zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz transportu przesyłek w okresie od dnia następującego po dniu podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 16 marca 2024 r. do dnia 30 listopada 2025 r.
Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę jego działalności, przeszło 80% wartości wysyłanych przez niego przesyłek listowych to dokumenty urzędowe, w związku z powyższym wymaga, aby potwierdzenie nadania przez niego przesyłek rejestrowych, tj.: poleconych
i poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru wydane przez Wykonawcę, nadawało im moc dokumentu urzędowego, zgodnie z art. 17 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640).
Jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej sześcioma placówkami odbiorczymi, czynnymi
co najmniej od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-15.00, położonymi na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy (w tym co najmniej po jednej w każdym rejonie administracyjnym Zamawiającego, tj. na terenie DOM Służewiec, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Polkowska), Zamawiający osobiście będzie dostarczał przesyłki do placówek odbiorczych Wykonawcy. W przypadku nieposiadania przez Wykonawcę sześciu placówek odbiorczych, o których mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z:
a) SIEDZIBA ZGN, ul. Irysowa 19, Warszawa,
b) DOM SŁUŻEWIEC, ul. Smoluchowskiego 2. Warszawa,
c) DOM WIERZBNO, ul. Kolberga 6, Warszawa,
d) DOM WIŚNIOWA, ul. Falęcka 10, Warszawa,
e) DOM MADALIŃSKIEGO, ul. Wiśniowa 35, Warszawa,
f) DOM KONDUKTORSKA, ul. Konduktorska 12, Warszawa,
g) DOM POLKOWSKA, ul. Polkowska 7, Warszawa.
Przez Wykonawcę rozumie się podmiot uprawniony do wykonywania usług pocztowych
w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym
i zagranicznym.
Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi:
1) Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia, rozumie się przesyłki listowe:
a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii
w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym;
b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowne, najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym (termin dostarczania przesyłek w następnym dniu po dniu nadania D+1 pod warunkiem nadania do godziny 15:00);
c) polecone - przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym (termin dostarczania przesyłek od 2 do 4 dni od dnia nadania);
d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane, najszybszej kategorii w obrocie krajowym
i w obrocie zagranicznym (termin dostarczania przesyłek w następnym dniu po dniu nadania D+1 pod warunkiem nadania do godziny 15:00);
e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym;
f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania - i doręczone za pokwitowaniem odbioru
w obrocie krajowym i zagranicznym;
g) przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością;
h) formaty przesyłek:
Format S – to przesyłka o wymiarach:
maksimum – 230 x 160 x 20 mm wysokości; waga max to 500 g
Format M – to przesyłka o wymiarach:
maksimum – 325 x 230 x 20 mm wysokości; waga max to 1000 g
Format L – to przesyłka o wymiarach:
suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm; waga max to 2000 g.
2) Przez paczki pocztowe, rozumie się paczki:
a) zwykłe – rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii (do 3 dni od dnia nadania);
b) priorytetowe – rejestrowane najszybszej kategorii (termin deklarowany w następnym dniu roboczym po dniu nadania do godz. 15:00).
c) Gabaryty paczek:
„GABARYT A to paczki o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 m
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć : długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm.
GABARYT B to paczki o wymiarach:
MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego
w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.”.
Pozostałe zawarte SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-16 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy w przypadku konieczności wykonania podobnych usług pocztowych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość ww. powtórzonych podobnych usług nie przekroczy 40 % wartości zamówienia podstawowego.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego: Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki, w standardach nie gorszych niż w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4,
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt. 4 ustawy,
-uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej tj., że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (dla działalności pocztowej określonej w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe – Dz.U. z 2023 r. poz. 1640) pozwalający na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek
w obrocie krajowym i zagranicznym.
Spełnienie warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty ww. aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych odpowiadającej ww. wymogom.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
-sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
Zamawiający nie wymaga spełniania ww. warunku.
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wymaga spełniania ww. warunku.
- W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
pozostałe zawarte w SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
- aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (dla działalności pocztowej określonej w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pozwalający na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym).
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca.
UWAGA: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
- tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę;
- informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego - oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
Pozostałe zawarte w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załaczniku nr 2 do wzoru Formularza Oferty Rozdział II SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówieniai w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonan
-Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać
-Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. Wszelkie informacje i korespondencja kierowana przez Zamawiającego do pełnomocnika uważa się za skierowaną do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. W formularzu ofertowym Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od Zamawiającego.
- Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się spełnianiem warunków udziału w postępowaniu na zasadach
- Dokumenty wymagane w przypadku powoływania się na podmioty trzecie.
- Zgodnie z art. 118 ustawy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie/oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym przypadku kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów są poświadczane - W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu
z zastosowaniem regulacji art. 112 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy Zamawiający wymaga, by w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu warunków doświadczenia wykazał udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia. Dowód potwierdzający dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego musi mieć formę pisemną, posiadać zarówno stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów Wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie.
- Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniach Załącznik nr 1 i 2 do SWZ.
- W przypadku polegania na zasobach innych podmiotach, o których mowa w art. 118 ustawy Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów – pisemnego zobowiązania tych podmiotów, na załączniku do oferty, o którym mowa w pkt. 11.10.4. SWZ.
Pozostałe zawarte w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postepowania:a) zmiana nazwy lub adresu Wykonawcy bądź Zamawiającego;
b) zmiany osób odpowiedzialnych za współpracę operacyjną;
c) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub jego części, gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego;
d) zmiany zakresu rzeczowego;
e) ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza oferty nie będą podlegały zmianom przez okres realizacji umowy,
z wyjątkiem poniższych sytuacji:
1. w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku;
2. w przypadku, kiedy wprowadzenie zmian wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana ww. cen leży w interesie publicznym;
3. ceny jednostkowe, podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza oferty, ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia
w przypadku, gdy opłaty pocztowe, wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy, będą niższe od cen wynikających z przedłożonej oferty. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe wobec usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu. Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen usług związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (waloryzacja).
Pozostałe zawarte w SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-29 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-27
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.