Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00322772/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY KRZYWDA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYWDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żelechowska 24B
1.5.2.) Miejscowość: Krzywda
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 257551006
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrzywda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminakrzywda.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY KRZYWDA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be271302-6181-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003203/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY KRZYWDA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322772/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.1.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 469199,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pod nazwą „ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY KRZYWDA” jest:
1) usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, z terenów użyteczności publicznej, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (adres: ul. Kolejowa 30B, 21-470 Krzywda), z cmentarzy z obrębu Gminy Krzywda, ich transport do odpowiedniej instalacji (do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych „Adamki” w m. Biała gm. Radzyń Podlaski, Biała 185B, 21-300 Radzyń Podlaski, jako instalacji komunalnej, wpisanej w pozycji A, B i C Tabeli 7 Region Północno - Zachodni, załącznika do Uchwały Nr XXVIII/479/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 28 grudnia 2012 r. (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z dnia 16 stycznia 2013 r. poz. 128) w zakresie posiadanego przez ten zakład pozwolenia zintegrowanego, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego nr XXIV/349/2016 z dnia 2 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2022, oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Krzywda.
2) Opłaty za przyjęcie odpadów do ZZOK w Adamkach ponosi Zamawiający.
3) Wykonawca w okresie wykonywania zamówienia obowiązany jest wyposażyć nieruchomości w worki do gromadzenia odpadów w kolorach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Krzywda (zał. nr 1), w ten sposób, że za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów Wykonawca na nieruchomości pozostawia worek pusty. Ponadto przynajmniej raz w miesiącu Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia po 300 szt. każdego rodzaju worków do siedziby Urzędu Gminy w Krzywdzie, pokój nr 16 – gospodarowanie odpadami komunalnymi.
4) Przekazanie odpadów winno być potwierdzone kartą przekazania odpadów sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5) Zamawiający szacuje ilość odpadów w czasie trwania zamówienia na około 1704 Mg, jednocześnie zastrzega, że ilość ta może ulec zmianie do ilości faktycznie odebranych odpadów.
6) Zamawiający zastrzega, iż odbiór odpadów komunalnych powinien nastąpić w każdym miesiącu, poczynając od stycznia 2022 r.
7) Odpady komunalne należy odbierać zgodnie ze szczegółowym wykazem nieruchomości, który zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Informacje w wykazie będą uaktualniane przez Zamawiającego do ostatniego dnia każdego miesiąca.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90511400-6 - Usługi zbierania papieru
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450878,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550255,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450878,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250003819
7.3.3) Ulica: Kościelna
7.3.4) Miejscowość: Wojcieszków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-411
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450878,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI KRZYWDA
więcej: przetargi KRZYWDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj.odpady palne (paliwo alternatywne) po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, pochodzących z ZZO Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Wywóz i przekazywanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych, gruzu i odpadów komunalnych (segregowanych i zmieszanych) z nieruchomości Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj. odpady palne (paliwo alternatywne), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.