Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00445683/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
- 2023/BZP 00448091/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
- 2023/BZP 00461821/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
- 2024/BZP 00226109/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w utworach czwartorzędowych ujęcia wody (studni głębinowej S1) dla nawadniania terenu Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Kaczory.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KACZORY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA 17
1.5.2.) Miejscowość: Kaczory
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 2831 461
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaczory@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaczory.pila.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/pn/lasy/demand/132544/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w utworach czwartorzędowych ujęcia wody (studni głębinowej S1) dla nawadniania terenu Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Kaczory.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa44ec64-6a77-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00263226/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa systemu nawadniania szkółki leśnej - wykonanie odwiertu geologicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.5.2023.KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213542,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odwiertu studni głębinowej (otworu studziennego) w utworach czwartorzędowych na terenie dz. nr 8192 obręb Grabówno, gm. Miasteczko Krajeńskie. Zakłada się wystąpienie czwartorzędowego użytkowego poziomu wodonośnego i wiercenie do głębokości 99,0 m. Końcowa średnica właściwego otworu, niezależnie od sposobu wiercenie wynosi minimum 410 mm. W otworze zaprojektowano posadowienie kolumny filtracyjnej PVC – szereg KV (DZ 250, Ø 280 mm) o następującej konstrukcji (w przypadku głębokości przekraczającej 80, należy zastosować szereg KV):
rura podfiltrowa o długości min. 6,0 m;
część robocza filtra – filtr szczelinowy o długości 21,0 m owinięty siatką do granulacji warstwy wodonośnej;
rura nadfiltrowa o długości 72,0 m.
Kolumnę należy posadowić na głębokości 99,0 m. Wokół części czynnej, w strefie głębokości ca 72 – 93 m wykonać obsypkę dostosowaną do uziarnienia ujętej warstwy wodonośnej. Powyżej, przestrzeń między rurą nadfiltrową a ściana otworu w interwałach 69,0 – 49,50 m p.p.t., 33,5 – 17,5 wypełnić materiałem uszczelniającym zgodnie z dokumentacją geologiczną.
W przypadku udokumentowania odmiennego aniżeli przewidywany przedział głębokości występowania warstwy wodonośnej, konstrukcję kolumny filtrowej należy dostosować do rozpoznanych warunków. Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do przekazania wszelkich niezbędnych materiałów Inspektorowi Nadzoru Geologicznego w celu opracowania dokumentacji hydrogeologicznej. Po stronie Wykonawcy leży dopełnienie wszelkich czynności formalno-prawnych które należy wykonać w celu realizacji robót, z wyłączeniem dokonania zgłoszenia wodnoprawnego, którego dokona Zamawiający w terminie do dnia 30.10.2023 r. Zamawiający na swój koszt zapewnia prowadzenie dozoru i kierowanie pracami geologicznymi dotyczącymi wykonania odwiertu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 9 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
(1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
(2) Przedmiar robót;
(3) Projekt robót geologicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155594,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177513,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155594,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-TERRE EMIL TOWPIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261583577
7.3.3) Ulica: Połęcko 32
7.3.4) Miejscowość: MASZEWO
7.3.5) Kod pocztowy: 66-614
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155594,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.