Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00512796/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
- 2023/BZP 00099615/01 - Wynik z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7089961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9410a79-81e3-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037130/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przewóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.6.TP.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65376,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I dowóz do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Zygmuntowie1) przebieg trasy:
a) dowóz (33 km): Ślesin – Zygmuntowo
b) odwóz (33 km): Zygmuntowo – Ślesin
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 10.890 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w okresie obowiązywania umowy: 165 dni.
Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki
docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania
umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach –
nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się
przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra
Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić
przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca
niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu
niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z
wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w
rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz
zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września
2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym
danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym
/jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w
związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II
Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie
- Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5
do SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 11 miesięcy, licząc od 13 lutego 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 21780,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II dowóz do Szkoły Twórczej Integracji im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Milinie1) przebieg trasy:
a) dowóz (14 km): Licheń Stary – Helenów Drugi – Jabłków – Polic – Osowce - Milin
b) odwóz (14 km): Milin – Osowce – Polic – Jabłków – Helenów Drugi – Licheń Stary
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 4.620 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w okresie obowiązywania umowy: 165 dni.
Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki
docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania
umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach –
nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się
przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra
Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić
przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca
niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu
niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z
wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w
rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz
zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września
2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym
danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym
/jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w
związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II
Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie
- Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5
do SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 11 miesięcy, licząc od 13 lutego 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 16123,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III dowóz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Marianowie1) przebieg trasy:
a) dowóz (15 km): Pogoń Lubstowska – Marianowo
b) odwóz (15 km): Marianowo – Pogoń Lubstowska
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 4.950 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w okresie obowiązywania umowy: 165 dni.
Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki
docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania
umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach –
nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się
przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra
Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić
przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca
niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu
niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z
wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w
rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz
zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września
2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym
danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym
/jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w
związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II
Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie
- Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5
do SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 11 miesięcy, licząc od 13 lutego 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 27472,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
1) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy Pzp
„Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania”.
2) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
3) W związku z art. 266 ustawy Pzp:
„Do przygotowania i prowadzenia przez zamawiających publicznych postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne stosuje się przepisy działu II, z wyjątkiem przepisów art. 83, art. 86, art. 87 ust. 3, art. 88-90, art. 97 ust. 2, art. 124, art. 125 ust. 2 i 6, art. 126, art. 127 ust. 1, art. 129, art. 130, art. 132-188, art. 220, art. 227 ust.1, art. 257, art. 264 i art. 265, chyba że przepisy niniejszego działu stanowią inaczej.
Uzasadnienie faktyczne:
1) W niniejszym postępowaniu do terminu składania ofert tj. 30.12.2022 r godz. 08:00 do realizacji Części I wpłynęło 5 ofert złożonych przez Wykonawców:
1. Gminny Ośrodek Kultury w Skulsku, Mielnica Duża 32a, 62-560 Skulsk,
kwota oferty: 29.145,60 zł
2. WIKTORIA PAWEŁ WALERIAŃCZYK, Piotrkowice 22B, 62-561 Ślesin,
kwota oferty: 85.922,10 zł
3. Alfa Bus Sp. z o.o., ul. Kolberga 9, 25-516 Kielce, kwota oferty: 65.013,30 zł
2) Zamawiający zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynoszącą 25.000,00 zł (brutto).
4) Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż kwoty ofert znacznie przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia do kwoty zaoferowanej przez Wykonawców.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI ŚLESIN
- Budowa dróg rowerowych na terenie Gminy Ślesin Obiekt: Budowa drogi rowerowej w m. Różopole
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie gminy Ślesin w zakresie koszenia
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: przetargi ŚLESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu autobusowego uczniów na podstawie biletów miesięcznych w ramach publicznej linii regularnej.
- SUKCESYWNY ZAKUP BILETÓW ELEKTRONICZNYCH DŁUGOOKRESOWYCH ORAZ INNYCH RODZAJÓW BILETÓW ELEKTRONICZNYCH NA TRANSPORT PUBLICZNY (ZBIOROWY) DO WYKORZYSTANIA PRZEZ PRACOWNIKÓW ŚUW.
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Skała w roku 2025
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.