Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kupno w drodze umowy sprzedaży nowego samochodu (busa) przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Czersku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kupno w drodze umowy sprzedaży nowego samochodu (busa) przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Czersku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4c767b9-2bb9-4c9d-a0a5-5538df407727
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie
internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email:
zamowieniapubliczne@czersk.pl lub urzad_miejski@czersk.pl
Adres strony internetowej do komunikacji:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików
wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z zał. nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.2. Zamawiający rekomenduje
wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf3. W celu ewentualnej kompresji
danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: 3.1. .zip 3.2. .7Z4. Wśród rozszerzeń powszechnych a
niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną
uznane za złożone nieskutecznie. 5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem
zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do
składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego
podpisu elektronicznego: 6.1. ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,
zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich
podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 6.2.pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES
o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 6.3.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku
podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np.
osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z
odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9.
Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. 10. Ofertę należy przygotować z należytą
starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do
zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert. 11. Jeśli wykonawca
pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 12.
Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to
skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia
oferty.
13. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
13.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej
pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl 15. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie, określa w pkt 7.9 SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 29 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 29 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Kupno w drodze umowy sprzedaży nowego samochodu (busa) przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Czersku”.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D: Likwidacja barier transportowych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Czersku.
Samochód winien spełniać następujące minimalne parametry techniczno -użytkowe:
1.pojazd fabrycznie nowy
2.rok produkcji pojazdu: nie starszy niż 2024 rok
3.pojazd wraz z wyposażeniem musi posiadać pełną homologację z przeznaczeniem do przewozu osób z niepełnosprawnościami (w tym przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim)
4.musi być sprawny technicznie, wolny od usterek i wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, kompletny i gotowy do eksploatacji
5.pojazd konstrukcyjnie wyposażony w 9 miejsc siedzących (tj. 8 miejsc siedzących dla pasażerów + 1 miejsce siedzące dla kierowcy)
6.rozmieszczenie siedzeń: I rząd (1+2), II rząd (1+2) lub pojedyncze, III rząd (2+1) lub pojedyncze, siedzenia w II i III rzędzie szybko i łatwo demontowane
7.pojazd przystosowany do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, tzn. wyposażony w homologowane szyny do mocowania wózka inwalidzkiego, pasy do mocowania wózka do szyn podłogowych, pasy bezpieczeństwa dla osoby na wózku , 2 szyny przenośne najazdowe aluminiowe z bieżnią antypoślizgową do wprowadzania wózka tylnymi drzwiami – możliwość montażu wózka inwalidzkiego według bieżących potrzeb Zamawiającego kosztem opcjonalnego łatwego i szybkiego demontażu, samochód musi zostać odpowiednio oznaczony – symbol transport osób niepełnosprawnych, naklejka dofinansowano z PFRON, Gmina Czersk (wzór naklejki Zamawiający przekażę po podpisaniu umowy)
8.szyby w przestrzeni pasażerskiej przyciemniane
9.szyba przednia z osłoną przeciwsłoneczną
10.w przestrzeni pasażerskiej okna prawe i okna lewe
11.kolor lakieru do uzgodnienia z Zamawiającym (preferowany kolor szary, biały)
12.liczba drzwi: cztery, w tym: 1 drzwi kierowcy po lewej stronie,
1 drzwi pasażera po prawej stronie, 1 drzwi przesuwne do przestrzeni pasażerskiej po prawej stronie, z podświetlonym, obniżonym stopniem wysuwanym mechanicznie (tzn. stopniem zapewniającym swobodne wejście i wyjście do i z pojazdu osobom z niepełnosprawnością i możliwością blokady drzwi przez kierowcę, 1 drzwi dwuskrzydłowe z szybami z tyłu pojazdu
13.lusterko wsteczne wewnętrzne
14.lusterka zewnętrzne boczne podgrzewane, sterowane elektrycznie
15.światła do jazdy dziennej
16.przednie światła w technologii Full Led
17.pełnowymiarowe koło zapasowe
18.zestaw opony letnich i zimowych z felgami
19.zbiornik paliwa o pojemności minimum 50l
20.silnik Diesla wysokoprężny o pojemności minimum 1900 cm3
21.moc silnika: minimum 130 KM
22.norma emisji spalin: minimum EURO VI
23.skrzynia biegów manualna lub automatyczna, liczba biegów: minimum 5 + bieg wsteczny
24.układ kierowniczy ze wspomaganiem i możliwością regulacji kolumny kierowniczej
25.układ hamulcowy hydrauliczny; hamulce tarczowe przód i tył, hamulec postojowy
26.system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania lub równoważny spełniający podobne zadania
27.system kontroli trakcji
28.system stabilizacji toru jazdy
29.poduszka powietrzna czołowa kierowcy
30.kamera cofania i czujniki parkowania przód/bok/tył
31.fotel kierowcy z regulacją przesuwu z podłokietnikiem
32.fotele pasażerskie tapicerowane (tapicerka z wytrzymałego materiału, innego niż ekoskóra, w ciemnym kolorze), z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, siedziska i oparcia wyposażone w gąbkę (piankę) zmiękczającą pod tapicerką
33.schowek w desce rozdzielczej
34.podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną w kolorze ciemnym
35.oświetlenie wewnętrzne w części przedniej i przedziale pasażerskim umiejscowione w podsufitce
36.elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich
37.system audio (radio, USB, Bluetooth, MP3, nagłośnienie kabiny kierowcy i przestrzeni pasażerskiej)
38.klimatyzacja 2 strefowa z dodatkową nagrzewnicą
39.niezależna klimatyzacja kabiny kierowcy
40.niezależne sterowanie klimatyzacją i ogrzewaniem w części pasażerskiej
41.komputer pokładowy z menu w języku polskim
42.szybkościomierz ze skalą w kilometrach
43.pojazd wyposażony w akcesoria: apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, zestaw narzędzi (w tym podnośnik samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół), instrukcja obsługi samochodu w języku polskim
44.dywaniki gumowe w kabinie kierowcy
45.immobiliser
46.centralny zamek sterowany pilotem
47.gwarancja i rękojmia na silnik, podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne: minimum 24 miesiące.
48.gwarancja i rękojmia na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów – minimum 24 miesiące (licząc od dnia podpisania protokołu odbioru mikrobusa).
49. gwarancja i rękojmia na perforację nadwozia bez limitu kilometrów – minimum 96 miesięcy (licząc od dnia podpisania protokołu odbioru mikrobusa).
50.gwarancja i rękojmia na wykonaną zabudowę pojazdu bez limitu kilometrów – minimum 24 miesiące (licząc od dnia podpisania protokołu odbioru)
51. pojazd musi być dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego nie później niż w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
52. pojazd musi spełniać wszystkie normy i wymagania przewidziane przepisami prawa obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego przeznaczonego do przewozu osób (w tym osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim).
53.pojazd oraz wszelkie zastosowane części, materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje, świadectwa zgodności WE oraz spełniać normy i przepisy w zakresie przewozu osób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1. opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ.
2. FORMULARZ ASORTYMENTOWY, który Wykonawca uzupełnia o wymagane informacje, podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione oraz dołącza do Formularza Oferty.
3. projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji przetargowej, specyfikacjach technicznych, zestawieniu wyposażenia, wyjaśnieniach do przetargu i innych dokumentach postępowania Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego
w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: cena - 60% oraz Gwarancja i rękojmia na silnik i podzespoły mechaniczne, elektryczne
i elektroniczne - „G1” - 20 pkt
Gwarancja i rękojmia na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów - „G2”-10 pkt
Gwarancja i rękojmia na perforację nadwozia bez limitu kilometrów - „G3” – 5 pkt
Gwarancja i rękojmia na wykonaną zabudowę pojazdu bez limitu kilometrów - „G4” – 5 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na silnik i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na perforację nadwozia bez limitu kilometrów
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonaną zabudowę pojazdu bez limitu kilometrów
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1. formularz asortymentowy – zał. nr 1A do SWZ
2. oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ składa każdy z wykonawców.
3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferta powinna być: 1. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, 2. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, 2.3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W związku z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie.Szczegółowy przewidywany zakres zmian zawierają Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na na podstawie art. 108 ust. 1Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 Pzp, w terminie nie
krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało
przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób. 3.
Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 2,
jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę. 4. Wykonawca, którego
oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, będzie
zobowiązany zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach
umowy, które stanowią załącznik nr 5 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty. 5.
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przedłożyć: 5.1. w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - umowę regulującą współpracę Wykonawców działających wspólnie (umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej).
INNE PRZETARGI CZERSK
- Dostawa oprogramowania w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Czersk
- Kupno w drodze umowy sprzedaży nowego samochodu (busa) przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Czersku
- "Dowożenie dziecka niepełnosprawnego z terenu Gminy Czersk do OREW-u w Płociczu w roku szkolnym 2024/2025"
- Budowa zbiornika retencyjno-infiltracyjnego w Łęgu
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu 9 -osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Żurominie.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla KW PSP w Warszawie.
- "Zakup oraz dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa w formie leasingu nowego samochodu osobowego- 1 szt.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.