Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00062401/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-24
- 2025/BZP 00066643/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Awaryjny remont Mostu Bronisław w Woli w ramach bieżącego utrzymania obiektu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEDŹNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 131
1.5.2.) Miejscowość: Miedźna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-227
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@miedzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Awaryjny remont Mostu Bronisław w Woli w ramach bieżącego utrzymania obiektu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-557236db-fcfa-451f-b554-5cd453bd5d3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013463/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Awaryjny remont mostu Bronisław w Woli w ramach bieżącego utrzymania obiektu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,187060,9c35e8c5e41b46041ba842af86f68cc4.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy do elektronicznej obsługi zamówień, zwanej dalej platformą przetargową, dostępną pod adresem internetowym: https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,187060,9c35e8c5e41b46041ba842af86f68cc4.html zadanie pn.: „Awaryjny remont Mostu Bronisław w ramach bieżącego utrzymania obiektu.” IR.271.3.1.2025
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcjach użytkowników na Platformie przetargowej. Link: https://miedzna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html - instrukcja pn.: Wymagania techniczne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące RODO znajdują się w rozdziale XXIV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące RODO znajdują się w rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.3.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie awaryjnego remontu mostu Bronisław w Woli w ramach bieżącego utrzymania obiektu. Z uwagi na stan techniczny obiektu powyższy most jest poddawany stałemu monitoringowi geodezyjnemu oraz przeglądom technicznym obiektu. Corocznie wykonywana jest również ekspertyza – ocena stanu technicznego obiektu, która wskazuje warunki utrzymania mostu w celu jego cyklicznego dopuszczenia do użytkowania. W ramach wykonanej OST obiektu w listopadzie 2024r. wskazano prace remontowe konieczne do zrealizowania, w ramach których uwzględniono:
- prace zabezpieczające;
- wymianę uszkodzonych bali drewnianych nawierzchni mostu;
- wymianę uszkodzonych belek krawędziowych;
- wymianę uszkodzonych słupków balustrady;
- naprawę mocowania bali drewnianych;
- naprawę zastrzałów;
- wymianę uszkodzonych zakotwień bali istniejącej nawierzchni drewnianej;
- oczyszczenie konstrukcji stalowej oraz ustroju nośnego mostu;
- oczyszczenie ławy podłożyskowej przyczółków;
- oczyszczenie nawierzchni;
- impregnację drewna;
- korektę naciągu zakotwień bali istniejącej nawierzchni drewnianej.
Wykonanie powyższych prac jest jednym z warunków koniecznych dla dopuszczenia do użytkowania powyższego obiektu w roku 2025.
Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia został ujęty i opisany w OPZ – załącznik nr 4 do SWZ który wraz z załącznikiem nr 2 do SWZ – wzór umowy, stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium oceny ofert: cena brutto oraz dodatkowy okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w ww. zakresie.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w ww. zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w ww. zakresie.
4) Zdolności technicznej i zawodowej:
4.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie obiektu mostowego na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto.
Uwagi:
1. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
3. Wykonawca, który w celu potwierdzenia warunku, o którym mowa w pkt. 4 a) SWZ, będzie się legitymował wiedzą i doświadczeniem nabytym w ramach wspólnej realizacji umów z innymi wykonawcami (konsorcjum) zobowiązany jest wykazać zakres robót, w wykonaniu którego faktycznie uczestniczył.
4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, przy czym warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w ustawie Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r., poz. 334), tj.:
minimum jedną osobę (przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegającej na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powyżej. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda jedynie złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 (które wykonawca składa wraz z ofertą).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.3.1. w celu wykazania warunku z rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 ppkt. a) SWZ : Wykazu robót budowlanych – załącznik nr 5 do SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty/usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane/usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane/usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2.3.2. w celu wykazania warunku z rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 ppkt. b) SWZ: wykaz osób – załącznik nr 6 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – rozdz. VIII pkt 4.2 SWZ, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.11.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej.
11.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt. 1 ppkt. 1.4 – 1c rozdz. IX SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
11.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (pkt. 1 ppkt. 1.2 rozdziału IX SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
11.5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
11.5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
11.6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”).
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
11.7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:1) zmiany przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
a) konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawidłowe zreali-zowanie przedmiotu zamówienia, a konieczność ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej;
b) konieczności wykonania robót zamiennych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej przekaza-nej przez Zamawiającego;
c) zmiany dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiającego ze względu na stwierdzone wady, co spowoduje konieczność wykonania robót zamiennych;
d) zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone są roboty budowlane objęte Umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w do-kumentacji projektowej;
e) zmiany zakresu robót budowlanych poprzez ich ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie nie-których robót okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem umowy lub wykonanie poszczególnych robót nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego;
f) konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest konieczne na podstawie § 17 ust. 1 pkt 1 lit. a) do e) lub § 17 ust. 1 pkt 2 lit. b) i) c niniejszej umowy.
2) zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
a) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub innych nieprzewi-dzianych w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest konieczne na podstawie § 17 ust. 1 pkt 1;
b) zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka, skała, niekontrolowane nasypy, obecność płyt betonowych, niewybuchy, niewypały, znaleziska archeologiczne itp.) skutkujące niemożliwością realizowa-nia przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
c) zaistnienia odmiennych do przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych w szczególności napotkania innych niezinwentaryzowanych lub źle zinwentaryzowanych sieci, urządzeń podziemnych kolidujących z realizowanymi robotami, skutkujących niemożliwością prowadzenia robót, zmianę dokumentacji projektowej lub wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych;
d) wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrz-nego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zo-bowiązania w całości lub części;
e) wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych co spowodowa-ło brak możliwości kontynuowania robót (wstrzymanie wykonania robót);
f) protestów mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych (w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych) lub wstrzymania robót przez uprawniony urząd (np. wskutek kon-troli, wypadku na budowie, itp.);
g) opóźnień w przyłączeniu do sieci zewnętrznych przez gestorów mediów, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawców;
h) opóźnień w uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
i) opóźnienia innych inwestycji lub robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego lub innych Zamawiających, które to inwestycje lub roboty kolidują z wykonaniem robót objętych umową, co uniemożliwia wykonawcy terminowe wykonanie umowy;
(...)
dalsza część zapisów dotyczących zmian umowy oraz warunków zmian zawiera paragraf nr 17 załacznika nr 2 do SWZ - zwór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ.U. 2024 poz. 507). Do wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust.3 wspomnianej wyżej ustawy.INNE PRZETARGI MIEDŹNA
więcej: przetargi MIEDŹNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa basenu odkrytego ze strefą wypoczynkową oraz pawilonu administracyjno - sanitarnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
- Odbudowa budynku frontowego, budowę oficyny wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejących oficyn na nieruchomości przy ul.Rewolucji 1908 nr31 (...)
- Utrzymanie obiektów mostowych w latach 2025-2028
- "Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" gm. Narewka, pow. hajnowski, woj. podlaskie, odcinki: 2C, 4 obr. Eliaszuki, 2, 3 obr. Mikłaszewo"
- "Budżet obywatelski - Park sensoryczny w Knurowie - Miejsce nauki, relaksu i wypoczynku", w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa pochylni przy wiadukcie w ciągu ul. Ostrobramskiej nad al. Stanów Zjednoczonych wraz z przebudową niezbędnej istniejącej infrastruktury drogowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.