Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00657967/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków
w Tylmanowej w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120152978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Hologówka 191C
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biurozgk@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-123264b3-11f7-4afd-b9ed-87b574f7242c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ściekóww Tylmanowej w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-123264b3-11f7-4afd-b9ed-87b574f7242c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00260847/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wywóz i unieszkodliwienie odpadów z oczyszczalni ścieków w Tylmanowej w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Tylmanowej, powstających w wyniku procesu oczyszczania ścieków komunalnych
(w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach) w 2025 r., tj.:
1) osadu nadmiernego w postaci półsuchej (kod odpadu: 19 08 05) - szacowana ilość: około 670 Mg;
2) skratek (kod odpadu: 19 08 01) - szacowana ilość: około 10 Mg
3) zawartość piaskowników (kod odpadu: 19 08 02) - szacowana ilość: około 20 Mg
2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącego/sukcesywnego odbioru, transportu
i zagospodarowania osadów ściekowych, zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów,
w szczególności:
1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
2) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odbiór osadów z częstotliwością i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego, zapewniających bieżące funkcjonowanie oczyszczalni ścieków.
1) Częstotliwość odbioru osadów z kontenerów ustawionych w miejscu składowym musi następować sukcesywnie tak, aby nie dopuścić do przepełnienia kontenerów.
2) Usługa będzie realizowana na zgłoszenie, nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu
3) Usługodawca jest zobowiązany do zabezpieczenia na swój koszt pojemników do gromadzenia w/w odpadów na terenie oczyszczalni w Tylmanowej oraz transportu odpadów - o gabarytach
i właściwościach technicznych zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
4) Usługodawca jest zobowiązany do transportu i unieszkodliwiania odpadów w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz dokumentowania tych czynności na bieżąco.
5) Zapłata za świadczone przez Usługodawcę usługi będzie dokonywana z częstotliwością miesięczną – po właściwym zrealizowaniu usługi i dostarczeniu kompletu dokumentów do siedziby Zamawiającego
6) Odbiór odpadów od Zamawiającego będzie następował w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 – 1500. Zamawiający i Wykonawca dopuszczają odbiór odpadów w innych dniach i godzinach, w uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu dokładnego terminu między Stronami.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia poza niniejszym SWZ określają ponadto Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342144,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342144,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342144,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KOPEKO Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karol Trzupek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Firma Usługowo-Handlowa KOP-EKO Karol Trzupek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832097533
7.3.3) Ulica: Zalesiany 1
7.3.4) Miejscowość: Gdów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-420
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przetwarzanie odpadu o kodzie 19 08 01 - FCC Podhale Sp. z o.o
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342144,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI OCHOTNICA DOLNA
więcej: przetargi OCHOTNICA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POPRODUKCYJNYCH
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości w Gminie Ogrodzieniec
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
- 23.2025 Remont dachu wraz z modernizacją wentylacji zgodnie z zaleceniami z przeglądów okresowych budynku przy ul. Kochanowskiego 14 (OBRL).
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Knurów w okresie 24 miesięcy
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.